/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Forpagter af populært ishus på strandvej~
Fra : frk.fidus
Vist : 2767 gange
50 point
Dato : 30-05-05 03:58

Hvor finder jeg lynhurtigt én der vil invistere 50.000,- i et populært ishus der ligger på strandvejen nær Helsingør?

Det drejer sig om at jeg selv vil drive den uden at selv være "bagmand" og der er rigtig god omsætning, men har ikke selv pengene som skal skaffes inden ugens udløb. Det er en forpagtningsafgift for 1 år frem.

Har nogen et godt råd til hvor jeg kan komme i kontakt med investorer af denne slags?

Jeg har selv haft ishus i 3 år og ved hvordan man driver en lille forretning som denne.

Knus Fidus!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-05 06:22

Hvis det er en god forretning vil en bank med sikkerhed
hjælpe dig. Det er jo småpenge der skal til.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 30-05-05 06:22

Hvad med banken?????

MVH

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 30-05-05 09:29

Der findes jo sådan nogle iværksætterforeninger, som hjælper med at finde investeringskapital.

Prøv fx. at kigge her
http://www.erhvervsservice.dk/guide/samarbejdspartnere.htm

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 30-05-05 09:34

Men én uge til at skaffe kapitalen, er vist en ret kort løbefrist.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-05 10:53

http://www.sakskoebing.dk/tekstversion/info.asp?infoId=1160425

et forsøg værd måske da det åbenbart er noget der ikke skal planlægges

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 30-05-05 11:54

Hvad med at høre i en nærligende Kiosk, eller en isbar længere nede af Strandvejen?
Forretningsdrivende har ofte flere penge liggende og flyde end man tror.
Ham Kiosk ejeren der ligger ved siden af mig, han har penge nok til at udvide sin forretning for en halv million f.eks.
Jeg tror mange bare venter på at de hører om en god investering.

Hvis det er på SELVE Strandvejen er det ikke noget problem tror jeg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 12:03

Kanon idé Sygate

Selvfølgelig vil en nærliggende isforretning investere i en potentiel konkurrent LOOOL

Du må sgu meget undskylde, men...... (arnegloser) er der noget om at studemterhuen ikke snærer LOOOL

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-05 17:38

Lidt underligt du kun får en uge til at skaffe penge.
Ligger der en hund begravet i tilbudet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-05-05 17:39

Spørg teknisk forvaltning i kommunen om der er planer for området
i den nærmerste fremtid.
Hvem ved om kiosken skal væk inden længe.

Godkendelse af svar
Fra : frk.fidus

Dato : 30-05-05 18:28

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-05-05 22:52

selv tak og held og lykke frk. fidus

Kommentar
Fra : Tooncompany

Dato : 04-07-05 19:57

Hej,

Vi har tidligere haft butik i helsingør og arbejder nu inden for fastfood branchen - så kontakt evt os hvis du fortsat har brug for hjælp m.v.
thelin@tooncompany.dk

Jørgen Thelin

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 11-10-05 23:31

Til Frk.fidus
Jeg er int. Ved godt det er længe siden du har søgt om en forpagter.
mvh.
Mahir
mahirkilic@ofir.dk