/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Netkongen er vist gået død!
Fra : 3773
Vist : 420 gange
500 point
Dato : 06-04-05 13:45

Nu er der dæleme gået over halvanden time, uden et genialt tip fra geniets side. Er han mon blevet dårlig?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 13:50

ærgeligt - ellers knaldgode tips der aldrig har været set her på kandu

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 13:52

Ja, man bliver jo helt bekymret, når en sådan kapacitet, begynder at slække lidt på strømmen af uendelig gode og givende tips.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 14:01

Blæser det meget i dag??? Måske er hans enorme vid blæst ud? Eller også er han måske død af iltmangel, som han så tydeligt har vist tegn på at lide af.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 14:03

Han bliver dæleme svær at undvære!. Hvordan skal vi eller finde ud af farverne på Dannebrog, og internet adressen til google og den slags ting! Ære være hans minde (hvis nogen skulle have slået ham ihjel)!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 14:08

Iøvrigt er jeg ked af at jeg ikke kunne komme afsted med at give hans tips -5 *, som de rettelig havde fortjent. Desværre måtte jeg nøjes med 0* de gange jeg kunne få lov. Så jeg er ked af ikke at have kunne givet dine tips de stjerner de fortjente Netkonge. Måske skulle jeg skrive til Rasmus Kandu og spørge hvod'den! Han kunne måske videreformidle en mail til netkongen, hvis han nu skulle være blevet dårlig!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 14:14

mit mistænkelige alterego spekulerer over om netkongen er ved at finde et andet id

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 06-04-05 14:16

hmmm
tip vejret 0604

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 14:17

miritdk måske har du ret - så får vi alle tipsene een gang til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 14:18

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-04-05 14:44

Nej! Der er liv i ham endnu!

Nu har han taget en kommentar skrevet af Molokyle i spørgsmålet "Et forum som Kandu..." og omdannet til et tip.
Tip : "forums som kandu"

Genialt siger jeg bare. Genialt!

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 510 point
Dato : 06-04-05 14:46

Vi må jo håbe han læser denne tråd.
Med alle de positive bølger må vi håbe, at han føler sig velkommen på Kandu
og føler sig ansporet til at fortsætte sin fabelagtige entusiasme.
Det er sjældent man ser en sådan ildhu.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 14:47

Yarh, må lige inde og jagte muligheden for at belønne ham med 0,00

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 14:48

Med hans opfattelsesevne er der ingen tvivl.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-04-05 14:51

Jeg er specielt begejstret for hans tip..

Citat
Tip : "Hvis du er glad"

Hvis du er glad
så gå i bad.

Det er det bedste tip jeg har set i lang tid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 14:52

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 14:57

Der må være brugt et galt mønster da de syede kysen, eller også er det simpelthen en vævefejl!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 15:01

3773, tror du ikke det er begge dele?? Det er da i hvert fald ikke studenterhuen, der trykker.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 15:04

Muligt Ironwoman, et eller andet er der galt. Men jeg fik ham da belønnet med et 0. Beklageligvis var der en eller anden der synes det var et godt tip. Antagelig ham selv via en dobbelt!!!!!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 15:18

Ja, der er da ingen andre med hans IQ her på kandu - forhåbentligt. Så ingen andre end ham selv vil give hans tips point. Men jeg så også et spørgsmål, der næsten kun kunne være skrevet af ham. Det var noget med svampe, og skrevet af Arne.Svamp.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : calista

Dato : 06-04-05 15:18

Hvor er det sørgeligt, at nogle mennesker er SÅ dumme.
Gu' ve' om jordemoderen droppede ham på gulvet istedet for, at daske ham bag i, da han kom til verden?!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 15:20

Jeg tror slet ikke, jordemoderen ville røre ham, Calista. Selv dengang lukkede han sikkert lort ud.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 15:48

Nå, han er ikke helt død. Han har lige skrevet et nyt tip. Og heldigvis kunne jeg få lov til at give ham hans velfortjente stjerner.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 15:55

