/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Overføre billeder til PC fra Mobil?
Fra : martinus8
Vist : 407 gange
60 point
Dato : 07-04-05 12:25

Jeg har en masse små film på min 3 tlf. jeg gerne vil have overført til min pc.
Problemet er bare at jeg har prøvet alt muligt, men uden held.
Det er som om usb portene ikke virker, hverken til min tlf. forbindelse eller til mit digital kamera.

Men jeg har et webcam der virker perfekt, og jeg har prøvet begge usb udgange.

Hvad kan det være der gør at jeg ikke kan synkronisere mellem min tlf, og min pc?
Jeg har installeret alt det software jeg skal både til tlf. og til mit digital kamera.

Kan der måske kun være 1 ting installeret der kører over usb udganngene?
Det kan da ikke passe.

Nogle gange har den i få sekunder opfanget at den har fundet nyt hardware når hjeg har proppet usb stikket til mit kamera i usb porten. Men efter ca. 1 tiendedel af et sukund forsvinder det igen.

Hjælp.

Accepteret svar
Fra : rfh

Modtaget 70 point
Dato : 07-04-05 13:12

Citat
Nogle gange har den i få sekunder opfanget at den har fundet nyt hardware når hjeg har proppet usb stikket til mit kamera i usb porten. Men efter ca. 1 tiendedel af et sukund forsvinder det igen.

Har haft det samme problem på en bærbar, det var et meget løst usb stik(kabel).

Løsning : Tryk usb stik(kabel) MEGET lidt sammen på midten.

mvh.
rfh

Godkendelse af svar
Fra : martinus8

Dato : 08-04-05 11:58

Tak for svaret rfh.