/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kalder Ribe og omegn!!!
Fra : Toupie
Vist : 647 gange
50 point
Dato : 27-05-05 18:00

Jeg er blevet "forelsket" i en bil fra:

C.B.Auto Ribe ApS
Fiat i Ribe
Industrivej 47
6760 Ribe

Er der nogen herinde der kender til forhandleren, om han er reel nok?
Jeg har snakket med dem via telefon og har fået nogle oplysninger om bilen - kan jeg stole på de oplysninger?

Jeg spørger fordi jeg ikke lige har mulighed for selv, at tjekke bilen ud

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:23

Køb den! allerbedst så find en forhandler i århus så kan du jo besøge mig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:31

Tedd, jeg syntes så istedet, at du skal tage til Ribe, hente bilen og afleverer den her hos mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:33

Ok! Alt for dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:34

Bare betal benzin og Storebælt

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:34

Tak søde Tedd, jeg vil gerne have den leveret på mandag

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:35

Selvfølgelig skal nok også betale for retur billetten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:37

Jeg kan osse komme uden bil!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:38

Jaaa det kan du da, meeeeeen det er jo bilen jeg vil have

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:39

Kvinder!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:40

ja sådan er vi.......også

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 18:47

Pas på tedd Toupie,

han er en "ikke romantiker".

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:50

Hejsa Keldd, det tror jeg ikke på - han lader bare somom for ikke at blive overrendt af alle tøzerne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:50

Men nu er det jo også bilen jeg er forelsket i

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:51

Køb Keld!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 18:52

Det er derimod jeg,

og jeg kan synge,

og jeg kan bage kager, og mit motto fra i dag er:

" HVORFOR GØRE EEN GLAD, NÅR JEG KAN GØRE MANGE GLADE"

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:52

Tedd, det kan man da ikke!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:53

Tror sg han altid er til salg hehe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:53

Keldd, tager du så ikke lige til Ribe og henter bilen til mig?? Så har du ihvertfald gjort mig glad

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:54

Lettere brugt og med undervognsbehandling!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 18:54

Toupie:
Det er langt farligere at være forelsket i en bil, end i mig og tedd tilsammen.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:55

Keldd, det tror jeg ikke....men måske dyrere he he

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 18:56

Tedd, Hvordan giver man Keldd undervognsbehandling??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:57

Næh det er dyrt i tysk Øl at være forelsket i mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 18:59

Prøv at spørge efter øl på en tysk tank!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 19:00

MIG, derimod, jeg er romantiker, og vil dig kun alt det gode, men nogle kvinder tror ikke på romantiken mere.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 19:01

Tedd, nej tak, tror jeg springer over

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 19:01

Spørg Keld, Toupie *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 19:03

Romantik my ass!! De vil kun ha Volvo eller noget der ligner!! Måske bagakslen fra en Scania Vabis?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 19:05

I er skøre i 2 herligt, men det hjælper mig jo ikke med spørgsmålet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 19:07

Bilen:
Var der nr.plader på? hvis ja, så check på statens bilinspektions side, hvor når den sidst var til syn hvad der var i vejen m.m. Og så skal vi nok have fat i dova, hun ved mere om brugte biler, end resten af kandu tilsammen.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-05-05 19:08

Keld er skør! Blå Tulipaner you know!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 19:10

Keldd alle de oplysninger har jeg fået fra forhandleren samt evt. fejl/mangler på bilen - det jeg gerne vil have svar på, er om jeg nu også kan stole på, at der ikke er andet end det de siger, så jeg ikke får mig en slem overraskelse

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 19:11

Ha ha ha tedd, hvis du er normal ha ha ha så vil jeg hellere være skør.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 19:14

Nej, det kan du ikke, hele den branche er ligeså fyldt med løgn, som en kendt kandu bruger.

Du er nødt til at finde een, der ved noget om biler, og lad ham, eller hende køre en tur i den.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 19:21

Keldd, dybt SUK.....findes der ingen ærlige folk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 19:26

Jo, men de er sjældne. Jeg har forstørret billedet op, og lysnet det lidt, og jeg kan se 2 større buler, i højre skærm,

og dør. Sender det til dig. Keldd.

