/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvad sker der for min mus :/
Fra : cobran
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 16-11-05 23:42

Hej.

For 6 måneder siden eller mindre købte jeg en Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0. Og nu er musen begyndt på at f.eks når jeg spiller Counter Strike så reagere musen kun på ved hver 3. gang jeg trykker og det er ikke særligt sjovt når man skal reagere temmelig hurtigt i nogle situationer :/

Ellers har musen virket fint indtil nu. Jeg har opdateret mus driveren til v5.4, men stadig samme problem.!

Er der en løsning på det her ?

Mvh. Cobran

Accepteret svar
Fra : quatzh

Modtaget 110 point
Dato : 16-11-05 23:59

Jeg har det samme problem, og er rimelig sikker på at der har samlet sig skidt(cola+pizza rester) under den ene knap, så den ikke reagere hver gang man trykker, møgirriterende...

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 17-11-05 02:30

skild musen ad og rens den

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 17-11-05 13:47

ok

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 17-11-05 21:09

:-/ prøvede at skille musen ad men den var mere ved at knække end gavn så det kan jeg desværre ikke

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 21-11-05 00:58

Min Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0. mus som ikke gider reagere når man trykker ... har prøvet at tage knappen lidt af men kunne ikke se støv! har købt den i Bog og Ide hmm så der er vel ikke chance for at de kan se på den og gøre noget ved det ... kan jeg sende den til microsoft et sted så se kan se på den?

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 00:20

Tak for svaret quatzh.