/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Kun for medlemmer af klubben!
Fra : 3773
Vist : 623 gange
500 point
Dato : 31-05-05 18:12

Den useriøse altså

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 31-05-05 18:16

er der møde ?

Kommentar
Fra : Over_Professer_Svamp

Dato : 31-05-05 18:29

I det jeg ser med stor fornøjelse at man har til hensigt at oprette en klub for de få udvalgte vil jeg da gerne søge om optagelse
Vil lige høre om man skal have et arne.jakobsen slips på for at deltage.
Nu er det jo også snart svampe tider

Med venlig hilsen
Over professer Svamp

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 18:46

Hvis du er Form-and, hvad ka' jeg så bli' ?
Gambrinus
(Altid overset)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:17

Ved det sgutte Gambrinius!

Lad os fange Creamy og kilde hende til hun tisser i bukserne!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 19:21

Gambrinus kan være andenanden (næstform-anden

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-05 19:23

Citat
3773 Dato : 26-05-05 19:15

...og Gambrinus. Finder snart på et natur-spørgsmål til dig, så vi kan få dig højere op på top ti!

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 31-05-05 19:26

Hilser respektfuld på kongen af Biologi..... ans med 3031 point

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:29

Arhhh, jeg tror ikke Gambrinus skal beriges denne gang. Der er for langt op til ans. Så ruinerer jeg bare mig sæ'l.......

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:30

Iøvrigt tror jeg slet ikke Gambrinus vil have flere poæng. Det er for dyrt i topskat.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:31

Dova har du tænkt på om det hedder tage-tage eller tag-etage?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:37

Vi kunne også klemme Klumme til hans hænder blev klamme!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:39

Ans er en by, dova er the, 3773 en retro fjernsynsudsendelse! Hvad hulen er gambrinus?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 19:43

Jeg vil gerne vinde nogen point, da jeg er pointsamler.
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:45

Det forstås Kjæld...øhhh Kelld , hm Keeld ..... eller hva' det nu liiiiiige er du hedder!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:45

I en Keldder sort som kul............

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 31-05-05 19:47

Tå'sk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:48

Nå nå

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 19:48

Keldd - hvad laver du i en biologitråd - tror du der er vandrotter
//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:49

Han sanker poæng Bent!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:50

Ja for dælen Keldddd, det må du vide.

Skyldes natpisseri en defekt pakdåse?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 19:51

bent... og andre, jeg vil så gerne vinde et arne kvababelsens slips.
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 19:52

øhm....det fra billedet? Jeg skal gerne hjælpe med at binde det.....stramt endda!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 19:55

og så kunne jeg også godt tænke mig at vinde en arne kvababelsen ordbog, jeg kan ikke forstå,

alle de mærkelige ord han siger.

3773, du skal have fjernet pakdåsen helt, det er det der er i vejen, der er ikke noget der må pakke i din alder.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 19:58

Det var mine tanker med slipset, at man kunne få lov at binde det på ham. (arne)

Det ville også glæde mig, hvis jeg kunne blive hans barber. Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 19:58

eller udskiftet bøsningen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 20:01

Jeg har det ikke godt med, at kommenterer i en tråd, der kun gi’r 1 poæng.
Men : Gambrinus er Ølkongen !
Han står i min stue som en 85 cm. høj ler-statue, som oprindelig stod på min oldemors værtshus i Haderslev ”Stormklokken”.
Et rigtigt værtshus med stalde til hestene, overnatning og ØL.
Bryggeriet Hancock i Skive har faktisk en ret kraftig øl der hedder Gambrinus.
Den smager og slår langt bedre end Molo’s FF’ere !
Gambrinus
(Selv er jeg dog mest til Whisky, som kun skal regnes i hele Gallons).

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 20:03

så vil jeg også gerne anbefale proffesor svamps optagelse i denne eksklusive klub,

da han fører et sobert sprog, og det er jo det, denne klub her er så kendt for.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 20:05

Yak, whiskey.....Jeg får hukommelsessvigt og efterfølgende malaria af den slags dråber (desværre). Men er god til bajere!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 20:06

Nååååå… Keldd
Du har også lige set Terence Hill og Fonda i TV. Hva’ ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 20:07

Er der en af jer der ved om creamy er på ? Jeg har et biologispørgsmål til hende til 500 point - jeg ved så godt at hun ryger op på 4. pladsen i denne kategori, men det tror jeg at svampearne's kollega har forståelse for

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 20:08

Whisky er noget, der gi'r kaffen en dårlig smag, hvis man glemmer at komme det i !
Gambrinus
DIXI !

