/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kondom størrelse
Fra : Tamilan
Vist : 15623 gange
75 point
Dato : 11-11-05 19:07

Hej, en fyr her der har et spørgsmål ang kondom størrelse...

Hvis man har en pik der er 12.5-13 cm i stiv tilstand, hvilken størrelse kondom skal man så købe???

Håber på nogen ærlige svar....
Tak

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 11-11-05 19:32

Hej!

Så skal du købe den mindste størrelse du kan finde...

Vil skyde på dem der 52mm, eller mindre...

Prøv på apoteket - de er også flinke til at hjælpe...

rwo

Kommentar
Fra : iah

Dato : 11-11-05 19:34

Godt spørgsmål...

Henvend dig på apoteket, de kan give det rigtige svar.

God weekend.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-05 19:41

Og så skal du også måle diameteren. Det er jo ikke ligegyldigt om den er 1½ cm eller 5 cm.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-11-05 19:46

De fleste "medium" kondomer passer vidst nok til det meste indenfor rimeligheden grænser.

Hvis du er for genert til at spørge på apoteket, så køb nogle forskellige størrelser small og medium (det står somregel på bagsiden), og prøv selv!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-11-05 21:29

Kondomstørrelser, kan være et problem - måske; Men ikke altid. Jeg har i hvertfald hørt om en der skulle købe kondomer for første gang. Han gik til frisøren Som sendte ham ud i haven, der havde han et stakit med huller i forskelloge størrelser. "Bare gå ud og prøv og læg mærke til hvilket nr. der sår ved det hul der passer bedst.
Godt nok. ham ud og prøve. Nu havde nabokonen lagt mærke til at der skete noget ved det stakit, så hun stillede sig an ved det hul som passede vores ven. Vores ven blev så glad for det hul nabokonen stod ved så han glemte alt om nr.. Så da frisøren spurgte om nummeret sagde han skidt med nummeret - hvad koster stakittet!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 01:12

Her er en side, hvor du kan prøve, uden det koster en bondegård...
men umiddelbart vil jeg tro at en small/medium er størrelsen for dig.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-11-05 01:12

hov, glemte linket:

http://www.sexogsundhed.dk/

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 12-11-05 02:16

Hej Tamilan Jeg mener også du skal spørge på apoteket. Har selv haft samme problem, dog modsat. Når jeg skulle købe kondomer, var de altid får små, så det med at man bare skal sætte dem på hovedet (ved godt hvilket hoved der snakkes om) og rulle ned var ikke bare "sådan lige til". Nu er jeg lidt af den generte type, og er ikke lige den der sprøger på apoteket, så det tog nogle forsøg før jeg fandt ud af den rigitge størrelse. Men jeg tror du skal prøve med small til at starte med (ikke for at fornærme dig).

Held og lykke

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-05 07:54

Jeg læste i avisen igår at http://www.enriqueiglesias.com/ ikke er så veludrustet en 'Latin lover' som mange tror og derfor netop har lanceret et mærke i små størrelser. Mærket hedder noget med : EX. Jeg ved dog ikke om de er på markedet endnu?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 12-11-05 09:38

Gå hen til en hjemmehjælper og få et par af de der engangs latex handsker .da har du 10 kondomer for ingen penge -Hvis det er tommelen du må bruge har du dog stadig to,,,,,,,,,,,

go' week-end til alle

Mvh sverola

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-11-05 10:26

Hejsa

Husk at købe de sidste nye kondomer der er kommet,nemlig dem som er lavet af museskind
Fordi det kan missen godt lide

Brian

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 12-11-05 16:51

Ja ha en fornøjelig wekend - - alle jer der fandt den rigtige størrelse!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-11-05 22:41

Jeg synes du skulle lukke spørgsmålet nu.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-11-05 20:12

Jeg er dybt uenig!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-11-05 20:20

Jeg går ud fra at du er uenig i at spørgsmålet skal lukkes...?

Der kan da ikke koges mere suppe på dette spørgsmål...!

NOK ER NOK!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-05 21:34

iah -> Når Tamilan synes at Tamilan har fået et brugbart svar er det på tide at lukke ...ikke før !

http://www.rfsu.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 15-11-05 22:29

Spørgsmålet er, om Tamilan overhovedet er klar over at Tamilan har et åbent spørgsmål stående.

*** BEVAR ÅBNE SPØRGSMÅL! ***

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-11-05 13:53

epidedymittis.
Du mner at han fandt den rigtige størrelse?

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 75 point
Dato : 16-11-05 19:01

Bør lukkes nu!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 16-11-05 20:41

TJAE nu har vi vist trådt længe nok rundt i dette spinatbed, men Tamilan ridder åbenbart ikke samme dag han ruller gummi på :)

Godkendelse af svar
Fra : Tamilan

Dato : 16-11-05 21:36

Tak for svaret CiviC.