/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
temperaturen de foregående dage
Fra : timeglas
Vist : 693 gange
50 point
Dato : 11-07-05 11:20

Hej

Ved godt hvordan man ser hvad temp. cirka bliver idag, men hvordan kan man se hvad den faktuelle temperatur var f.eks i Kbh. igår eller andre tidligere dage?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 11:26

På DMI's hjemmeside findes der et Vejrarkiv. Der kan du få gamle data frem men KUN måned for måned IKKE på en enkelt dag. Prøv selv på www.dmi.dk vælg Vejrarkiv i menuen ude til venstre. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 11-07-05 11:46

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/vejrarkiv.htm
her er det arkiv arne.jakobsen ikke lige linkede til

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 12:37

Når jeg foretrækker at linke til hovedsiden istedet for til detailsiden, skyldes det at spørgeren derved får mulighed for at danne sig et lidt større overblik over sidens øvrige muligheder og kvaliteter.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 11-07-05 12:52

Det var nu alligevel nemmere i gamle dage. Da var der godt vejr hele sommeren, og om vinteren var der 3-4 m sne!!

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 11-07-05 12:58

nåh nu fandt jeg selv en side. Den har uge/måned og aktuel temp. og der er link til resten af DK.
Men tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 11-07-05 12:58

Den hedder: http://www.vejret.net/

sommerhilsner fra timeglas

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 19-07-05 12:31

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-05 14:05

haha - synes nu dit link var værd at kigge på