Kommentar
Fra : Over_Professer_Svamp

Dato : 31-05-05 20:09

Ærede Medlemmer
Jeg kan på det varmeste anbefale Hr. Keldd som medlem, en person med så høj en viden, denne person er på højde med Einstein, så jeg vil opfordre alle til at Hr. Keldd bliver medlem, enda med bånd,kors og stjerner.
Altid klar med et hurtigt og rigtigt svar

MVH
Over Professer Svamp

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 20:09

LIGE MIN TANKE BENT

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 20:10

Gambrinus:
Næh det har jeg nu ikke, jeg er her af egen fri vilje, og da jeg fra kompetent side har fået at vide at denne klub blev startet her i aften, med det formål.................ja hvad var det nu. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-05-05 20:14

Næh kjææææld, det er skam en gammel forening. Og den fjedtede er formand. Det har Arne sæ'l sagt!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 20:16

Proffeser_svamp:
Jeg siger mange tak for de pæne ord, og jeg synes ikke det er spor for meget.

Og jeg har også et meget vigtigt biologispørgsmål til Creamy, der er mindst 500 point værd. Et meget svært et.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 20:17

Nååå...
Jeg så bare western i går, hvor Nobody stikker fingerern op i røv.. på barberen.
DET kunne få ham til at være forsigtig med kniven !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 20:22

Gambrinus, var dit sprog her i klubben, der skulle nødigt gå arne i den.

Og os her i klubben er også kendt for mest at nyde intelektuelle film, hvis vi da ikke sidder og læser digte for hinanden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 20:25

At jeg er universets midte.
Det er ingen hasarderet dom.
Jeg slutter mig rent logisk til det
De andre er jo udenom.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 20:30

Med penge alene du tog min kvinde.
Hendes mødom vil du dog aldrig finde.
Den skænkede hun mig en sommernat.
Du får kun rammen hvori den var sat.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 20:30

men:
Når du haster afsted, i trafikkens vrimmel

husk, vejen er kort fra jord til himmel. Keldd....aftenpoet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 20:50

Ja og så må i huske at

et strøg på pølsen er bedre end 10 pølser på strøget

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 20:57

Duuu..... Mona.
Hvad ta'r du nu ?
Jeg ta'r 500 kr.
Ahaarrr, strammer du den ikke lidt ?
Nej, så ta'r jeg 1000 !
Gambrinus
(Mona Lisa ; Bakkens Hvile)

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 31-05-05 21:02

hehe den var squ go

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-05 21:19

jam ......... jamen.... hmmmmm ??????????????? troede da keldd allerede ER medLEM

ka´I så opføre jer ordenligt

skynder mig ud af porten - forkert forum

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 21:25

For at holde os til biologi :
Koen er et dyr med fire ben, der alle når jorden.
Koens hud bruges hovedsagligt til at holde sammen på selve koen.
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 500 point
Dato : 31-05-05 21:38

Er det ikke mig, der står i spidsen for 'klubben' ?! ..jo det siges der!

Og som formand forbeholder jeg mig ret til ikke at udsættes for en gang kildning med våde trusser til følge

Du er en knold 3773 *L*

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 21:38

Der er biologi i fjerneren - damehåndbold - så jeg vender tilbage senere.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-05-05 21:41

Bentjuul

Du er sq også en knold *S*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 21:49

Hej creamy, jeg har et meget svært biologispørgsmål til dig om lidt.

Keldd

Kommentar
Fra : smukke.arne

Dato : 31-05-05 23:09

jeg vil ozz være med

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 23:56

Citat
dova er the

Næ, nej, det er meget mere seriøst

Citat
DOVA Rottetilhold sikre et hurtigt og nemt overblik over, hvor der er problemer med rotter. Herved bliver det muligt at målrette indsatsen mod disse steder.

Så måske er der et andet formål med min tistedeværelse.......Rottebekæmpelse

Tilfældigvis fundet ved at søge på google, på mit profilnavn
www.cowigis.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 23:59

Citat
Hvor langt er Dova og de
andre villige til at gå for at få deres frihed tilbage? ...

Og en til, af de lidt sjovere fra google menupage

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-06-05 00:21

Har lige kigget på top 10 i denne kategori, interessant at se at det er 2 af kvindekønnet der besætter de to første pladser :-0

Biologi

1. ans 3031
2. creamygirl 1915
3. Gambrinus 1720
4. dova 1398

Vi mænd må vist til at tage os lidt sammen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-06-05 06:58

Jeg er i godt selvskab. Hva'ba' ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : smukke.arne

Dato : 01-06-05 08:22

Jeg synes Gambrinus skal ligge under dova *SF*

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 01-06-05 08:33

Tak for svaret creamygirl.

