/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problemer med smileys
Fra : ehtrod_n
Vist : 382 gange
5 point
Dato : 27-05-05 15:41

Hej kloge og søde kandu venner !! Jeg vil så gerne skrive nogle sjove smileys i mine indlæg her på kandu. Jeg har kikket på kom godt i gang. Og kan også lave nogle smileys. Men dem hvor der er stor bogstaver i står der bare det store bogstav og ikke en mund som det skulle være. Er jeg bare dum eller hvad ?? Jeg kan jo se at I er eksperter til at lave smileys. Venlig hilsen

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 15 point
Dato : 27-05-05 15:45

Det ser da ud til det går udmærket

Og du skal bare skrive som tegnene står f.eks : - D men uden mellemrum =

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-05-05 15:53

Hvafor en mund?!
Gør som Dova beskriver, eller plot vinduet med "kom godt i gang" ned i proceslinjen - og kopier så tegnene til de smileys du ønsker at indsætte i dine indlæg..

God weekend

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 27-05-05 15:56

Jeg tror bare du har været uheldig med mindre der er noget galt med tatstur.
For nogle gange når jeg skal lave citater f.eks kommer de ikke frem, selvom jeg helt sikert laver dem rigtigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 16:11

Du skal huske mellemrum før og efter smiley - ellers flyder det sammen med teksten.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-05-05 16:12

Øv den lavede dem begge - sikkert pga. punktum.

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 27-05-05 16:27

Tusinde tak nu vil jeg prøve og se om det virker. Jeg vil prøve at ligge det på proceslinjen som du siger Creamygirl.
Med venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-05-05 16:35

Du kan også på smileysiden kopiere de tegn som står ud for den smiley du vil bruge.
marker tegnene ctrl+c hop hen på kommentaren og stå der hvor den skal ind ctrl+v

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 27-05-05 16:49

Hurra nu kan jeg !!!!! Men jeg har stadig problemer med at lave stor D sammen med o, så laver den bare smileyen med en stor D ved siden af. D Hejsa fra Dot [hør]

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 27-05-05 17:07

Hej hoo se nu hvad jeg kan !! [hør] ;-S men ikke denne her D som er Ha Ha
Hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-05 17:08

[jeg læser lige med og skulle lige afprøve noget]

Jeg har fx aldrig tænkt på det med at have det liggende på processlinien

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-05 17:10

Citat
Jeg skulle lige se om det virker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-05 17:11

Citat
jeg kan ikke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-05-05 17:14

Citat
Jo jeg kan jubiiiii

Undskyld jeg lige kører lidt rundt i dette spørgsmål, men jeg har altid været imponeret af alle de citater o.lign, men har aldrig kunnet. Mens jeg skriver dette bliver jeg hånet af min søn over jeg ikke viste det.

Fijala

Godkendelse af svar
Fra : ehtrod_n

Dato : 31-05-05 17:32

Tak for svaret dova. Ja så fik du mit spørgsmål igen. Vi ses. Hilsen Dorthe