Accepteret svar
Fra : Monsen1234

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-05 20:04

Hej !
Nu skal jeg fortælle dig om en oplevelse jeg har haft med dette firma. For så 3-4 år siden ringede jeg til dem for jeg havde hørt man kunne leje biler billigt ved dem. Jeg kom ½ time før de lukkede og fik en bil udleveret og begav mig hjem mod Esbjerg, efter 5 min. kørsel brækkede rygstødet og da min kone tog lidt ved hendes brækkede det også, vi vente straks om og lage mærke til at andre biler blinkede ad os, mig ud at kikke , der var kun en forlygte og den blændede, jeg kikkede nu lidt mere på bilen og opdagede at alle 4 dæk var ulovlige,næsten blanke. Jeg var sur og sagde at de i alt fald blev nød til at lave de to rygstød, DET ville de ikke for nu var der fyraften og hvis jeg ikke var tilfreds kunne jeg bare stille bilen ,men jeg kunne ikke få mine penge tilbage. Jeg husker i dag ikke alle detaljer men jeg fik en forfærtelig behandling og kom der aldrig mere, jeg har siden hørt flere der har fået en dårlig behandling i dette firma.
Jeg ville aldrig handle med dem, du er kun god nok før du har lagt pengene på bordet, bagefter gider de ikke se dig.
MVH: Monsen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 20:21

Keldd, tak for billedet må hellere for en god ordens skyld fortælle, at jeg kender én der kender én der vil kigge på bilen - jeg vil bare gerne bruge både livrem og seler, så jeg er sikker

Monsen, det var lige præcist sådanne udtalelser jeg søgte, dog havde jeg håbet de var mere positive end den oplevelse du har haft - det er ikke ligefrem god reklame for firmaet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 20:28

Toupie:
Læs hvad monsen skriver, den type bil du er på udkig efter, er der oceaner af, kig på flere forskellige,

lad ikke den første du kigger på , også være den du køber.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 27-05-05 20:36

Firmaet har også en afd. i Esbjerg, den køre jeg forbi daglig og tænker meget tit på den dårlige behandling jeg fik den gang. Det var godt nok kun en lejebil men jeg mener da den skal være i orden, og når man så påpeger det var de ligefrem sure og gale, det endte med vi kørte derfra jeg købte en ny forlygte pære og tog den af inden vi afleverede bilen, og bag begge rygstøde tag vi et stygge brænde Ja det lyder vildt, og vi kørte enda på den måde helt til Skagen og så Sussi og Leo

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 20:36

Keldd, gør jeg heller ikke.....altså køber den første og bedste Selvom jeg godt kunne tænke mig bilen, så skal tingene altså også være i orden inden jeg køber.......jeg er ikke så god til impulskøb

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 20:39

Monsen, jeg vil da mene at en lejebil skal være tip top i orden inden man lejer den ud. Hvis de så bare havde gjort opmærskom på fejlene/manglerne så havde det været op til jer at vuderer om det var det i ville, til den pris - så jeg syntes godtnok det er bekymrende dét du skriver om dem æv æv.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 20:41

Stor Pige.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 27-05-05 21:04

Jeg husker ikke prisen men det var billigt husker jeg, MEN jeg mener jo også at bilen i alt fald skal være lovlig at den så ikke er særlig køn er jo lige meget. Men lovlig mener jeg også dem skulle være og gik også ud fra at den var det. Det var en forfærtelig tur mod Skagen , det var en april dag og der faldt en masse sne da vi kom et stykke op i Jylland, jeg måtte køre MEGET stille med det elendige dæk, da vi komme til Give var der kommet så meget snesjap ind igen ved køleren og ind til strømfordeleren at den gik i stå, jeg måtte gå et par km. for at købe en dåse Proto og fik den så til at køre igen. Men men... Sussi og Leo var gode

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-05-05 21:09

Godt du fik noget ud af det Monsen.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-05-05 21:13

Monsen ja så kunne det næsten heller ikke blive værre stakkels Jer, men det var da altid noget at Sussi og Leo ikke havde aflyst, men at de var gode

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 00:22

hehe! ..siden hvornår er kategorien smalltalk blevet det bedste sted at stille spørgsmål gående på biler?!