Våde trusser LOOOOL

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-06-05 09:52

Hva' fa.... er det her for noget ?
Aftalt spil, valgfusk, pampervælde, diktatur !
Ingen fortalte mig at Form-anden hed Mave !
OP PÅ BARIKADERNE !
STORM BAKCILLERNE ! (Og Kariusserne).
FREM MED HOVEDAFBRYDEREN !
FY FOR FAN… ! ! ! ! !
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-06-05 20:52

Tak for de mange poænger 3773

Hvordan i alverden kunne du vide, at jeg havde det af hulens til med at have Aj
hængende lige i røven?!
Gambrinus derimod, har jeg intet imod at have på slæb i den ende, så bliv bare hængende Gambrinus!

Funderer nu stadig over, hvad I tre 'knolde' (Keldd, Bent og 3773) er ude på?!
Det er temmelig lusket af jer, at tildele mig point i denne svære kategori..
Det ødelægger nemlig mit ellers så gode rygte

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-06-05 21:58

Jamen for pokker creamygirl

De har jo givet dig muligheden for den berusende lykkefølelse at ligge nr 1 på månedens Topti

Kan du ikke mærke hvordan det har styrket dit ego, at være så betydningsfuld og dygtig, og tænk over de goder det giver at være højt på rangstigen, så må du blande dig i alt og belære og tilsvine, fordi du er en dygtig Kanduer

mvh dova

ps: håber du "fanger" meningen med ovenstående ;)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-06-05 22:07

Jo jo Dova! ..Man kommer jo ligefrem til at tisse i bukserne - af bare lykke*S*

Og klart der er fordele ved at 'eje' mange point

Sidder såmænd bare og venter på, at én eller anden får brug for et svinsk råd.*S*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-06-05 05:57

Tak, for de smukke ord Creamy.
Så ta'r jeg rø… på dig.
Skal du snart ha’ skiftet ble ?
Eller kan det ikke betale sig, før de er færdige med at kilde dig ?
Bag enhver stor kvinde står der en lillebitte mand !
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-05 10:48

Husk nu at indkalde til næste ordinære eller ekstraordinære generalforsamling. Jeg kunne lide at vide om subjektet har ret i der kun er en 20 stykker der gerne så ham elimineret.

Så lige seneste udladninger om børneopdragelse. Det han lægger for dagen der, er godt nok dybt foruroligende. Det ligner klokkeklart et stygt tilfælde af dysfunktionerende social adfærd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 11:32

Hvordan kan man indkalde til noget, der ikke findes?!

Hold da helt op, hvor er DIKTATOREN langt ude i sin paranoia. Faktisk så langt, at jeg ikke tror det er muligt for ham at nå ind til den rigtige verden igen!..Han er lost..for ever!

Ikke mindst på grund af, at han mener det er hans ret at revse andre folks børn..Det er dælme foruroligende læsning..
Jeg kan kun håbe, at de børn han påstår han har hjulpet igennem en rædsom barndom - og som idag er blevet voksne og sidder i gode stillinger (igen på grund af ham) ikke har psykiske mén..

Fy for den lede

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-05 11:44

Der er godt nok et eller andet stygt defekt med ham. Jeg håber inderligt det er en eller anden der tager grusomt pis på os. Ellers er det særdeles foruroligende at han ikke er spærret inde. Og meget foruroligende, hvis han beskæftiger sig med børn eller andre mennesker.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-06-05 12:02

Du har ret ..det er både foruroligende og sørgeligt

At tænke sig, at manden virkelig selv tror på, at man bygger et barn op til at blive et godt og velfungerende menneske - ved at kalde det for en "sørgelig forsnottet skiderik" og giver det selvværd ved at hele tiden at fortælle, hvad det er barnet er dårligt til!

Han bør tage kontakt til pædagog seminarierne - og fortælle at hele uddannelsen omkring børnepædagogik skal laves om! ..han praktiserer jo netop det modsatte af, hvad millioner af kompetente børnepsykologer gennem årene har erfaret er det rigtige..Kors i hytten da!!!

Mon ikke han ser for meget TV?! ...og tror - at de få forældre, der lader sig filme i diverse umulige situationer med deres små poder - repræsenterer hele Danmarks befolkning af forældre og børn?!

Der er edermame forskel på at være konsekvent i opdragelsen - og så at overbeskide børn, som han gør..
Tilpassede børn..my ass!!
Hvad er der ved at avle et barn frem, der i sociale sammenhænge agerer som veltilpassede, når konsekvensen er et ødelagt selvværd?!

Jeg står undrende overfor, hvorledes han selv er blevet opdraget?!

Hyg dig 3773..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-06-05 12:20

Et gæt kunne være han har fået gruelig mange tæsk som barn. De mennesker jeg kender der har en afvigende karakter, har ikke haft nogen god barndom.

...og hygge i lige måde til dig Creamy!