/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Vejret
Fra : moneymaker
Vist : 449 gange
100 point
Dato : 23-05-05 08:01

Hvordan er vejret hos dig ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 23-05-05 08:04

godmorgen - tjah når man ikke kan snakke om andet så er der jo altid vejret -
her - nordsjælland øst - gråt - regn - rigtigt sommervejr

hvordan er det hos dig ??????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:05

Djursland:
Overskyet, vindstille og 12 grader C.
men ellers kan du da kigge ind på DMI http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : moneymaker

Dato : 23-05-05 08:06

Tak for svaret miritdk.
         Her i Jylland skinner solen fra en skyfri himmel, men kan se på vejrudsigten det ikke varer ved.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:09

tror ikke så helt sikkert på vejrudsigten mere - så håber da solen kigger lidt mere frem både i jylland og her - ikke at forglemme den der lille plet midt i mellem

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:09

Ja, ja... moneymaker, det skal nok stoppe
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/regionaludsigten.htm
Citat
Vejrudsigt for hele landet

Mandag den 23. maj 2005.

Vejrudsigt, der gælder til tirsdag morgen, udsendt kl. 05.30.

I Jylland nogen sol, men også regn- eller tordenbyger navnlig i den nordlige del. På Øerne bliver det skyet vejr i formiddagstimerne og der kommer perioder med regn eller byger - lokalt med torden. I eftermiddag klarer det også lidt op i de østlige egne med nogen sol - men endnu mulighed for enkelte regn- eller tordenbyger. Temp. op mellem 15 og 20 grader og vinden bliver først svag - men frisker i dagens løb lidt op fra sydvest. I aften og i nat tørt og klart vejr i hele landet med temp. ned mellem 3 og 8 grader og let til frisk vind mellem vest og sydvest.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:10

CLAN - håber meeeeeeeeget på at de østlige egne her får lidt sol

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:11

og så kan man da også kigge på hvad hver enkelt by har meldt ind til DMI igennem dagen
men ellers er jeg da enig i, at man ikke kan stole 100% på dem
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:13

Det var ikke meget vejr at moneymaker ønskede oplyst her til morgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:14

HØH... brugte lige nabobyerne her - tre forskellige (men næsten samme) - vejrudsigter - så er det med at gætte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:15

CLAN - moneymaker ville vel bare forære lidt point væk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:20

miritdk... 'det ku' jeg også gætte mig til +
Søren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:21

flot CLAN - du må søge ind i vejrtjenesten (begrænset viden + mere eller mindre kvalificerede gæt)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:23

det var dig selv som begyndte, så jeg overlader stillingen til dig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:27

NB: Jeg er i øvrigt fløjtende ligeglad med om folk bytter points, har flere profiler mv. Ja vi kan da for den sags skyld bytte points hvis det har interesse, jeg har RIGELIGT af dem... det er nemlig ikke derfor jeg er her, men uddeler da gladeligt (for et tilsvarende gebyr)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:29

NNBB: Det er "kun" lettere fustrerende at et så BREDT spørgsmål, som dette, bliver lukket efter 3 min.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:30

- CLAN - del du bare ud -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:31

hah jo det skulle nok have været under smalltalk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:33

Lad os se hvor "vaks" du er

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:34

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:35

så, så du har ikke engang set det endnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:35

jooooooo havde jeg

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 08:38

ja men det tog sgu' et par minutter 08:33 - 08:35 LOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:39

hov kan da ikke gøre for at kandu sover

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 08:55

hah - en smule sol her nu

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-05-05 09:02

Solen begynder så småt at titte igennem her på Djursland

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-05-05 09:04

hvis den gør som her så smutter den igen ( tror jeg)