/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Billigt hotel i københavn ??????
Fra : viskinge
Vist : 7503 gange
100 point
Dato : 18-11-05 07:38

Er der ikke noget med, at der er kommet et "discount" hotel i københavns området???? noget i retningen af Etaphotels, i tyskland.
Eller bare en billig overnatning m/ morgenmad.

MVH

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 18-11-05 08:02

http://www.hotelsctthomas.dk/

Her har jeg overnattet et par gange, og det har været det billigste jeg har fundet.
Det ligger på Frederiksberg, ikke langt fra centrum.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-11-05 08:27

Cab-in på Vodrofsvej er temmelig billig. Det er sådan noget lavpris-noget.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-11-05 08:27

hotel nemo i istedgade er et glimrende hotel til en fair pris og så ligger det kun et par hundrede meter fra hovedbanegården. der står godtnok missionshotel, men det mærker man intet til. jeg ved der ligger noget i nærheden af søerne. en form for et discounthotel, men da jeg aldrig nåede at overnatte der, ved jeg ikke hvad det hedder.
der skulle også være noget med et sportshotel i brøndby, dom er ret billigt, men her har jeg heller aldrig selv prøvet at overnatte. sidst to var min forhenværende arbejdsgivers forslag, så de må have været både gode og billige, da han selv har benyttet dem flere gange.

Kommentar
Fra : andersit

Dato : 18-11-05 08:31

Jeg ved ikke om du tænker på det gamle Europahotel senere HK hovedkvarter. Det ligger lige ved Langebro på Sjællandssiden, og kun tre skridt og en spytklat fra Rådhuspladsen.
Der er lækkert indrettet. Priser: 120,00kr. pr. nat i fællesrum, 480,00kr for et værelse, 1-4 personer i eget rum.

Se. http:www.danhostel.dk og klik på København City

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-11-05 08:33

hedder ikke nemo, men nebo.
prøv at se her. der er priser og det hele
http://kobenhavn.danskehoteller.dk/

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-05 08:33
Kommentar
Fra : andersit

Dato : 18-11-05 08:34

Lige en tilføjelse vedr. danhostel.dk Klik først vandrerhjem, så København City.

Anders

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 18-11-05 10:27

Hej viskinge.
http://www.net-bb.dk/total-hjem.htm har også et stort udvalg i billige overnatninger, flere af dem med mulighed for morgenmad.
Mvh Vivi

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 21-11-05 09:30

Tak for svaret 3773.