/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nero på dansk
Fra : and_uden_tand
Vist : 618 gange
139 point
Dato : 13-10-05 12:12

Jeg har nero og har fået at vide, man kan downloade en sprogpakke på www.nero.com så jeg kan få den på dansk istedet for som nu på engelsk. Det er Nero 6 jeg har, og jeg kan ikke finde hvor jeg kan downloade sprogpakken, hvem kan anvise mig stedet

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-10-05 12:18
Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 149 point
Dato : 13-10-05 12:21

den er til version 6.6.0.16
http://www.nero.com/nero6/eng/sp_file.php?spla=dan

hvis du ikke har version 6.6.0.16
http://www.nero.com/nero6/eng/nero-up.php >> Update-Package 1 >>

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 13-10-05 12:24

Jeg glemte lige at sige at nero smart er på dansk, men nero express er på engelsk, og når jeg så skal brænde åbner jeg jo smart men kommer jo så automatisk til express der så er på engelsk .

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 13-10-05 12:33

Nu har jeg så fået hentet den danske pakke, når jeg så pakker den ud skriver den at der ingen nero er installeret og der er error hva så nu ?

Kommentar
Fra : tukols

Dato : 13-10-05 12:54

Du skal opdatere først, og herefter sprogpakken.

Hilsen tukols

Godkendelse af svar
Fra : and_uden_tand

Dato : 13-10-05 12:57

Tak for svaret dk.