/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hey hjælp!!!!
Fra : dikal19
Vist : 265 gange
500 point
Dato : 30-10-05 12:44

er der nogen der har en bruger til all in one keylogger altså et bruger navn og key
så vil jeg være lykkelig hvis i har mvh den ullykkelige dreng

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-05 13:02

Jeg har "kun" denne prøv og se om du kan være heldig

http://www.crackserver.com/

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-10-05 13:15

eller denne: www.serialz.to

Der er serials til det meste.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 30-10-05 15:51

Lige til information: Keyloggere kan straffes med fængsel!

//Kettedk

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 30-10-05 16:01

ok godt spade kettedk ting dig om inden d skriver jeg har key logger for at holde øje med hvad folk laver på min com men eller tak for hjemmesiderne men der var ingen crack
håber på flere henvendelser

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-10-05 16:03

Du har så evigt ret kettedk!

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 30-10-05 16:31

lol det er jo ikke ulovligt fat dog noget jeg bruger det på min egen com spader i er da fat svage

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 30-10-05 16:38

Tag det dog roligt, idiot! Vi prøver jo bare at hjælpe!

Forresten skal du arbejde lidt med dansk grammatik og stavning.

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 30-10-05 17:19

du hjælper jo ikke ved at skrive sådan en ting det er da grimt og skrive når i ikke har en skid forstand på det hele

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-05 17:29

Det kan da godt være at der er nogen som kan hjælpe dig, men de er måske bange for blive kaldt en spade.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 30-10-05 18:04

Jeg har søgt lidt efter det på google og fandt "desværre" ikke en crack til det... men fandt et sted hvor du kan hente hele programmet. så er crack unødvendigt..
http://www.torrentvalley.com/download_torrent_375527.html

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at det rent faktisk er ulovligt at bruge en crack!.. det er ikke ulovligt at bruge en keylogger til ens egen computer.. Hvis det viser sig at du ikke kan undvære programmet, så køb det og støt de "fattige" programører.

->Brommi

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 30-10-05 18:17

ja tænkte på det samme men tak

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 30-10-05 18:17

ja tænkte på det samme men tak

Kommentar
Fra : dikal19

Dato : 30-10-05 18:19

men det er desvære ikke full version håber på der er andre der kan hjælpe men ellers tak

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 31-10-05 11:15

Det håber jeg ikke!