/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pakke problem
Fra : ehtrod_n
Vist : 433 gange
500 point
Dato : 20-11-05 15:58

Hej jeg har et problem vores søn er flyttet til Sverige i januar måned 2005 og er nu blevet udlært og blev fastansat i firmaet. Han kommer ikke hjem til jul fordi han skal arbejde den 27. december.

Nu skal vi havde sendt 3 måske 4 store flyttekasser til Sverige med en vægt på ca. 6.kg hver hvis jeg tager den billige ved Post Danmark kommer det til at koste 760.kr

Er der nogen her på kandu der kender nogen der er, billiger evt. en chauffør der køre til Sverige af og til fra Midtjylland til Ljusdal i Sverige inden 2. december 2005.

Hvis vi køre selv vil det koste os ca. 2500. kr. frem og tilbage.

På forhånd tak forsat rigtig god weekend hilsen mor Dorthe.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 510 point
Dato : 20-11-05 16:19

prøv at spørge på fragtcentralen, så små pakker kan ikke koste ret meget, hvis han selv kan hente dem på fragtcentralen i sverige

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 17:27

ring til nogle af de store speditionsfirmaer. det må de kan klare langt billigere. de kører jo frem og tilbage i pendulfart. men hvis du var lidt hurtigere ude, kunne jeg da have taget dem med. jeg kører altid over Sverige til Norge hvor jeg arbejder!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-05 20:41

Hej mor Dorthe!
Ja--sådan er det når ungerne flyver fra reden
Jeg har lige dette link til dig, de kan i hvert fald gøre det både billigere og hurtigere.
Håber det løser problemet.

http://www.fragt.dk/Servlet/PageHandler?function=build&pagename=index.htm&parm_1=df_cms&parm_2=frontpage

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-11-05 21:00

Hej mor Dorthe.

Jeg er osse en mor Dorthe og jeg har en søn i Frankrig. Heldigvis er det lige blevet afgjort at han alligevel kommer hjem til jul, men da vi ikke troede det, havde jeg taget forbindelse til en lokal fragtmand og spurgt om han evt. kunne hjælpe med noget pakkeværk til Frankrig. Han kunne ikke SELV hjælpe men han sagde at vi, hvis det blev aktuelt, skulle komme tilbage, for, som han sagde: 'jeg kender jo en del og det tror jeg nu nok vi finder ud af'.
Derfor - prøv at kigge i din lokale telefonbog og henvend dig til en af de fragtmænd der står dér og tag en snak.

Held og lykke med det!
Venlig hilsen en anden mor Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-11-05 21:02

dabj>> kører 'De danske fragtmænd' osse til udlandet?

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 21:02

Dem her har også forbindelserne iorden..og så er de skide flinke!!!!
http://www.altrans.dk/

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 21:05

dem her kører i hele EU.
http://www.nanissen.dk/

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-05 21:17

->Dorthe
Ja-de kører faktisk overalt, også i samarbejde med udenlandske vognmænd.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-05 21:18

Og så er det et dansk firma med orden i sagerne

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-11-05 21:52

dabj >> Ja, mit spørgsmål var unødvendigt, jeg har nu været inde og kigge nærmere på dit link

Måske osse jeg, skulle overveje DDF - i stedet for et eller andet tilfældigt

Ordnung müss sein

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-05 22:28

->Dorthe
Det er afgjort det bedste og mest servicebetonede firma herhjemme, jeg har selv brugt det utallige gange på mit arbejde, og det er bare ok.
Held og lykke.
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : ehtrod_n

Dato : 24-11-05 11:59

Tak for svaret trimare46. Jeg har ikke brugt dit råd, men det var dig der kom først med et svar. Jeg har sendt dem med Post Danmark de var de billigste hilsen Dorthe