/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Vil nogen tjene 5000,- på en dags arbejd~
Fra : Redbaron2
Vist : 661 gange
5 point
Dato : 25-04-05 23:09

Jeg har brug for hjælp til en sensibel opgave. Det er vigtigt at du ikke er registreret i RKI eller lignende. Det er ligeledes vigtigt at du kan gå i gang med opgaven med det samme. Skriv din email, og jeg vil vende tilbage til dig i løbet af tirsdag, med en nærmere forklaring samt vejledning.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 15 point
Dato : 25-04-05 23:13

skriv dog din egen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:16

Gråt arbejdsmarked ?

Søg dog på : http://www.af.dk/

...eller : http://www.jobnet.dk/

..eller : http://www.jobzonen.dk/

..eller : ??? en af de andre jobbaser.

MOTHERFUCKER !!!

..eller også finder du et andet forum at søge arbejdskraft i

..jeg (..vi) er så trætte af at idioter søger og fisker efetr andre idioter til at lave underbetalt arbejde !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:19

Lægge sin e-mail i et offentligt forum

..hva' tænker du på

..er du ansat ved kommunen ?

..eller bare dum ?

http://1984.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-04-05 23:20

Nemlig, !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:24

Jeg får 5.600 kr udbetalt i kontanthjælp ....om måneden !

..og for dette skal jeg arbejde 35 timer om ugen. ellers får jeg ingenting

Det tror fanden ! ...med idioter, skruebrækkere & plattenslagere som de du søger

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:27

Ps. Jeg er ...heller ikke i RKI og jeg skylder ikke nogen noget.

Men det er sgu på tide at nogen skylder mig og min arbejdskraft noget : RESPEKT !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 25-04-05 23:27

Hej, Jeg tror ikke der er nogen som ville srive deres e-mail, hvis du søger arbjedskraft så kan du jo søge hos www.af.dk der er mange som står som arbejdsledig, der er måske en der hopper i gyngen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:32

lanthony -> Jeg turde sgu ikke binde an med en profil som : Redbaron2

Guld & Grønne skove findes KUN i eventyr !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:34

..men, så skal man også være 'eventyrlig' dum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-04-05 23:45

Ja ja , den er jeg med på, her er min mail:

andersand@hotmail.com

og her er mit telefonnr. 4545112

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-04-05 23:48

Ja, jeg vil godt tjene 5000 kr. for en dags arbejde, så læg din email her så vil jeg skrive til dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:51

Keldd -> Du glemte adressen :

Citat
Anders And bor i nr. 111 på paradisæblevej.

..der bor han sammen med sine 3 nevøer : Rip Rap & Rup.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-04-05 23:51

Godt Bent, jeg vidste det var noget for dig,

men kan du ikke lægge de der grimme fagforeningsvaner væk,

for vi må nok ikke være i fagforening. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-04-05 23:55

molo:
Utroligt,er der virkelig nogen der tror, at os her fra" kandu"

siger nej til sådan et tilbud?? Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-04-05 23:58

Hér er også en e-mail du kan kontakte : rpchd@politi.dk

...eller :

Rigspolitichef Torsten Hesselbjerg
Polititorvet 14
1780 København V
Tlf. 33 14 88 88

Tjek selv hjemmesiden ud : http://www.politi.dk/

..eller : http://www.rigsadvokaten.dk/

Rigsadvokaten
Frederiksholms Kanal 16, 1220 København K
Telefon 33 12 72 00, Fax 33 43 67 10

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 00:04

Ps. Jeg vender tilbage næste tirsdag, hvis du stadig behøver 'hjælp'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 00:06

Pps. Du kunne jo i mellemtiden lægge din e-mail adresse, evt. CPR-/SR-/telefonnummer hér så kontakter vi dig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-04-05 00:07

"Den Røde Baron" tilbyder folket en god betaling for 1 dags arbejde....og hvad får han ?? Utak, og et los i r....
fy skamme jer I genstridige personager !!

Hjælp manden, og I vil blive forgyldte.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-05 00:11

Det handler da garanteret om noget pyramidefis Network marketing når alt kommer til alt .Eller tar jeg mon helt fejl???????
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 00:11

jakjoe -> Du skal ikke bilde mig ind at Gambrinus laver en sådan 'brøler'

Gambrinus, du og andre kender udmærket min 'private' emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 00:13

Sunowich -> Jep ...en og anden søger en 'stråmand'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-05 00:18

Jeg troede det var noget man røg hi hi Det synger gnask da i en sang ka' jeg huske.
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 00:18

Takker af ....for nu.

Jeg skal i 'aktiverings-praktik' til mine 5.600 kr udbetalt i kontanthjælp ....om måneden !

..imorgen kl. 8.30 . 15.30 på, Kbh's Hovedbibliotek ; IT-sektionen

..og lave et stykke samfundsnyttigt arbejde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-04-05 00:19

Profilen <Redbaron2> har ligget på lager og afventet denne store dag hvor kuppet skulle lykkes !!
Nu er der gået et eller andet galt i planlægningen med den velkomst han har fået.

Det er måske noget vil hjælpe med ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-04-05 06:07

lad dog Baronen forklare sig, måske handler det bare om at afmontere en 23.årige Baronnesses mødom,
og så har jeg altså mange emiler, som jeg gerne afslørerer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-04-05 07:31

natmaden -> For 5.000 stærke kunne jeg da også overveje at udlevere din

</MOLOKYLE> ..på vej i bad ...........og op på cyklen og ad sti ad sted i erhvervspraktik

Godkendelse af svar
Fra : Redbaron2

Dato : 26-04-05 07:47

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : lanthony

Dato : 26-04-05 07:52

molokyle.. du har ret jeg ville heller ikke løbe an med en profil hos redbaron2.
Men somsagt kan han gå ind flere steder på nettet for at finde personer som har oprettet et cv-profil, men der er jo op til den enkle person om de ville have jobbet, jeg skal da indrømme at det ikke var noget som jeg ville hoppe på.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-04-05 08:14

nåe, en løsning kom der jo ikke ud af det.
Molo jeg skifter emiler, som var det underbukser, og underbukser skifter jeg, ja gæt sæl
og husk nu at bøgerne på det royale, ikke duuer til hjemmerul, Ha-Ha-Host-sprut..hmm.

Kommentar
Fra : Zufra

Dato : 26-04-05 16:49

Hejsa allesammen.

Hmm..... min nysgerrighed gør at jeg vildt godt kunne tænke mig at vide hvad denne "sensibel opgave" opgave går ud på.
Jeg vil dog skyde på et eller andet med at låne ham penge en dags tid og få 5K for det, ellers har han vel ikke brug for en der ikke står i RKI........... ?

Nysgerrighed er en slem følgesvend.

MVH Zufra

Kommentar
Fra : narmi

Dato : 08-06-05 14:17

Jeg er nysgerrig ,og vil gerne tjene penge....send mig gerne en mail
khalidnadeem786@hotmail.com

Kommentar
Fra : Rasserboy

Dato : 26-06-05 23:34

Jeg fandt aldrig ud af, hvad opgaven drejede sig om?!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-06-05 04:40

Heller ikke mig, men jeg fik da mine 'velfortjente' point ???
det er nok en af livets gåder !!!

Kommentar
Fra : jacob.s.p

Dato : 29-09-05 19:58

idiot

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-09-05 08:39

Er det så dit fornavn eller dit efternavn ?