/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Jeg vil gerne gi point til arne
Fra : michaelmoeslund
Vist : 472 gange
500 point
Dato : 19-08-05 22:26

Jeg vil ha lov til at gi' point til lige hvem jeg har lyst til!

Så hvis du vil ha dem arne, så værsgo'

-Go weekend

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 510 point
Dato : 19-08-05 22:40

Tak for det Michael Men det skal du såmænd nok få nogle tæsk for.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 22:52

for hulan arne hvis du er så utilfreds med point så giv mig dem så sender jeg dem tilbage til michael

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-08-05 22:54

Mirit - Jeg sagde jo ikke at det var mig der ville tæske Michael - VEL.

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 19-08-05 22:55

Hi Hi.. tæsk ka jeg klare, åbentlys ondskabsfuldheder kniber det mere med...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 22:56

hahahahaha - af med dem igen vil du da heller ikke de arme point arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-08-05 22:56

Fortsat god weekend til dig også.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 22:57

hyg jer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 22:57

Jeg ved også hvem jeg vil gi' point

michaelmoeslund

Du må stille et spørgsmål til arne.jakobsen, han kan jo ikke prale af at have fået dem for intet at svare på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 22:58

såså tante ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 23:03

ja ja, det er godt med dig lille mirit, du ligner hende stadig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-05 23:04

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-05 23:07

Overskriften lyder som en sang af Souvenirs!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-08-05 23:09

Ha,du skal få et par point miritdk,det har du fortjænt du

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-08-05 23:09

Åbenlyse ondskabsfuldheder?! - jamen så hold dig fra arnetrådene..

Bare et venskabeligt råd, hvis ikke du bryder dig om at se på, at ordblinde og handicappede bliver pisset på af din helt ..

Fedt med 500 af de ufortjente i din stærke kategori, hva arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 23:20

Der er nu mere end en, jeg vil gi' point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 23:27

Så kan arne.jakobsen jo pakke alle sine point ned i rygsækken og aflevere dem til kandu. Han skal vel til svampefestival, så er der ikke så langt til kandu.
En rask lille travetur. Måske er der svampe at finde på vejen.
Det må være en tur ud over det normale for en spejderleder/svampeekspert.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-05 23:39

Jeg tror at arne.jakobsen har fået en ny penneven.