/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Et Timm & Gordon program. Navn?
Fra : Playa2k3
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 25-05-05 18:57

Hej,

Nogle der ved hvad det program med Timm & Gordon hedder, hvor de hele tiden klæder sig ud, bl.a. som it-nørder der spiller counter strike og kalder sig Heavy Horses.

Derudover har de klædt sig ud som politimænd og meget andet. Nogle der kan hjælpe mig?

Mvh,.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 25-05-05 19:00

Så det vær gang det kom på dr1!
De er bare sjove!

Mener faktisk bare det hedder "Timm og Gorden"...

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 25-05-05 19:02

Der står også noget om det her!

http://mir2.dk/article.php3?id_article=533

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 25-05-05 22:14

Er det ikke muligt at se det nogen steder?

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 26-05-05 00:20

Hej deres udsendelse hedder kort og godt Timm og Gordon. De blev genudsendt 3 eller 4 gange på tv2. Du kan gense dem på sputnik på tv2. God fornøjelse de er bare så gode de 2 fyre. Hilsen Dorthe.

[hør]

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 26-05-05 00:36

Tak ehtrod_n, men jeg kan ikke finde Timm og Gordon på Sputnik?

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 26-05-05 01:04

Hej Playa2k3 nu har jeg kikket lidt på tv2. Og kunne heller ikke finde Timm & Gordon på sputnik.

Men det kan være fordi at man skal betale for programmet og at de har den alligevel.
Du kan jo kontakte tv2 og spørge dem om de ikke har udsendelsen. Forsat god søgning.

Min søn er flyttet til udlandet og ville gerne se nogle danske udsendelser og meldte sig til sputnik. Men han kunne faktisk ikke se udsendelserne fordi det var til udlandet. Så det syntes jeg faktisk også er for dårligt. ;-B

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 26-05-05 13:23

Ja det var vidst tv2 og ikke dr 1 ...

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 26-05-05 23:54

Okay

Er det så ikke muligt at gense dette geniale program?