/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
Sig noget klogt - Mvh. Trådejer Klumme
Fra : Klumme
Vist : 1566 gange
108 point
Dato : 01-04-05 14:22

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-05 14:23

Hva' ve' du hwide?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 01-04-05 14:29

Okay....
Hvorfra kommer et menneskes oplevelse (eller mangel på samme) af moral? Er moral bundet til følelser, kultur, intellekt....eller noget helt andet???

Kommentar
Fra : pmbruun

Dato : 01-04-05 14:38

Ok, jeg siger: "noget klogt".

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 14:41

3773.
ALT

Indtil nu fører Satelit - Det kan være at en eller nogen kan fortælle (noget klogt) om dette.....

men spørg ikke så meget...... sig noget klogt

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-04-05 14:46

Det falske kan aldrig vokse sig sandt ved at vokse i styrke

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-05 15:00
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-05 15:01

NB: Min favorit... Den som tror at vide alt, ved slet ingen ting.
(skulle stamme fra en grønthe's drikkende langhåret klog Kineser - ikke en fuser)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-05 15:18

Alt?!?!?!? Det var sgu ikke så lidt!

Nu er min viden begrænset til en smule, om lidt tekniske spidsfindigheder ingen alligevel fatter noget om, idet det er ting der er usynlige for lægmand + selvfølgelig lidt knowhow indenfor musikken.

Vi kan da tage lidt om det:

1 kg normal stueluft der er 20° varm og har en relativ luftfugtighed på 50% fylder 0,897 m3, har et absolut vandindhold på 7,735 gr vand. Densiteten er 1,123 kg/m3, Entalpien er 39,756 kJ/kg. Det er ting der er frygtelig rare at vide. Dugpunktet vil iøvrigt være lige over 9°C.

Ligeledes er det et must at vide at John Fogerty på hans Premonition Tour anvendte den samme guitarforstærker, som han brugte i 1969 da han indspillede Suzie Q. Helt uundværligt er det at vide at tv-tunerne i Sony Tv faktisk er lavet af Phillips. Phillip's egne går aldrig i stykker, men dem de sælger til Sony har været plaget af fejl.

Du kan udregne mediemængden der strømmer gennem et rør, ved at sige hastighed (m/sek) x 353,68 / diameteren i anden potens = m3/h.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 15:23

Godt gået 3773...

Fatter nada ud over det næstsidste ord i sidste linie......"potens"

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 01-04-05 15:24

Man er præcis så dejlig som man lader som om man er

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-05 15:37

Oki...

Ligeledes mener jeg med ret stor sikkerhed at jeg har 14 bajere i køleskabet (måske er det 15). Desuden er jeg lagerførende i nogle aldeles store bøffer i fryseren, af hvilke kæresten uden tvivl forventer 2 stk tilberedt til aftensmaden.

Iøvrigt har CO2 anvendt som kølemiddel fået betegnelsen R744.

En 7 år gammel mercedes sprinter, høj med den lille maskine kan bringes til at køre 151 km/h når det går nedad (kan dokumenteres).

Solen skinner rigtig dejligt her i det østjyske.

Iflg TRY er der 6000 timer om året hvor temperaturen udenfor er under 12°

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-05 15:44

3773 Hwa' hulen laver du på fastlandet... men ja solen står og bager fra en skyfri himmel (på Djursland)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-05 15:52

Et XXXL æg bør veje ca 85 gram. Skal de koges til blødkogte er kogetiden lige over 7 minutter, hvis hviden skal være fast.

Det er gamle høns der lægger æg med to blommer

Korrekt opbevaringstemperatur for æg er 10°.

Danmark er det det eneste land, hvor æg forlanges opbevaret på køl.

Alle de kølemidler Svend Auken har forbudt i Danmark, produceres og forbruges stadig i stor stil i tredjelande. De er i disse lande ikke belagt med afgifter hvorfor forbrug og udslippet i disse lande er kollossalt.

På Grønland oplyser man nedbørsmængden i meter sne. Vindbrædderne laves normalt et par meter lange, modsat de 30 - 40 cm man anvender i DK. +18° er hedebølge up-there i Nuuk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-05 15:53

Bor og arbejder her, Clan! Ska' sateme ikke bo på en Ø, er du gal? Har købt mig et nyt udsigtspunkt (det gamle blev jo hugget af amtet).

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-04-05 15:54

SKÅL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 16:05

Citat
Hvorfra kommer et menneskes oplevelse (eller mangel på samme) af moral? Er moral bundet til følelser, kultur, intellekt....eller noget helt andet???

