/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Skriv
Fra : QurtKoben
Vist : 492 gange
500 point
Dato : 01-11-05 18:29

Hej

Nu prøver jeg lige en sidste gang, at søge nogle der kunne have lyst til frivilligt, at skriv på min hjemmeside.
Jeg har fået kontakt med nogle, men de var åbenbart kun interesseret i pointene.
Så jeg håber nu at finde en der er lidt mere seriøs, og med en interesse for computere og IT.

Kig forbi
www.nambo.dk

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-11-05 18:46

Mojn
Jeg har ligget vandret, så jeg har slet ikke haft tid til at tænke på din hjemmeside.
Når jeg har fået lidt ro på det hele, vender jeg nok frygtelig tilbage.
Din mailadresse er ikke smidt ud.
Gambrinus
(Lad nu være med at gi' mig point i denne tråd)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-11-05 19:18

Problemet ligger nok i, at siderne er rimlig mangelfulde. Mange af undersiderne er tomme. - Det virker som om at du vil have andre til at lave slæbet til siden.
Så der tror jeg nok du stiler for højt, for så mange freelance findes ikke!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 19:50

Syntes, du skulle lave siden på Dansk.
Istedet for at hente en importeret side.
Enten hold siden på Dansk, eller lav den på et andet sprog.
Temmelig forvirret side.
Men kun min mening.

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 01-11-05 19:58

Tak for det Gambrinus

Severino du kan have ret i at siden er lidt mangelfuld, men det er lidt svært, at fylde hele hjemmesiden ud ene mand.
Så jeg må endnu en gang sige, jeg ønsker ikke at andre skal arbejde for mig, men at folk med lyst til at skriv har mulighed for det.
Jeg kan ikke helt forstå at mange herinde tror, at folk der skriver har skumle bagtanker.
Jeg kan således forstå du ikke er interesseret, og det er hermed noteret.

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 01-11-05 20:01

Hej sofus.dk

Siden er en mamboportal, og jeg kører med version 4.5.3
Der er til denne version ikke udkommet en dansk oversættelse.
Men tak for din mening! :)

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 500 point
Dato : 05-11-05 01:28

Kan måske godt forstå at ingen har lyst til at skrive.
Siden har intet gennemgånde tema, men derimod er en af "hovedoverskrifterne" at dansk fetaost ikke må hedde feta. Denne nyhed er på siden opdateret d. 4/11, men på DR hvor den tilsyneladende er hentet, var det en nyhed d. 25/10.
Derudover er det nok ikke en nyhed som "surfere" vil stå i lange køer for at læse om.

*Tommeltotten nedad*

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 05-11-05 08:41

Efter hård, men fair kritik fra Moggi lukker jeg dette spørgsmål.
Dog må jeg tilstå at kritikken er lidt hård, hvis man tænker på at min side er under opbygning.

Tak til alle der deltog i mit spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : QurtKoben

Dato : 05-11-05 08:41

Tak for svaret Moggi.