/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Arne Jakobsen
Fra : and_uden_tand
Vist : 679 gange
4 point
Dato : 26-07-05 23:55

Kære Arne!
Uden din tæppebombning til kandu vedr deres manglende mailudsendelser, så tvivler jeg på at de havde løst problemet så hurtig, som de har.
Du er bare en gave for alle brugere her på kandu.
Jeg håber du snart kommer på førstepladsen for du er nr.1 af alle.
Du har fortjent hver eneste point du har på din superkonto.
Du giver gode svar.
Du udviser stor overbærenhed overfor andre brugeres fejl og mangler.
Du er ligeglad med stavefejl.
Du er ligeglad med andre ikke altid lukker spørgsmålene.
Du er ligeglad med om folk kommer til at give point til de forkerte.
Du er nemlig ligeglad med alle de point.
Du har en stor tolerancetærskel.
Du kommer med gode brugbare tips.

Ja Arne kort sagt uden dig havde kandu været fattigere.

Arne dit dejlige pragteksemplar af hankønracen du er sku bare en super duper kandu'er.

Du er guds gave til kvinderne

Du er guds gave til alle os kandubrugere

ps..... hvor mange mails har du sendt til dem Arne ? Hvis du lige skriver antal og tidspunkter, du har sendt mails til kandu om deres store problem. Så skal du få ET point for hver mail, du har sendt til dem siden i søndags.

Arne - Han længe leve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 23:57

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 23:57

Yes, Arne længe leve!!

Total grineflip

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 23:59

Jeg tror nu 4 point er for mange - så mange mails er ikke sent - så det er ikke pænt bare at dele ud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-07-05 00:02

Skriv lige til de dersens kandu igen Arne...
Jeg fik ikke mail på Refis sidste kommentar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 00:09

creamy de er ved at finde ud af hvordan de skal løse smileyproblemet med refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-05 00:10

Troede du

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 27-07-05 00:10

Hej Arne
Jeg tror altså ikke, de helt har læst deres problem med de dersens mail, for jeg modtager ingen mails.
Bare rolig Arne, jeg venter med at lukke spørgsmålet, så forsæt lige din tæppebombning til kandu, så vi kan få vores mails fra dem.
Du får stadig ET point for hver mail du sender dem om problemet.
Du skal bare angive tidspunkter på, hvornår du sender dem.

Lad os alle samme samle vore tanker omkring Arne's foretagende, og jeg vil foreslå, at alle kl. 00.12 sender posetive vibrationer til Arne Jakobsen, så det kan lykkedes for ham

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-05 00:10

and_uden_tand -> Kan man dele point ud i denne tråd

..selvom jeg er bange for, jeg ikke har nok ;-9

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-05 00:13

Ps. Jeg fik en emil fra nu kl. 00.00 ..og så sluttede 'festen'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-05 00:16

Jeg vil gi' 2 point for så har jeg lige 444
Lidt stjerner kan det også blive til ...................... ****

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-05 00:23

Jeg har lige modtaget 52 email - så de er begyndt at tage hul på de gamle

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 27-07-05 00:56

God aften mine søde venner hvad foregår der her kan I ikke lade ham Arne Jakobsen være.

Ved I ikke at man ikke skal kaste med sten når man selv bor i et glashus. [hør]

Arne er jo bare en ganske almindelig KANDU bruger som os andre. Som har nogle gode svar

Jeg har selvfølgelig ikke været her så længe men jeg kan ikke helt forstå jeres stemning her på KANDU.
God nat og sov godt hilsen Dorthe :-?

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 27-07-05 13:33

Goddag søde Dorthe.
Jeg kan ikke forstå din utilfredshed med mit indlæg omkring Arnedrengen.
Jeg synes også han er et unikum, og jeg roser ham i lange baner.
Så SØDE Dorthe nu skal du altså huske og læse hvad der står og ikke hvad du tror der står.

ps.... er du nyansat tilsynsførende for Arnedrengen ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-05 15:15

Citat
Arne er jo bare en ganske almindelig KANDU bruger ...

ehtrod_n -> Dette er vist en sandhed med modifikationer

Helt 'almindelig' kan arne.jakobsen vel næppe kaldes, med al den furore profilen adstedkommer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 27-07-05 16:16

Jeg laver bare sjov med jer

Forsat god dag med venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-07-05 17:44

Maaske spoerger jeg dumt, men hvem er arne.jakobsen???

Jeg har vaeret i udlandet i mange mange .... lang tid og kender derfor ikke alle profiler, men det lyder da dejligt, menneskevarmt, hjaelpsomt, tolerant og meget andet, at der findes en profil ved navn arne.jakobsen, som har den beskrevne adfaerd.

Mvh
Klummemetris Ouzolitis

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-05 18:41

Det er vist ikke udlandet du har været i Klumme? ...men U-landet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 27-07-05 18:45

Kæreste Klummemetris Ouzolitis

Jeg lover dig for, du vil få et nært og menneskevarm forhold til kanduguruen, så du har bestemt det bedste til gode.

Glæd dig bare allerede nu

Arnedrengen er vennernes ven

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 27-07-05 18:46

U-landet er det ikke på Amager ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-05 18:52

..ved ikke Klumme?

Vi er ikke nået så langt i alfabetet

..frit efter hukommelsen : A B M G E R O...Æ Ø Å ..eller någed ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-07-05 18:54

Heeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... der vist også et tal der hedder : P

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-07-05 19:55

Jeg har sendt kandu en mail..

Godt nok ikke vedrørende manglende mails, men angående noget helt andet! ..Tæller det med, så jeg også er en gave til alle I andre?!

Nå ikke! - pokkers også

Jeg vil ellers gerne hyldes som værende et pragteksemplar..

Hej Klumme

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 27-07-05 23:15

Creamy du kan blive en gave til Arnedrengen, så runder han jo lige det skarpe hjørne med de 500

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 31-07-05 13:57

Så svar dog Arne, så jeg kan få lukket spørgsmålet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-05 14:01

Da spørgsmålet er forsvundet ud af de seneste 25, skal du ikke regne med der er nogen der ser det....

Og da slet ikke dem der IKKE har deltaget indtil videre....

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 4 point
Dato : 31-07-05 16:04

Klumme -> Forkert formuleret Jeg tror du i virkeligheden mener :
Citat
Maaske spoerger jeg dumt, men hvad er arne.jakobsen???

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : and_uden_tand

Dato : 04-10-05 23:21

Tak for svaret molokyle.