/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
grossister søges
Fra : frthah
Vist : 1165 gange
69 point
Dato : 14-07-05 00:00

Hej.

Jeg har overvejet at købe smykker og evt tøj fra EU lande, jeg har nogle få kontakter i tyskland hvor jeg køber smykker, men ønsker flere adresser, der findes byer hvor der befinder sig mange grossister som sælger alt mulige sager.
Det skal ikke være noget dyrt, da det kun skal sælges i festivaler og lign. Jeg har hørt at i paris findes der steder som har billige varer. Kan i hjælpe mig???

send venligst en man mail til mig med adresserne på thehamid@hotmail.com

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 14-07-05 00:07

Det sorte marked i Prag, der kan også findes mange billige ting.. Men det er nok ikke lige frem ægte.

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 14-07-05 00:11

hmm.. med der kan de ikke give mig faktura på købte varer (-:

eller er det mig som tager fejl

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 14-07-05 00:22

Nej, tror jeg ikke. Desværre.. Tror ikke de laver så meget papir arbejde.. Tror bare de handler.. Desværre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 00:25

Prøv Polen - de er leveringsdygtige i alt mellem himmel og jord...........

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 14-07-05 00:26

hvor i polen såh.. Har en GPS i bilen, men mangler adresse *S*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 00:31

GPS i Polen er ikke meget værd, undtagen for tyveknægte...

Kender ikke umiddelbart nogle adresser, men kig efter grossister i telefonbogen, eller forhør dig i havneområder osv.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 14-07-05 00:46

Hej. Hvis du går ind på www.qxl.dk, som er en auktionsside og går ind under job, er der hele tiden Importguider til salg. Helt ned til 10 kr+porto. Så får du en cd-rom ved nogle, med alverdens grossister samt beskrivelser af hvordan du tager kontakt med sælgerne. Andre vedlægger også noget på tryk. Har selv lige købt en Importguide. Og kan kun anbefale den. Og det er da billigt.
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 14-07-05 00:48

Hi Vivi

Jeg takker for info.
Jeg kigger nærmer på det

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 16-07-05 03:32

adresser til mode sko ønskes, og til fornuftige priser

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 24-07-05 22:11

Hey frthah

Jeg har kontakt til fabrikker i Brasilien, hvis det har interesse...
- skriv til domismik@ofir.dk

Kommentar
Fra : holmgaard67

Dato : 19-09-05 14:18

Hej...Jeg har en del varer stående til rimelige penge.

Accepteret svar
Fra : fridamops2005

Modtaget 69 point
Dato : 09-10-05 14:30

Tag en lille tur til paris jeg har været dernede og købe ind til engros salg der findes mange engros forretninger der sælger smykker af en lødig kvalitet

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 09-10-05 14:36

Tak.
Evt. nærmer betegnede. hvor i paris.

Kommentar
Fra : vivi1959

Dato : 09-10-05 17:24

Hej frthah.
Kan se, at der stadig er liv i dit spørgsmål. Har du fået afprøvet noget af alt det, vi indtil nu har foreslået dig?
Mvh Vivi

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 09-10-05 23:05

Hej Vivi
Jeg har fundet en del steder.Men dem jeg har kontakt med er nogle enkelte. takker for nogle af de svar jeg ku bruge til noget.,

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 09-01-06 19:44

Hej,

Du kan også se på www.made-in-china.com

Vi har også nogle danske leverandører der måske kan have din interesse. så send os en mail på info@tooncompany.dk

JJ

Godkendelse af svar
Fra : frthah

Dato : 26-01-07 14:57

Tak for svaret fridamops2005.