Tjae, moral, det mærkelige ord........., hvornår prædikes der moral, hvornår opfører man sig moralsk anstødeligt, er dobbeltmoral dobbelt så godt som moral og hvad betyder ordet egentligt??

Moral : De regler for handling og adfærd, der i et samfund anses for rigtige. ( Nudansk Ordbog )

Men hvem bestemmer så hvad der er rigtigt? Lovgivningen?......Næ, dur ikke rigtigt, for meget af det, der kan virke moralsk anstødeligt på nogen og ikke på andre, findes der måske ingen lovgivning for.

Så jeg synes Satellit rammer noget rigtigt, ved at omtale kultur, følelser og intellekt som nogen af de ting der er årsag til hvordan folk oplever/opfatter hvad der er moralsk rigtigt, altså hvordan man kan "tillade" sig at gebærde sig i det samfund man lever i.
Og dog, nok nærmere nærmiljø end samfund, for hvis vi nu kalder Danmark for et samfund, findes der mange forskellige mennesker og miljøer, og der er forskellige moralbegreber nok nærmere medvirkende til at sætte skarpere skel mellem samfundsgrupperne.
Et lidt groft eksempel kan være forskellen på at leve i et Vestjysk Indre Missionsk samfund, og så et "belastet" kvarter i f.eks. København.

Moral handler endda måske allermest om fordomme mod andre menneskers handlinger og meninger, eller sagt med andre ord i et citat af H.G. Wells:

"Moralsk indignation er jalousi med en glorie"

mvh dova

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 01-04-05 16:34

En filosofisk tilgang til emnet "moral" rejser tilsyneladende flere spørgsmål end svar....
Fødes vi med et sæt moral-regler, - eller tager vi moralske begreber til os frivilligt? Kan man overhovedet tale om "frivillighed" i forhold til moral, hvis moral er kulturelt betinget?
Er moral fornuft....eller lutter følelser?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 01-04-05 16:41

Ved det ikke selv, må lige tilføjes.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 20:00

Det er ik' så ringe dette her. Guuud hvor blir jeg (og andre) kloge...... Bliv ved.

Så længe båtnakkerne holder sig ude, så flyder erfaringens og visdommens ord fra tasterne

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 01-04-05 20:09

Nej...jeg står af nu. Ingen grund til at bruge krudt på en useriøs tråd, som jeg umiddelbart troede indbød til seriøsitet.
Hold du bare en lille fest med båtnakkerne.........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-04-05 20:18

Øhhh Satellit.

Hvorfor føler du dig som en af båtnakkerne?? Sån' har jeg da ikke opfattet dig. Tvært i mod, så synes jeg da dit sp. var ok, og ligeledes den måde Dova følger det op på, men du vælger da selv......Jeg har bare ikke tid til at gå mere ind i det lige nu

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:45

Du er alt for blød en trådejer Klumme

Her ser du én trådejer, der ved hvordan man gør *G*

http://www.kandu.dk/dk/spg/63957

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 02:50

Hi Hi.. Jeg varmer bare op

Gar ikke rigtig tid til at svinge pisken, meeeen det kommer.

Hvorfor i hede hule er du ikke i din seng på den tid af natten???

Jeg er bare lige hjemme til en hurtig kop kaffe.... Der er dælme gang i den i Københavnstrup... forår - fredag - d. 1 - Tænker meget på Peter Madsens forklaring, om hvad der sker med hjernen, når den får alkohol.... Beviserne tumler rundt på gader og stræder ..... I Guder

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 02:52

Glad for at du kiggede ind. Din medvirken hæver niveauet mærkbart

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 03:01

For slet ikke tale om hjerne madsens teori, der går på, at politiet skal til at gå rundt med grise i stedet for hunde*G*

GRISEPATRULJEN

Så kan man roligt råbe pig efter politiet. Man kalder jo blot på "grisen"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 03:03

Halooo den må være møntet på Westcoastpolicen LOOOL

Ved du forresten hvad politiet på Gotland hedder???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 03:04

Nej *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 03:04

Gotland Yard *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 03:05

Bahhh

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 03:07

Kan du have det så rart... Dejligt lige at høre fra dig. Skal tilbage på pinden og styre en storby...