Ikke for at klandre Keldd og Tedd's kompetencer, men det lyder jo ikke ligefrem som om de kan hjælpe dig med dit "primære" spørgsmål/problem, som hvis jeg husker korrekt handler om salg af en bil..og om hvorvidt du kan stole på bæsterne, der har din drømmebil til salg!!

Håber ikke at jeg skuffer dig Toupie (øhh ???) ...men for lige at vende tilbage til dit primære spørgsmål, så har jeg lige taget mig den fornødne tid - og læst deres hjemmeside..

http://www.fiatribe.dk/web.asp?pid=31&ms=CB

Det lyder jo helt godt! Firmaet har som det første automobilforhandlerfirma i Ribe bestået D.A.F's kvalitetsstandard, (hvad det så end betyder) og beskæftiger sq ca. 25 medarbejdere, som må siges at være mange. Hehe! ..selv fejedrengene er talt med som ansatte - og det er da et plus i mine øjne!

Jeg har pt. selv en limegrøn skoda, og er glad for den men stod jeg og skulle skifte bil, turde jeg da godt benytte mig af Fiat i Ribe..Kunne nemlig skide godt tænke mig en sprit ny Fiat Bravo, med navnet Bravo skiftet ud med Creamy kastet i flammeskrift hen over motorhjelmen..

http://www.cochestuning.com/fiat/bravo23.JPG

Det er min store drøm faktisk *G*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 00:39

Toupie

Hva' tænker du dog på

At købe en bil ubeset

Nænæ, det går ikke
Sådan en skal du se på, mærke på og ikke mindst prøvekøre selv.

Hva faen, jeg mener, du gifter dig vel heller ikke med en mand du ikke har set i virkeligheden eller prøvet af

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 00:50

Dova nej nej nej altså jeg har sådan ca. lige så meget forstand på at tjekke om en bil er ok, som jeg har på at bygge en radio så jeg har folk "til det grove" altså til at tjekke om den er ok - og så ville jeg lige høre om der var nogle der har haft erfaringer med forhandleren men der er lidt langt til Ribe herfra, hvis bilen nu ikke er ok. Tænkte at jeg ville undersøge sagen nærmere inden jeg evt. tog turen derover

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 00:51

Dova og nej jeg ville bestemt ikke gifte mig med en mand, før han var afprøvet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 01:30

Og omvendt!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 01:33

Tedd, hvad skal han omvendes til???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 01:38

Kvinder skal vel osse afprøves mente jeg!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-05-05 07:01

Er der ikke en af jer, der vil PRØVE at gifte sig med mig ?
Gambrinus
(Tedd behøver ikke at svare)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-05-05 07:07

Spørg AJ.

Han er vist til lidt af hvert. Han skifter i hvet tilfælde ofte standpunkt LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-05-05 07:08

Men du er måske mere på kig efter et Wildyr LOOOL

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 08:18

Ka' I så lade være at drille Toupie, hun skal jo bare have en en bil,

og så må man godt spørge her, at I bare ved det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 09:41

Gambrinus

Troede du var gift

Altså med Den røde Baronesse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 10:29

Toupie - snup Gambrinus.
Så får du både bil og ny comp med i købet.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 11:48

Eyvind, tror også jeg springer over der jeg ved hvad jeg har, men ikke hvad jeg får......computer altså

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 13:46

Jeg mangler at vide:
Type
årgang
km stand
sidst synet
udstyr
har den været skadet
Pris
Og hvor langt væk er prisen i forhold til andre af samme slags.
Meget dyrere............han ta'r R... på dig
Meget billigere ...........der er alvorlig fejl på dyret

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 13:55

Eyvind
Volvo 440 1,8 DL 5 dørs
257.000
11. sep. 2003
Vides ikke
Vides ikke, men har buler som Keldd skrev tidligere
Prisen er ok i forhold til de andre jeg har kigget på, dog er denne pænere i farven.

