/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Et spørgsmål om keyboard!
Fra : DenGuleSut
Vist : 498 gange
140 point
Dato : 08-05-05 11:53

Jeg har set man kan få sig en såkaldt KeyKatcher:

http://www.overclockers.com.au/article.php?id=260906

På siden står der:

You can use it with an older AT style keyboard, although I doubt many people still use those. Unfortunately you can't use the KEYKatcher with a USB keyboard, even if you use a seemingly-appropriate USB to PS/2 converter.

Hvad betyder det?
Kan den så ikke bruges med et trådløst keyboard?

Er et usb keyboard det samme som et trådløst?

---------------------------------------------------------------------------------------------

Og på denne side står der:

http://www.keykatcheruk.co.uk/faq.html

Why won't it work on an European (QWERTZ) keyboard?
The keys are re-mapped, so you must use the default password of 'kezkatch'.

Hvad betyder det?
Virker den ikke med et almindeligt keyboard som det vi her sidder og bruger til hverdag i Danmark?

so you must use the default password of 'kezkatch'. (Nogen ide om hvad resultatet af det kunne være?)

Der er andre links til den her:

http://www.keykatcher.com/

http://spyzone.dk/

-----------------------------------------------------------

Skåret lidt ud i pap:

1. Virker det med et trådløst tastatur?

2. Virker det med et dansk tastatur?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 12:19

Sikkert - Trådløs og USB er jo ikke det samme, medmindre dit keyboard er tilsluttet en USBport.
Du får sikkert problemer med det danske layout. (zxæøå osv.)

Kommentar
Fra : DenGuleSut

Dato : 08-05-05 13:12

Men et trådløst tastatur er vel tilsluttet usb indgangen med en dims?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 140 point
Dato : 08-05-05 13:22

Hvis dit keyboard er tilsluttet en USB port virker det sikkert ikke.
Kun hvis det er direkte tilsluttet PS/2.

Godkendelse af svar
Fra : DenGuleSut

Dato : 09-05-05 08:32

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-05-05 10:23

Selv tak