/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Godmorgen
Fra : d_i
Vist : 665 gange
5 point
Dato : 05-09-05 09:07

Ville bare lige sige godmorgen og håber at i får en god uge :)
Sidder her og venter på at få en masse kedlige opkald (Sidder for HP Support).
Hvad med jer andre hvad arbejder i med og hvad byder jeres dag på idag?

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 05-09-05 09:18

Godmorgen. Og tak i lige måde

Har bare den nemmeste dag.
Studerer til datamatiker, og skal kun have 3 timers software konstruktion, så jeg er lige mødt her kl. 9:00 og har fri kl. 11:30.

Så bliver det ikke bedre

Vh fluffy

Kommentar
Fra : ujbv

Dato : 05-09-05 09:29

God formiddag d_i

Jeg har også udsigter til en dejlig dag. Min datter fylder 11 år og når hun har overstået sin gymnastik i aften så skal vi bare hjem og hygge - kun far-mor og søskende for huset har summet af fødselsdag både lørdag og søndag ... så er det dejligt at komme på job og geare lidt ned med serviceringen af gæster

Og når man ser ud af vinduet kan man kun blive superglad over at sommeren stræker sig lidt længere.

Mvh

ujbv

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 05-09-05 09:30

en rigtig godmorgen til dig og alle andre,håber i alle får en skøn skøn dag.livet er bare vidunderligt.sidder herhjemme og passer min meget syge mand,men det er bare en skøn dag

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 09:43

fluffyclaus:
Hvor studere du henne i verden ? Overvejer selv at blive Datamatiker da min uddannelse (Datafagtekniker) ikke kan bruges til det helt store.

ujbv:
Ja det er dejligt at komme væk fra sådan en helt fest weekend hvor alt bare fare afsted med lynets hast. Men tillykke til din Datter :)

mogib:
Må give dig ret det er en skøn dag, solen er væk, det er grå og kedelig vejr, det regner og har sure kunder i røret, det køre bare derud af :D
Men håber da din mand får det bedre, men gør han jo nok når du er hjemme og tager hånd om ham :)

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 05-09-05 10:00

hejsa d_i :

Jeg studerer på IT-Akademiet i Esbjerg. (ErhvervsAkademiVest; http://www.eavest.dk/ ). Jeg kan godt forstå hvis du vil datamatiker vejen. Det er helt vildt spændende, og som om det ikke er nok, er lønnen heller ikke at kimse af. Startlønnen for nyuddannede datamatikere ligger ifølge SamData på 31000 mdn.

IT-akademiet har også en samarbejdsaftale med "Aalborg Universitet i Esbjerg" der giver datamatikere 2 års merit på "Bachelor of Science in Software Engineering", Så man efterfølgene kan tage universitets uddannelsen på 14 mdr. En kæmpe fordel hvis man spørger mig

Det er egentligt ret sjovt for jeg overvejede nemlig selv at blive datafagtekniker, inden jeg gik datamatiker istedet

Vh fluffy

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 10:11

Fluffy:
Det lyder meget spændene, det er så Aarhus jeg vælger. Men skal lige være færdig med min kontrakt jeg har med HP heroppe i Sverige.
Datafagtekniker er meget sjovt i en periode men ikke meget arbejde at hente, jeg fandt kun arbejde i en telefonsupport og det er ikke underholdene at leve af og man kan heller ikke leve af det resten af livet.
Vil gerne arbejde med software udvikling da det siger mig en del.

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 05-09-05 10:16

desværre ikke,min mand bliver desværre kun dårligere og dårligere,har er meget syg og vi er begge klar over at han ikke i det lange vil overleve,har har leukæmi som ikke kan behandles og han har strålesyge der er uhelbredelig,desværre.

mvh
mogib

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 05-09-05 10:20

Godmorgen. Har lige formiddagspause fra at undervise i elektronik (design af switchmode-regulatorer). Over middag skal jeg i gang med matematik.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 10:42

og så et lille pip herfra - god - hmmmmm formiddag blev det jo - kom forsent op og har hoppet rundt herhjemme og foretaget mig de helt almindelige uinteressante ting man bør gøre hver dag (høh ikke her) - stirret arrigt på en opvask fra igår der ikke forsvandt af sig selv - jamret over at have glemt at købe støvsugerposer - klippede bunden og hæftede den sammen til genbrug - og har en stribe mails der bestemt skal besvares