3 x 0 = 0

Jeg tjente skam også en tier!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 15:58

Ja, det er da fedt nok. Han smider uduelige tip ind, og vi andre tjener point på at give ham ingenting.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 16:12

Tillykke til Netklovnen 5 x 0 = 0

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 16:13

Hvis ikke det var pga hans kommentarer og væremåde havde han sgu fået 500 hvis han deltog i denne her debat!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 06-04-05 16:42

Er du blevet tosset, 3773??? Han ville tage det som en opfordring til at blive ved med at skrive sine åndsvage tip.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 06-04-05 16:47

Det er ligefør man kommer i tvivl hvem der er mest mindrebegavet ham eller jer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 17:09

Wauw and, har lige set det tip du har fabrikeret. Det er godt nok vildt smart. Har du en dobbeltprofil der hedder Netklovnen eller noget i den retning?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 17:14

and_uden_tand det kan du da ha' meget ret i - og det er jo "kun" blevet til 19 tips på 5 dage, så vi kan vel forvente 1387 tips om året fra netkongen

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 06-04-05 17:35

Det er nu ikke for jeg ønsker synke ned på dit lave niveau 3773, men du har vist heller ingen studenterhuen ,der trykker dig så lad dette være min afsluttende kommentar i denne tråd.
Så hvem der er konge eller klovn af jer to, det finder I lige så stille ud
http://kandu.dk/dk/tip/10865

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 17:41

Hold da!!!!!

Men jeg kender da forskel på www.dba.dk og www.kandu.dk.

Hvorfor blander du dig egentlig. Pas dit eget akvarium. Lærer man ikke at stave på gymnasierne idag?

Synd du ikke ønsker at deltage, du har en fin chance for at vinde klovnehatten, and!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 17:45

ja - der er langt mellem de gode snaps http://www.kandu.dk/dk/tip/10398

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 17:49

Genialt, ikk' Bent?

Godt vi er så dumme vi ikke kan regne den slags ud. Men så er det jo fremragende at vi har både Anden, Netklovnen og JacobS til at hjælpe os med at få fyldt tips-boksen med uundværligheder.

...og And, du har nok ret. Er du klog, er det fedest at være dum....Slut herfra.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 17:54

Det bedste svar til en sådan debat er "Ingen bemærkninger", og det har du fået fra mig.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 17:57

Tak for svaret Gambrinus. Du trænger simpelthen til at få lov til at være på top ti.

..og husk BFI øhh FBi, IBF ............Brian (der var det sgu), har sagt du bliver sat i skat af dynen. Det bliver sgu topskat så det basker min ven.

...i andre må vente til næste donation af poæng......vi finder jo nok på et eller andet vi kan rode med, ikk'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 17:58

..af alle personager er du den aller allersidste der bør og skal blande sig Arne!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 18:02

Det gjorde jeg jo heller ikke. I øvrigt er jeg enig med dig, mener bare ikke at det hjælper at oprette sådan en hadetråd. Hvis du eller andre tror en sådan tråd vil få Netkongen til at være tilbageholdende med sine tåbetips, er jeg bange for at I ta'r fejl.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-04-05 21:01

Så sku' da for fem flade fladlus på et fladt flødebollefad !
Bare man kommer med et lille pip, skal man absolut ha’ point.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 06-04-05 21:03

OG SÅ I BIOLOGI !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 08:26

Yes, bare for at drille (og du bliver sat i skat af skidtet, det har Brian sæ'l sagt).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-05 08:29

...ved du hvad. Der er såmænd så mange af de andre der sidder og forærer hinanden point i den ene smaltalk tråd efter den anden. Ofte kan man svare på noget som den første OG med det korrekte svar. Så hopper en af frontløberne ind og gentager dit, og scorer kassen. Så hvorfor ikke prøve Gambrinus på førstepladsen en enkelt dag. Bare rolig, du skal nok blive overhalet, af både den ene og den anden.