/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billig forsikring til en BMW
Fra : dlw
Vist : 1579 gange
105 point
Dato : 22-09-05 12:05

Endelig har jeg fået råd til min drømmebil, jeg har købt en brugt BMW. Men hjælp!!!! forsikringen er ved at vælte hele min økonomi. Jeg vil gerne høre fra andre BMW ejere (og evt andre) hvor i har forsikret jeres BMW til RIMELIG PRIS...

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 22-09-05 12:19

Aros det er et godt selskab....jeg har været tilfreds.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-09-05 12:49

Det er ikke sjovt at ha' sådan nogle mareridt.
(Altså drømme om en Bimmer)
Men se her :
http://www.kandu.dk/dk/spg/67898
Gambrinus

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-09-05 13:16

Ja, en ting er at få råd til ens drømmeting, men mange gange følger der mange extra udgifter med i købet.
nu ved jeg jo ikke hvilken model du har købt, så oplys venligst dette.

MVH

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-05 14:42

GF plejer ikke at være så firkantede, men de vil vist helst ikke have helt nye bilister!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-09-05 16:11

GF har åbnet for nye bilister.
De kommer bare i en klub for sig selv, der er dyrere.
Og så vil de ikke ha’ ”Brian - biler”
Jeg slap ind ;-D
Det er stadig et rigtigt godt forsikringsselskab. Jeg har alle mine forsikringer der og har aldrig haft problemer.
Gambrinus :D

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-09-05 16:15

Hvis man ka' komme ind i GF, er det bare med at slå til.
Husk at man får penge tilbage når der er overskud i ens klub.
Man får omkring 25% tilbage når året er omme.
http://www.gf-forsikring.dk/
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-09-05 16:16

Jeg tror ikke, du har mange chancer for at komme ind 3773.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-09-05 16:19

Reglerne er sådan, at man max. kan komme til at betale 25% ekstra.
Og max. kan få 50% tilbage.
Jeg har aldrig hørt om nogle, der ikke har fået penge tilbage.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-09-05 16:49

Arhhh, bare fordi min den røde, er vildere end din den røde. Selv BMW'er har store problemer ved lyskrydsene. Men det er selvfølgelig også noget der sparker røv, når du starter i anden og så lader den trække helt ud til 7500 o/min (så har du passeret 90 uden gearskift). Der dør de fleste.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-05 00:14

7 Klip til dig 1
Gambrinus

Kommentar
Fra : dlw

Dato : 23-09-05 07:59

Er der nogen som kan anbefale andet end GF forsikring?
Gerne nogen som selv har forsikret en BMW.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-09-05 20:42

Tast selv service.

http://www.forsikringsluppen.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dingding

Dato : 24-09-05 13:18

prøv http://www.rasmussensassurance.dk (formidler forsikringer fra Lloyd's of London) de er meget billige men tager måske kun pers. over 25 år. -men hør dem lige

(er 25 selv og fik forsikret en renault kedelig for 9600,- pr. år. for både ansvar og kasko - som førstegangskøber)

Accepteret svar
Fra : jjn31

Modtaget 105 point
Dato : 09-10-05 00:05

prøv hos Nykredit, der har vi. Det er dog kun en 318ner, den giver vi ca 4400,- for kasko og ansvar

Godkendelse af svar
Fra : dlw

Dato : 10-10-05 07:49

Tak for svaret jjn31.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-03-06 19:14

gammel tråd ved det..!

men har du fået forsikretdin bimmer..?

jeg har min forsikret ved vejlebrand og giver 6300 med fuld kasko incl glasskade vejhjælp osv.

det er en 520'er E39