Forhandleren fortalte, at der var lidt rust på skærmkanterne -at den er pavabehandlet men ikke for nyligt - at der ikke var noget kritisk jeg skulle tænke på mht. nyt syn.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 14:13

Jeg syntes:
mærke/type ok
den er to år ældre end de biler vi plejer at smide ud - (nedslidte med færre km)
det er mange km den har kørt
du skal altså til syn om "lidt" (ikke noget kritisk til syn...............så kan han jo lige syne den inden du får den)

Den bør være absolut billig og du bør kende en der kan reparere den for dig.
(gambrinus elsker vist at rode med ældre biler)

Så min mening er ????????????????????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 14:22

Eyvind jeg kan se at din mening er den samme som min

Den koster 13.900 men har da planer om at få den ned i pris Og jo, jeg kender et par stykker der kan reparerer den for mig Jeg er egentlig ikke så bekymret for km. antal, for volvo motorer kan holde længe, jeg ville nok være mere bekymret hvis det var f.eks en Ford med samme alder. (Jeg har snakket med en der engang har arbejdet for Volvo).

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 14:32

Hvad er det for en Volvo du snakker om - er de begyndt at stemple renault mærke i deres motorer.
Næ - de Volvo motorer som holder længe - er ægte Volvo
Som denne:
http://www.volvo210klub.dk/index.asp?valg=image&page=18
Med B18 ca. 300.000 (uåbnet motor)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 14:34

Jeg har også forbindelser i Sverige så jeg hurtigt kan få billige reservedele hjem

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 14:35

det var vist dengang det var før...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 14:38

Det har været min
Og jeg vandt præmie 2 gange for den bedste ombyggede.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 14:42

Hvorfor har du den så ikke mere??

Anede ikke du var "ombyggermand"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 16:34

Gamle biler ødelægger min ryg når jeg ligger under dem.
Så det gør jeg ikke mere.
Men det var da sjovt at futte rundt i en gammel Volvo.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 16:39

Troede Klumme allerede var gift med AJ? De lyder ihvertfald som et gammelt ægtepar!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 16:41

Eyvind, det er da synd hvormange år havde du den interesse?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 16:43

Tedd - vi kører altså i gamle Volvoer nu................og har ikke tid til "klummearne"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 16:47

4-6 år midt i 90'erne - og det er længe siden.
Og før det var det drengenes biler vi byggede op fra skrot.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 16:48

næh det har du ret i eme Sorry!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 16:50

Det må have været en sjov hobby, men jeg kan forestille mig at det har været dyrt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 17:02

Dyrt - nixen...............jeg laver alt selv.
Hvis jeg har brug for en kran til at løfte en motor op så laver jeg den.
Men jeg kender en masse mennesker som, til tider får det ærefulde hverv at skaffe lidt stumper som jeg kan bygge med.

Teed du må da gerne køre med, men det går jo stærkt med sådan en Duett.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 17:05

Køb en Volvo 850 T5 stationscar! Det er en voldsom Volvo!! Nok desværre lidt for dyr!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 17:23

Hej, hallo, jeg er lige kommet, 257.000km, lidt for langt, for en Renault motor, men alt det

har eme skrevet. Og retter han ikke bulerne ud, og lakerer skærmen og døren, samt nysyner den, må

du hellere kigge dig om efter en anden.

Volvo 545, Volvo 244, Volvo 240 GLT m.modificeret topstykke, en herlig sag. Der var bare det ved det, der skulle

benzin på, ellers ville de ikke køre. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 17:29

Jada En dejlig traktor

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 17:30

Men Tedd - hvis du vil køre lidt stærkere så folk ikke tror du leder efter noget, så vil jeg anbefale en af de 5000 exemplarer af Volvo 850 T-5R med aut. niveauregulering.
Den fås dog kun i gul og sort, så jeg håber du ka' li' farven.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 17:35

Vil du vide mere om den Volvo Tedd - så spørg.
Jeg sidder her med det klubblad jeg selv har lavet en gang - hvor jeg netop sammenligner en 850 T-5R med en .................210

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 17:39

Eme eyvind, luk lige op for din Skype, så skal jeg sende et billede af den bil Toupie,

ønsker sig.

