/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ny 'ting' hos Kandu.dk ???
Fra : molokyle
Vist : 393 gange
33 point
Dato : 31-05-05 16:47

Tidligere når jeg loggede ind på http://www.kandu.dk blev jeg spurgt :
Citat
Gem mit brugernavn, så det bliver husket, når jeg logger ind næste gang.

..eller noget der ligner

Jeg kunne bede Windows om; enten at huske ...eller lade være med at ihukomme mit password.

NU bliver jeg spurgt :

Citat
Gem mit brugernavn og kodeord, så jeg automatisk bliver logget ind næste gang.

..bemærk det 'lille' : OG !

[hør]Har Kandu.dk ændret sig ?
Husker jeg forkert ???
..eller er det fordi jeg er skiftet fra Win98 SE til Windows XP Pro ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-05-05 16:50

Citat
Gem mit brugernavn og kodeord, så jeg automatisk bliver logget ind næste gang.

Sådan har der altid stået, i hvert fald det seneste år.

mvh dova

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 31-05-05 16:53

Du skal ikke være bange Molo.
VI SKAL NOK HUSKE DIG !
Gambrinus
Har du skiftet. Det troede jeg dog ikke om dig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-05 17:13

Gambrinus -> Joeh... komunen har´betalt udtyr ..OG licencen

dova -> I 'gamle dage' kunne jeg vælge at lade Windows huske kodeordet (password) eller ej. Det havde ikke noget med kandu.dk at gøre. Nu logger jeg bare på ; uden at angive kodeord eller noget. Har det noget med 'Autoudførsel' i Windows at gøre ..og hvor finder jeg dét i XP ? (Ved godt at spørgsmålet så ikke ikke hører hjemme hér, men det omhandler dog alligevel : Brug af Kandu : http://www.kandu.dk/Img/diverse/double.gif )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-05 17:15

..om igen Gambrinus -> Joeh... kommunen har betalt både udstyret ..OG licensen til XP ...og Office 2003

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-05-05 17:31

Nåh, jeg havde ellers en officeXP 2002 proffesionel som jeg skulle have prakket dig på Molokyle - så det må jeg droppe nu og finde en anden

Jeg har logget på, på samme måde som du gør nu, så længe jeg kan huske - nu er jeg jo en gammel rad så husker ikke så godt mere.

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 43 point
Dato : 31-05-05 17:37

Jamen det har også skiftet hos mig, Jeg troede at kandu havde en dårlig periode, da den ikke kunne huske mig! Men jeg har også skiftet pc fra mellemium til XP,
Autoudførelse finder du under funktioner Indstillinger

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 31-05-05 18:37

Tak for svaret valde..

Både for at have bemærket : Der er sket 'noget' ???

..og fortalt; hvor det nu var jeg kunne finde Autoudførsel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-05-05 19:29

ok