/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Ved Creamy det?
Fra : Keldd
Vist : 505 gange
500 point
Dato : 31-05-05 21:58

Jeg vil gerne have at vide hvad man kalder en haletudse for, når den bliver voksen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-05-05 22:01

Hvad med en skrubtrudse? Hale har den ikke, hvad den så skrubber med ved jeg da ikke!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 22:05

Ja valde, jeg ved det er et svært spørgsmål, men jeg ved også at Creamy ved meget om biologi,

derfor håber jeg hun kommer og oplyser os om det. Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-05-05 22:07

SSSSSSSSSSSSSSSSNNNNNNNNNNNNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 510 point
Dato : 31-05-05 22:10

Ja, det ved jeg godt,
men Valde ser ud til at trænge til point, så dem lader vi ham få

Jeg ved så til gengæld noget du ikke en gang selv er klar over.
Dine brune tulipaner er rød/orange

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-05 22:10

Keldd - det aner den unge dame da ikke.
Men det gør jeg...................................men jeg tør ikke sige det.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 22:11

Hvad mener du dog Bjarne, alt går da ærligt til. Nu venter vi bare på Creamy.

CREAMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY KOM NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 31-05-05 22:13

Jeg gætter på frø eller tudse.................... men jeg er jo heller ikke lige så klog som creamygirl

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-05-05 22:15

Nu læste jeg jo dine bemærkninger i "klubben" Keldd.(Det er der jo nok også andre der gør)
Hvad er det nu man siger, hensigten helliger midlet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-05 22:16

ha - de små sorte bliver til tudser, de store brune bliver til frøer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 22:18

bjarne, jeg er ikke i folkekirken.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-05-05 22:21

Det er dem der bruger det valgsprog heller ikke (katolske jesuittermunke)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 31-05-05 22:23

Nogle haletudser bli'r til "kvæksalvere"

mvh berpox

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-05-05 22:31

hehe!

Enhver frø pipper med sit næb. Springfrøens stemme lyder som en fiskekutter i gamle dage.

Lyt selv http://home3.inet.tele.dk/e-ecklon/frounder.htm

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 22:32

Kanduteamet har fjernet min mulighed for at acceptere, så jeg kan ikke lukke spørgsmålet.

Der var nu nok noget andet de burde have taget sig af i stedet.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 31-05-05 22:34

Pyt Keldd
Ta en frø,den kvækker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-05-05 22:36

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-05 22:39

høh keldd de har ikke alene fjernet dine acceptmuligheder men også banneret/reklamen foroven

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-05-05 22:43

Kys frøen, Keldd!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-05 22:45

creamy hvordan i alverden skulle keldd kunne det når der ikke står noget

(læg det som tips - )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 22:46

Prøv lige at kigge alle, jeg har fundet den, træk i elevatoren forneden, så kommer accepter ude til højre.

Jeg må have sovet i timen Keldd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 31-05-05 22:48

Snak med BjarneD om det. Det er hans skyld med hans lange indlæg

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-05 22:48

hahahahahahahahaha - søreme ja - - og jeg havde mareridt

men hvorfor filen udvider siden sig pludselig ??????

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 22:51

Tak for svaret creamygirl:

Da det er MIG der bestemmer, var det lige det svar jeg søgte, selvom det ikke har en kæft med frøer at gøre.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-05 22:57

Så har creamy igen fået dova og arne i r....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 22:58

Læg nu mærke til hvor HØJT creamy ligger på top 10.

Det er sådan noget der bliver lagt mærke til.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 23:00

Hvorfor pokker er denne dybt seriøse tråd aaaaaalt for bred til min computerskærm

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-05-05 23:09

Ans.

Dova kan gå an, men den anden...uha!

Bliver sq helt nervøs for hvad der kan ske med min røv, når jeg en gang opnår status som deltager på den eftertragtede top 50

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 23:10

dova:
Det er ham Bjarne i 22:07 der gør det, hiv i elevatoren forneden.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 23:16

Creamygirl se lige her http://www.kandu.dk/dk/spg/67977

//bentjuul