/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Manglende lyd.
Fra : marcussen1
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 05-06-05 15:31

Jeg har en 'reserve-PC' stående, hvis den anden PC går ned, men jeg kan ikke få lyd på, efter at den er blevet geninstalleret med WIN XP. Bundkortet er et ECS K7S5A med lyd onboard. Jeg har ledt efter drivere på nettet, men har ikke fundet noget, jeg kunne bruge. Der er sikkert én, der har et tip.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : newface

Dato : 05-06-05 15:38

Gå i enh håndtering,dobb klik på lydk-opdatér friver

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 05-06-05 15:43

Jeg har/havde samme problem med det samme bundkort.
Til sidst gad jeg ikke mere og fandt et gammelt lydkort i rodekassen.
Det kunne jeg da få til at virke.
Jeg lytter med, hvis der skulle komme et guldkorn.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 05-06-05 16:43

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 05-06-05 16:46

Jeg fik vist ikke min kommentar med.
Gambrinus....
det var nøjagtig, hvad jeg gjorde, og det virkede selvfølgelig med et samme.
newface....
jeg gjorde som du foreslog, men det fortsatte i det undelige med at søge, og mere blev det ikke til.
Tak til jer begge
Niels.