CU

Klumme (trådejer)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 03:08

Hmm, må vist hellere ramme kassen. Jeg ved der står en meget frisk fyr og vil ha' sin morgenmad kl. kvart i kvalme

Sov godt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 03:08

Og han er skide ligeglad med, at mor først kom i seng kl. lort *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 03:10

Sån er de kære jo, men så lær ham for helvede selv at scamble sine æg. Han har vel arme LOOOL

PS
Tankevækkende at monsteret ikke har været her endnu, men det er måske overskriften der holder ham væk LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 03:11

du får lige det manglende r LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 18:59

Hrmff!

Går liige og skumler med om jeg skal sende en skriftlig klage til kære Post Danmark.

Forleden, hvor jeg havde en fridag - ligger jeg rigtig og hygger mig under dynen hele morgenen og står så op henad kl. 10.00.

Jeg stavrer derefter ind i stuen, kun iført undertøj for at tjekke dagens nyheder...og hvad sker der så?!...først ringer det på, hvilket jeg vælger totalt at ignorere, da jeg ligner noget der er løgn når jeg lige er stået op *G* og er jo desuden heller ikke anstændigt klædt på!

Nu bliver der så banket på, læææænge og indtrængende - og jeg vælger derfor at liste ud på badeværelset for at tage lidt tøj på, men hører så pludselig døren gå..."Haaaallloooo....hallllooooo...er der nogen hjemme?" råber en damestemme der mest minder om en afdanket havneluder.

Jeg bliver ærlig talt lidt bange, og låser forsigtigt uden en lyd døren ind til badeværelset - alt i mens jeg hører, at der bliver råbt hallo hele vejen ned igennem huset! og derefter at døren bliver smækket igen.

Med hjertet oppe i halsen lister jeg forsigtigt ud til vinduet, blot for at se, at den "afdankede havneluder" er i forklædning som POSTBUD!! LOL

Jeg ønsker i dette sekund, at jeg havde haft en stor glubsk PIRANHA, Rottweiler whatever - eller at jeg boede i USA, hvor det er lovligt at skyde såkaldte Intruders.... *skumle skumle*

Skal jeg skrive en klage SYNES DU?!..

Det er for pokker vel ikke lovligt, at invadere et hjem, blot fordi hun gerne vil have afleveret en pakke. Hun kunne sq da bare have smidt den skide seddel i postkassen uden først at vade ind...Skøre kugle!!

Oven i det hele var det ekstra pinligt, at jeg lige pt. roder en del, da jeg jo er begyndt at pakke, fordi jeg snart skal flytte - og for det ikke skal være løgn, så havde Ludo (min kat) lagt en KÆMPE pølse lige inden for døren...Det fuldender ligesom billedet af en århusianer på en fridag *G*

Skide Post Danmark!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:12

Hej Creamy.

Så fik du postvæsenet helt ind på livet hva??? LOOL

Lad mig som professionel systemkritiker med det samme fortælle dig, at du formentlig ikke får en skid ud af at klage til P&T. Hvis du er heldig, så får du noget der kan minde om en undskyldning, med tillægsforklaringen.. at der var tale om en menneskelig fejl.

De er fuldstændig græsk katolske. Jeg kan berette om de første 4 sager jeg har haft med dette uvæsen, og har måttet indse, at det er formålsløst.

Hvis din galde er grøn nok, kan du anmelde det til politiet, som ulovlig indtrængen på privat område, men om du får andet end fornøjelsen af at anmelde det, er jeg ikke sikker på.

I øvrigt tror jeg ikke du ligner noget der er løgn om morgenen, og du kan IKKE være uanstændig påklædt LOOL - Højst uanstændig afklædt.

Og så lær den fede kat at skide udendørs, eller giv den pulvermælk, så du bare skal støve den af.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:12

Satans smiley.... her........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:16

En Ludolort i entreen LOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 20:22

Hold op med at nedgøre min Ludokat *G* Hun kan skam lave er ordentlig lort!

Gu er jeg morgengrim. Ved godt man siger, at skønhed kommer indefra, men det gør bræk altså også LOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:28

Hold kæft hvor er du romantisk... LOOOL Du er måske ikke morgengrim, men bare skide grim hele dagen LOOl

Hmmm det passer nu ikke med mit indre billede af en lyshåret pige med et kønt ansigt og et vidunderligt smil *SS* Men det afhænger vel af øjnene der ser LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 20:34

Hmm, min mor plejer altid formanende at sige:

"Creamy, det gør ikke noget, at man tænker, før man taler"

Det kan sq da godt være, at hun har ret, men er det ikke lidt som at tørre sig i rø... inden man ski...