Og så tror jeg arne vil blive meget vred over alle de forskellige profiler der er her i dag.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 17:45

Det var nu osse den jeg mente Eme! Dejlig bil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 17:47

Ja den ser jo ikke så tosset ud.
Men jeg vil se en bil nedefra, og fra motorrummet i siderne - om den har været i crash.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 17:52

Renault-motoren har kørt lidt langt, bulerne kan jeg heller ikke lide.
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-05 17:54

Toupie - hvis dit hår er rødt eller du farver det rødt - så tror jeg det passer til den gule udgave som Tedd anbefaler.

Ja Tedd det ved jeg godt - men jeg skulle lige prale med lidt viden omkring Volvo.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 18:05

Eyvind mit hår er ikke rødt, og det bliver det nok heller aldrig Altså jeg bliver jo mere og mere forvirret mht. den bil Jeg kan jo ikke få et tiptopiordenbil for de penge og jeg vil ikke låne for at få en bedre bil - så det må handle om, at få mest mulig bil for pengene

Men nu har jeg så lige fået af vide at der er noget med dyre grønne afgifter, dyr forsikring og vægtafgift på sådan en Volvo - er det korrekt?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 18:10

Vel ikke mere end på andre biler. Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 18:11

Og vi vil ikke have, at du kører rundt i en bil med buler. Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 18:12

Her er bilen over alle biler. Mitsubishi pajero GLX 3.0..

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=31904

Den er ederrøvme sej

Har nemlig lige prøvekørt sådan et "svin" idag (bare med automatgear) - og jeg frygter virkelig, at jeg kunne gå hen og blive vanskelig, hvis ikke jeg snart får sådan en!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-05-05 18:19

NIX, Creamy
Her er bilen over alle biler !
http://www.grineflip.dk/fun-pics/001/023.html
Gambrinus
(Men jeg beholder min Alfa).

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 18:22

Keldd bulerne ville jeg sagtens kunne leve med, det er straks værre hvis den er gal med motoren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 18:35

Og jeg beholder min limegrønne skoda..
Pajeroen kører nemlig kun 7 km på literen ...øv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 18:42

Nej da creamygirl....ikke en Mitsubishi Pajero

Det er en fed, flot bil, men en møgbunke, hvor man slet ikke er i tvivl om hvad man skal bruge sine penge til........nemlig til reparationer og reservedele, som er hammerdyre til den model.

Men Toupies "måske" Volvo..... Den har kørt for mange kilometer, er mere end 2 gange så dyr som det du må give for sådan en der har buler og skal synes om et par måneder.

I den blå avis er der 2 i denne uge, der begge holder syn noget længere, den ene ved en privat og den anden ved en forhandler, og de koster 7.600 og 7.800.

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 18:50

Dova, er det den blå på nettet? hvilken alder, farve og km har de?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 18:50

Jeg synes også creamys bil er grim, og så er der ikke engang kopholder i.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 18:58

http://www.americandreamcars.com/1976elcamino081903.jpg

That's my car, no more no less.

Jeg er helt færdig med europæiske, og japanerøser, go for Detroit cars.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 19:04

Keldd den ligner helt klart en benzin sluger af de helt store

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 19:14

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp der er een her Toupie.

Amerikanerbilen, havde jeg som firmabil, en gang imellem i 1976, jeg har aldrig glemt det, den var overfed.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 19:19

Prøv her:
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp

det er fra 5000 til 14000 i Volvoer, den anden var solgt. Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 19:19

Toupie

Jeg har ikke set dem på nettet, men kun i avisen, der var ingen billeder. men den ene var fra Hjortsvang biler 75676514. Den holder syn til omkring marts/april 2006, den er så godt nok fra 89.

