/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
min computer kan ikke finde USB enheden
Fra : furryvision
Vist : 3497 gange
100 point
Dato : 04-07-05 15:18

Der er sket det at jeg skulle overføre nogle mp3filer fra min computer til min mp3 afspiller, og lige pludselig kan den ikke finde enheden. Jeg har prøvet fejlfinding, og gjort hvad de siger men der bliver ved med at stå dette inde på fejlfinding:
Windows kan ikke bruge hardwareenheden, da den er blevet forberedt til "sikker fjernelse", men den er ikke blevet fjernet fra computeren. (Kode 47)

Hvis du vil løse problemet, skal du fjerne enheden fra computeren og derefter tilslutte den igen.

Klik på Fejlfinding for at begynde fejlfindingen af denne enhed.

Jeg har prøvet at skelle enheden og sætte den ind igen, men intet hjælper.. håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-07-05 15:25

prøv en anden usb port... måske det hjælper

Kommentar
Fra : furryvision

Dato : 04-07-05 15:38

det har jeg også prøvet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-05 15:55

Åbn menuen Start.
Vælg Indstillinger, Kontrolpanel, og dobbeltklik på System.
Klik på fanen Enhedshåndtering i den rude, der vises på skærmen.
I Windows XP finder du Enhedshåndtering på følgende måde:
Højreklik på Denne computer.
Vælg Administrer.
Klik på fanen Enhedshåndtering.
I Enhedshåndtering kan du se alle de installerede enheder. Et udråbs- eller spørgsmålstegn ved siden af en enhed betyder, at der er en konflikt, eller at Windows ikke kan genkende enheden. Hvis der er en konflikt, skal du fjerne produktet fra Enhedshåndtering og derefter tilslutte enheden igen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-07-05 15:56

hej
jeg har prøvet det samme med min søns pc
jeg fandt cd til bundkort og indlæste drivere derfra
hvorfor den smed 4 stk usbér pludeslig står stadig hen i det uvisse
hvis du har xp kan du jo også køre gendannelse fra end dato
hvor du ved det hele virkede
det prøvede eg ikke da jeg først kom i tanke om det da den virkede

Kommentar
Fra : furryvision

Dato : 04-07-05 16:04

jeg har prøvet at slette den fra enhedshåndteringen, men når jeg sætter den i igen får jeg samme besked...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-05 16:27

Har du ikke det ikon nede ved uret, som man kan højreklikke på, og vælge fjern fra computeren
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-05 16:58

Genstart comp og sæt så din Mp3 usb til.
I win 2000 og Xp vil den fortælle at den er tilsluttet, og der kommer en lille grøn pil nede ved uret.
Og så bør du kunne se enheden i stifinder.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-07-05 18:56

Har haft samme problem.Jeg måtte indstalere usb driveren, så virkede det.
alimak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-05 21:13

Hvis ikke det er en hardwarekonflikt må det jo være en nøgle/handle i operativsystemets database der er 'knækket'

Prøv at rense din registreringsdatabase med dette program : http://www.tucows.com/preview/355220

</MOLOKYLE>