Hvad har du lavet idag?! LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 20:36

Hvad er forresten det modsatte af at dele en bolle?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:38

Festlig pige din mor.....

Tørre sig i rø... inden... tjaeee Jeg vasker da osse hænder inden jeg tisser - Skal da ikke ha dyret møget til LOOL

I dag. Ikke en dyt......Sovet til 15 - derefter på Arb.markedet til nu. Har et par timers pause, og skal bagefter, når det er mørkt, lave lidt sort, af hensyn til ballancen LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:39

Dele en bolle..... hmmmm det må vel være at bolle en delle LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 20:41

Det er da kategorien filosofi, ik?! - tja, jeg ved snart ikke med den der bolle. Kom bare til at tænke på det *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:43

Jamen jeg ved da ikke om det er rigtigt.... bare noget der faldt mig ind. Det kan en shrink sikkert få meget ud af LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 20:48

LOL...Kommer i tanke om én ven hjemmefra, der en gang var med mig hjemme hos mine forældre. Min mor, der er ligeså nysgerrig som mig - spurgte den stakkels fyr:

"Hvad hedder din kæreste"?!

Han sad lidt og tænkte, men svarede så:

"Min kæreste hedder Anne og min bolle ven hedder Kurt"

Så kunne hun lære det *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:49

Ikke fordi jeg ikke gider snakke med dig Creamygirl ( det vil jeg næsten altid *ss*), men jeg skal lige dyrke min aftenyoga, hvilket vil sige at jeg flader ud og krydser øjnene mens jeg powernapper i 3/4 time.

Det blir en lang og blodig nat...og der er fandme langt til kl. 7 i morgen tidlig. Det er surt, men der er penge i skidtet, og forude vinker sydens sol og palmerne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 20:50

Hi hi hi ....Mødre er sgu så nysgerrige LOOL

CU

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 21:37

Nå jeg smutter. Kan du ha en rar lørdag aften..

CU
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 20:05

Citat
Sig noget klogt!

Ok!!

Tykke mennesker kan osse have tynd mave! ..
eller hvad med denne: Morgensutter, er IKKE noget man tager på fødderne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 20:11

LOOL - Nu ha du da bare fundet de helt store guldklumper frem

Har du set at vores "ven" i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/64080 belærer en bruger om ikke at lukke sine sp. så hurtigt - Der belv lukket, så 75 point smuttede forbi AJ's pointhungrende beholdning, så han er godt skide indebrændt LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 20:11

Citat
Det er hårdt at være kvinde, blandt mænd - men billigere i drinks!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 20:12

Du går ikke og tigger ved bordene vel Creamygirl???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 20:13

Ja, det har jeg set, men gider ikke blande mig *G* Han får dig garanteret smidt ud.

Måske har han klippet ved siden af igen og fået en hjerneblødning

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 20:14

Joooo, jeg tigger *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 20:14

Hmmmm...en hjerneblødning kræver da som minimum en hjerne, eller har jeg misset noget??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 00:41

Hvorfor sover du ikke endnu ?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:44

ILM?? LOOL - jeg er osse på vej, men sidder lige og lurer på den berpoxtråd *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:46

Troede du var sur på mig - Du har ikke snakket til mig i 2073600 sek. *GG*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:47

Ahhhh sorry.... det var "kun" 86400 sek, men det føltes længere LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 00:48

hehe, du er sq en nød. Men en sød én

Mit råd! Hold dig væk fra den tåbelige tråd Klumme. Du har sagt præcis hvad der er at sige om den sag. Længere er den ikke!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:52

Næææ du har ret......

Nå du syns jeg er en sødnød hi hi... tak. Det luner på en kølig forårsdag.

Jeg vil daffe i posen..... i morgen eftermiddag starter cirkuset igen igen igen LOOL

Kan du ha det dejligt og sove godt.

Klumme (din ven )

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 00:54

Forresten er jeg begyndt at føle det som om vi to er ægtefolk*G*
Vi blir' efterhånden aldrig nævnt individuelt længere

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 00:55

Sov godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:55

hehehehe... Det er rigtigt. Tror du de synes vi er et yndigt par LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:56

Tak LIM..
CU

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 00:56

Klart at vi er et yndigt par *L*

Knold & Tot...remember

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:57

Shit....