Keldd
Nej, ikke sådan en "flyder" der
Næ, her er den ultimative bil...........SMUK, dejlig, veldesignet og engelsk........eneste ulempe......prisen.
Den vil på danske plader koste en "bagatel" af omkring 5 millioner.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=683319#post683319

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 19:21

Nå, den blå avis har problemer, men søg direkte, der er mange mange Volvoer til mellem 5000 og 14000kr.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 19:25

Når du køber den, dova,
så må du ikke sætte jydekrog på.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 19:31

Jeg har søgt på den blå på nettet, på bilbasen og på biltorvet og hvis Volvoerne (samme model) er billigere så er de enten ældre eller har kørt mere - eller også er der slet ikke angivet km.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 19:48
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-05-05 19:53

Hmm Jeg var desværre nødt til at trille rundt i denne model i dag.

http://g.autocom.dk/g/da_DK/show.carpicture?rval=1348739937&t=full&pid=1406868

Kedelig farve, men går sådan set meget godt, og fin flaskeholder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-05-05 19:56

Nå .... glemte at skrive at det er BMW 535 3.5 Limosine, 4d, Aut., 235 HK

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-05-05 20:11

Dova den bil er jeg helt med på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 21:34

Pajero'en jeg har haft fornøjelsen af at trille rundt i idag, har på 10 år kun kostet et tændrør, så nixen Dova - det er ikke alt du hører om biler der holder stik

Og dig bette Keldd ..GRIM siger du!! ..ja du er jo halvblind (brune tulipaner )
Hvd kalder du så den amerikaner møgkasse du linker til ..op i rø... med en kopholder, jeg drikker alligevel ikke, når jeg kører bil... kun af flasken, og den klares nemt med den hånd der er fri, da jeg jo ikke skal sidde og skifte gear hele tiden*S*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 22:09

Nu bliver creamy meldt til arne, fordi hun bruger grimme ord......... næsten.

For hvad er en bil uden kopholder.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 22:24

Citat
For hvad er en bil uden kopholder.

Det er en kopholderløs bil

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 22:34

Næ, imorgen, vil jeg lægge et billede af min firhjulede,

ind på hjemmesiden, så I kan se hvad det virkelig drejer sig om, og så kan I godt

gå hjem og lægge jer, HELE BANDEN.

dovas racerbiler, ha, som om det var noget, og Toupie er røget med på vognen, næ, I kan bare vente kan I.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 22:38

Forøvrigt er disse firehjulstrækkere lige noget for mig, da jeg desværre har det med at køre lidt terrænkørsel i ny og næ..
Fortovene her på heden ligger nemlig alt for tæt på vejene

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-05-05 22:42

Vi vil gerne se dit kørekort creamy.
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-05-05 23:42

Tændrør

der er da ikke tændrør i de Pajero'er jeg har haft med at gøre.... de har været på diesel.

Men godt nok modellen ældre end den fra linket.

Forresten, er der nogen af jer der ved hvor mange kvadratmeter 54 liter vand fylder på et gulvtæppe???

Min datters akvarium er lige sprunget

"Hr dova" er meget negativ, for han var modstander af flere akvarier i huset...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 23:46

De burde opfinde en kasseholder!! Kop min bare!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-05-05 23:48

Nøøh Dova, den Pajero jeg har kørt idag er squtte på diesel, men 92 oktan blyfri!

54 liter vand på gulvet ..Sorry, det er nok ikke sjovt - og fylder sikkert også en del, men se det fra den lyse side.
Det havde fyldt mere, hvis det var landet på et gulv uden tæppe*S*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-05-05 23:50

en liter fylder een kvadratmeter hvis man stryger den!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-05 00:57

Ca 8 kvadratmeter efter en hurtig indsats med alt disponibelt vandopsugende materiale: håndklæder ,aviser o.s.v.
Og så selvfølgelig alt det vand som bøgerne i reolen nåede at opsuge på vej ned til gulvtæppet. De fleste af bøgerne var mine som hun havde "neglet til sig"

Sidst jeg havde et akvarium der sprang læk, var for 28 år siden da jeg boede i etagebyggeri, men de 160 liter det drejede sig om dengang, mærkede jeg ikke noget til, for de røg lige ned til underboen

Men jeg er noget imponeret over den der Pajero på 10 år, der ikke har voldt en masse problemer, især med rust og reparationer på gear, aksler, styretøj og den slags
Og jeg kan godt forstå du synes det er en fed bil, for de er lækre at køre i.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-05-05 07:44