Sødt lille indlæg - så god dag til alle herfra

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 11:32

Godmorgen alle sammen.
Ja, det er en dejlig dag.
Bortset fra at min PSC 2210 strejker
Du kunne jo bare ha' gået i seng lidt tidligere Mirit.
Det var ikke mig, der holdt dig oppe.
Forresten : www.sug.dk
Gambrinus

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 11:38

mogib:
Gør mig ondt og høre.

pbp_et:
Gah matematik :S

Miritdk:
Hehe har du hæftet din hund sammen med dit genbrug ?..

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 11:39

Gambrinus: Så må du hellere ringe til vores Print support ;) Sidder i Forhandler supporten

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 11:43

Det er så i orden.
Forøvrigt er jeg altid blevet rigtigt godt behandlet af HP-Support.
Så jeg er IKKE en af de sure kunder.
Gambrinus
Sorry Mogib

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 12:05

Gambrinus - jaaaaaaaaaa sådan en vil jeg have
og nej det var ikke dig der holdt mig oppe - men det er filans så svært at falde til ro når man har gået nattetur med en vovse og frisk og kvik vender tilbage - og af vanvare liiiiiiiiiiiiige må kigge ind til kandu

d_i det er ikke min vovse - men min datters - og når jeg er hundesitter bliver den jo forkælet - og hæftet sammen ????? Neeeeeeeeeej for hulan da - den er så vidt jeg ved heller ikke genbrug

sorry mogib - håber det bedste !

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 12:10

Mirit !
Kan du ikke ta' mig alvorligt bare for en gang skyld.
De har faktisk rigtigt billige støvsugerposer på den side.
Jeg ledte i flere måneder efter poser til min ellers udemærkede Aldi-snøfter.
Og så fandt Google den her side til mig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 12:16

ups - en prikken gambrinus - siden er da udemærket(kendte den) - men jeg køber nu poserne billigere
selv

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 12:21

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 12:28

arghhhhh - ikke morgen mere gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-09-05 12:31

For mig er det.
Sov først ved 5-tiden.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 12:33

så kan du lære det !!!!! (gjorde jeg faktisk også)

d_i er du træt af din mailbox ??????????

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 13:22

Mirit: Ja den er fyldt med "kandu.dk svar" baaah :P

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 13:23

By the way, intet så dejligt som en 45 mins. frokost midt på dagen :D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-09-05 13:26

mogib.... du er sej *SS* Alt godt til dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 14:11

hmm al den reklame for hp fik mig til at kigge i et skab efter min gamle printer - som jeg vist skal have renset godt og grundigt (aner ikke hvordan) så den kan komme nogen til gode

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 05-09-05 14:22

tak allesammen for jeres støtte det luner. rigtig god dag til jer alle sammen

hilsen
mogib

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 14:37

miritdk: kan desværre ikke hjælpe dig med det da jeg ikke sidder på print support :P Men kan da hitte ud af hvordan man gør og så tage kontakt til dig om det..

mogib: i lige måde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 14:40

jotak da - det var nu ikke derfor jeg lige blabbede om det - men får se - det kan jo være jeg hitter ud af det (er vist noget med at farvepatronerne sad i for længe og hvad deraf følger)

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 14:45

Ja det har den ikke for godt af :)
Nå kan være jeg skal slå den her tråd ihjel og så smide nogle points ud

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 5 point
Dato : 05-09-05 14:46

hahaha - du er selv skyld i overfyldt mailbox

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 14:51

Baaah!

Godkendelse af svar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 14:52

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 15:17

æws - der fik jeg lige et straffepoint

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 16:51

Hehe Yessir!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 16:52

dååååååååååååååm

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 18:12

Hehe du keeeeeeder dig virkeligt :P

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-09-05 18:19

nope - indtil videre er jeg bare høflig

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 05-09-05 18:48

hehe - det er vi alle jo *gnæk gnæk* :D

Kommentar
Fra : d_i

Dato : 06-09-05 08:21

Endnu en morgen og endnu en dag på arbejde - godmorgen til jer igen :)