/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
The Sims Bustin Out .
Fra : jegharondtimaven
Vist : 255 gange
20 point
Dato : 06-08-05 14:26

Jeg har lige købt the sims bustin out, men det er helt vildt svært at få dem i godt humør. Og så kan de jo ikke blive forfremmet eller nogen andre ting. Så mit spørgsmål går ud på, har i en snydekode så ens "simmer" bliver i bedre humør ?
Ved ikke om det er rigtig at jeg har skrevet det her :s eller, jeg er ny på denne her side. Så tilgiv mig hvis jeg har skrevet det, det forkerte sted d:

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-08-05 14:35

Det går nok! http://cheats.ign.com/ob2/068/566/566345.html
Jeg går ud fra at spillet er til PS2?

Kommentar
Fra : jegharondtimaven

Dato : 06-08-05 14:38

Jo, det er det :).
Jamen, kan du ikke give mig koden. Her direkte på siden d: ?

Kommentar
Fra : jegharondtimaven

Dato : 06-08-05 14:40

Jo, det er det :).
Jamen, kan du ikke give mig koden. Her direkte på siden d: ?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-08-05 15:22

During game play stand next to the mail box.

Code Effect
L2,R1,Left,Circle,Up Fill all motives
L1, L2, Right, Square, L3 Gives Money
R2, L1, R1, L2, Left, Circle Helps you in your career, makes a blue gnome appear next to trash can
R2, R3, L3, L2, R1,L1 Unlock all locations
L2, R2, Up, T, L3. Unlock all objects
L1,R1,Down,X,L3,R3 Unlock all Social Options

Secrets
Get "move away" rebate
In Bust Out Mode, if you have made a contribution to the value of the house of the Sim you are staying with, when you move away you will be reimbursed for it. Take advantage of this. Buy something expensive, move away, get reimbursed (automatically), move back and use the Sim Object as if you paid for it. Be careful, if you are in debt when you move away you will have to cough up some Simoleons yourself.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-08-05 15:23

Versågod prøv den øverste - L2,R1,Left,Circle,Up Fill all motives.

Jeg tror det er DEN du leder efter.