Dova jeg kan nu godt forstå din mand ikke er så vild med akvarier

Jeg fandt en Volvo til 9.800 samme årgang, med mindre km - men den skulle tilgengæld synes nu og havde meget dårlige gear - så dem du har set tror jeg altså ikke er helt så gode

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-05-05 08:04

Til tedd og andre,

den firhjulede med den ultimative kopholder, og andre fordele.

www.keldd.webbyen.dk

Ha ha ha ha -- hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-05-05 08:17

Keldd den er jo det ultimative - billig i drift og reservedele og kan rumme næsten hvadsom helst, og man kan læsse den uden at få ondt i ryggen - eneste ulemper er, at den nok ikke er så hurtig i optrækket

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-05-05 09:35

Keldd
Den tæller da ikke med under køretøjer, den har jo ingen motor........det er et påhængskøretøj der skal tilkobles et trækkende "køretøj", i dette tilgælde med rugbrødsmotor

Men billigt i forsikring og vægtafgift

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-05-05 10:15

Læg lige mærke til, at den heller ikke behøves at blive indregistreret, igen en stor fordel for dette sublime

køretøj, og til dova vil jeg lige påpege, at der skam findes køretøjer uden forbrændingsmotor.

Og efter dette utrolige reklamefremstød, vil jeg fortælle at den kan købes hos:

www.harald-nyborg.dk som fødselsdagstilbud for kun:199kr. (se efter trækvogn)

Dog må dova ikke købe den, da hun nok ikke kan finde ud af at samle den

Ja, selvfølgelig får jeg procenter, for dette usmagelige reklamefremstød, det er det der finansierer min

depraverede livsstil. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 10:32

Teksten til vovsen.........."får jeg ikke noget at spise"
(man har nok besøg - hva.............)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-05-05 15:00

eme:
Det er ikke som du tror............det her er en anden hund, æv.

Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-05-05 17:40

på Keldd's vejne.
Når regnen holder op kan det være at sole skinner.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 29-05-05 18:03

eme:
Jeg overlever, og måske en dag.........................

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-05-05 20:47

Se dét kalder jeg service på meget højt plan

....og jeg er nu ejer af en dejlig dejlig Volvo

Efter en god snak med sælgeren, søgen rundt på nettet efter sammenligninger, lyttet til råd og tænkt "fornuftige" tanker, besluttede jeg mig for at købe min Volvo
Jeg ringede igen til sælgeren og han tilbød at komme til Nyborg med den, så jeg sparede turen til Ribe. Jeg blev hentet på Nyborg station - så, prøvede og følte på bilen, hvorefter vi kørte til motorkontoret for at få plader på. I annoncen stod der at der var cd-afspiller i, det var der så ikke - men Fiat i Ribe lover vist ikke noget uden at holde det - så vi kørte til THansen hvor der blev indkøbt en sprit ny cd-afspiller som sælgeren var så sød at installerer.

Turen hjem over broen var en drøm Jeg havde slet ikke lyst til at dreje af ved Slagelse, men ville aller helst bare fortsætte derudaf og nyde fornemmelsen af bilen - den er skøn

Jeg har kun ros til sælgeren, både for ærlighed, for god service, god behandling og for herlig humor Jeg har haft en rigtig god dag og er meget glad for min bil

Keldd, den bule du så på billedet, var en skygge - der er nemlig ingen buler i bilen

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-05-05 20:54

Nå, det var godt du er glad for bilen, men hvor var alle dine hjælpere henne?

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-05-05 20:56

De kunne få lov til at blive på djævleøen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-05 21:37

med din Vovo - ja L pleje at falde af.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-05-05 21:47

Tak Eyvind

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 03-06-05 10:46

Tak for svaret Monsen1234, du var den eneste der havde konkret kendskab til forhandleren, så selvom det ikke holdt stik, skal du have pointne - om ikk andet så som trøst for den dårlige oplevelse

Tak for svarene alle
....hav en rigtig god weekend.

// Toupie

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-06-05 07:38

Mange tak !