/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Help! Jeg skriger hvis jeg ik snart ****~
Fra : shallowbay
Vist : 916 gange
50 point
Dato : 12-10-05 17:08

argh! jeg er ved at blive sindsyg! har været sammen med min kæreste i en måned nu og har ik været i seng med hin endnu! lol! Hun syntes hvis vi skal lære hinanden bedre at kende ved at snakke mere og hore mindre. Men når vi så snakker kan vi bare ikke finde på noget. jeg fortæller hin da alt og vi kender da vist hinanden godt i forvejen.

øhh.. o.0
help -_-

Kommentar
Fra : fqbjs

Dato : 12-10-05 17:10

Hende ville jeg nødig dele resten af livet med.

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 12-10-05 17:11

Hvordan ville du selv definerer dit problem??

rwo

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 12-10-05 17:21

Noget kunne tyde på, at det ikke skal være Jer to!!

Hvis I ikke er ret gamle, synes jeg, hun lyder fornuftig - i øvrigt tror jeg osse, jeg ville være lidt besindig, hvis du kun ønsker at "hore" ...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-10-05 17:29

RESPEKT for din kæreste!! Og det burde du da vist osse have. I hvert fald skal du respektere at du først får din lyst styret når/hvis lysten er tilstede hos BEGGE parter.

mvh

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 12-10-05 17:34

Besøg en prostitueret mens du venter.

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 12-10-05 19:45

ja okay...
men hun mener åbenbart vi skal lære hinanden bedre at kende (selvom jeg nu ikke syntes det er nødvendigt) så nogen råd til hvordan jeg så løser det her såkaldte problem?

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 12-10-05 19:50

Hvad ER problemet???????

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 12-10-05 20:03

Du skal have lettet trykket?? Er det dét der er problemet? Hvad er det så lige du vil med en kæreste lige nu? Hun er en god pige som vil vente til HUN er klar - og al respekt for at hun ikke lader sig overtale til dét som du (fuldstændig respektløst) kalder at 'hore', før hun SELV mener at hun er klar.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-10-05 21:04

Hallo, hvor gammel er hun - og hvor spændende er du i forhold til hende - sex er da vigtigt i et forhold!
Men der kræver i det mindste at man "tænder på" hinanden"

Og hvis I har problemer med at snakke - og du kun vil "Hore" - jeg føler mig lidt på bølgelængde med din kæreste, du er da for ensporet

Prøv at lytte til. hvad HUN siger.

Held og lykke - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 12-10-05 21:50

Du skriver at i ikke kan finde på noget at snakke om, så hvad med at erkende at i ikke passer sammen, og så find en anden at få styret din liderlighed med

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 13-10-05 15:03

kan godt høre mange svar er fra fyre.

Sys hun lyder fornuftig og hun ikke bare hopper i kanen med hvem som helst uden først at være sikker.
Hvis du elsker hende vil du også resåektere dette.

Kommentar
Fra : shallowbay

Dato : 13-10-05 15:19

jeg er 15, hun bliver snart 16

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 13-10-05 19:21

Jeg ved ikke, hvor megen erfaring du har fra tidligere forhold - men det at have sex går ikke kun ud på at få "poleret 1-tallet".

Uanset at du er sikker på, du ikke behøver at vide mere, så behø'ver du at vide mere.
Gå på biblioteket og lån nogle bøger - både om mænds - men osse (og især) om kvinders sekaualitet.

Seksualiteten er vidt forskellig fra mand til kvinde - og det er samspillet mellem de to, der giver det unikke forhold.
Men det kræver tolerance, tålmodighed og forståelse ... og husk - du skal ikke ha´ et stopur i den ene hånd.
En mand kan tænde og "blive færdig" på 2 minutter.
En kvinde skal "pusles om" 24 timer i døgnet, hvis du vil ha´ opbygget et optimalt forhold.

Det kan ikke læres på ½ time - det tager år - for du skal ikke kun lære din partner at kende.
Du skal især osse lære dig selv at kende.

Held og lykke
og hils din fornuftige kæreste.
Sannie

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 19-10-05 15:26

Giv hende tid ven...

Kommentar
Fra : Miranda24

Dato : 11-11-05 23:22

I er for unge..Du skal respektere hendes ønske, og hvis du kan ikke vente eller hvad det nu er, så synes jeg at I passer ikke sammen. Dårlig timing..Hvis du er kun ude efter sex og er ligeglad med hende og hendes følelser, så skal du ikke være sammen med hende..

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 13-11-05 23:36

Ta en spiller

Godkendelse af svar
Fra : shallowbay

Dato : 17-01-06 09:03

Tak for svaret Teil.