ILM mente jeg LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 00:57

Lim?!
Næ, gaffatape

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 00:58

Knold & Tot. LOOOOOOOOOOOOOL

Så er det slut. Nu hiver jeg pløkken ud *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 00:59

Så skruo dog i din seng..hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 01:00

skruo ?! Ved ikke lige hvad det er, men gør det bare alligevel *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 11:25

Jeg er en nød til at holde en fridag

Faktisk synes jeg det er trættende ikke at bestille noget, og bliver irriteret over, at man kan ikke standse og hvile sig *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 11:28

Hej Creamygirl. Nu har jeg skruoet - Det er ret godt. Fed øvelse LOOL

Ja det kender jeg godt, så jeg glæder mig osse til at komme på arb. i dag LOOOL - Og jeg er fyldt med løgn.... forresten

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 11:32

Og jeg som altid har troet at det var langt mere fornøjeligt at blive hjemme, glo video og æde chokolade - end at stå op om morgenen til arbejde, stress og ballade?!

Tja, man blir' klogere *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 11:37

Chokolade.....om morgenen - Creamy for satan. Du blir smaskfed - Bedste delle på the Westcoast LOOOOL. Du skal ha bogmærker på dig, så din partner kan markere hvor han er kommet til

Jeg er ved at redigere i mine rejseplaner - Sønnen vil pludselig med. Skide hyggeligt, men ævler lige med "dem" om hotel, og der skal bookes flybillet... Så jeg har nok at se til

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 11:40

Forresten har jeg tænkt på noget!

Den der arneproblematik du ved. Hvad med om du i stedet for altid at gå ind i alle de tråde, hvor han huserer - i stedet skriver et tip og advarer nye brugere imod ham?!

Hver gang tippet ryger ud af seneste 25 - kopierer du det bare, og lægger det ind igen..

Han vil elske det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 11:42

Sønnike?!

Gider du virkelig skifte ble i din ferie *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 11:47

Creamy din lille (søde)nød... LOOL Jeg kan ikke skrive tips - Jeg er ikke superbruger, af praktiske grunde. LOOL - Ingen skal beskylde mig for pointfusk.

Skifte ble... hold da kæft.... lool han er 22. Skal højst tørre bræk op når vi er blevet for svimle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 11:53

Er han så gammel?! Så er du jo mindst ..!!!. Sikke noget *L*

Nå men advar lige din søn så.

Da jeg fyldte 25 holdt jeg et surpriseparty for mig selv. Jeg sagde ikke noget til mine venner før 14 dage efter. De blev vildt overraskede.
Alt i alt var det en ok fest. Jeg havde skam både lavet en velkomstdrink, og skrevet en sang til mig selv. Jeg dansede ballondans, men det hele endte med at jeg blev så fuld, at jeg var nødt til at ringe efter politiet.

Kommentar
Fra : pmbruun

Dato : 05-04-05 11:54

Er det ikke på tide at få aflivet denneher tråd. Der er intet filosofisk over den, og der er ikke stor fare for at der dukker noget klogt op her. Desuden er jeg træt af alle de åndssvage mails om, at der er et nyt indlæg her.

Så jeg foreslår at klumme giver creamygirl de point mod at I aftaler et bedre chat-forum, hvor I kan lege turtelduer i fred for os andre, og vi i fred for jer?

Kommentar
Fra : pmbruun

Dato : 05-04-05 11:55

Undskyld - *det* point.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 11:56

Jeg er mindst.... Jeg er kun 35.. Jeg fik ham tidligt LOOOL

Det andet forbavser mig ikke - Du er vist lidt af et partydyr

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 11:58

Du kan sagtens blive fri for mails pmbruun!

Du fjerner bare fluebenet nederst og sender et tomt indlæg. På den måde bliver du fri for os - og vi bliver fri for at genere dig unødigt.

Som du ved, er problemer til for at løses, og det er sådan du løser dette problem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 11:59

pmbruun

Du får lige det røde kort. Hvad fan... kommer det dig ved hvad der skrives i MIN tråd. Kan du ikke li tonen og indlæggene, så spørg oraklet AJ, hvordan man fjerner et fluben.

UD AF MIN TRÅD

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 12:06

Der er faktisk nok at gå i krig med. Hvis ikke man bryder sig om indlæggende i en tråd, så er det let at finde et andet!

Citat
Spørgsmål : 61027 Tips : 10604 Emner : 176 Indlæg fra usenet : 3263114

Kommentar
Fra : pmbruun

Dato : 05-04-05 12:10

Bevares. Jeg synes det er helt i orden med jeres lille romance, og I har helt sikkert noget godt kørende her. Jeg påpeger, at dette måske ikke er det helt rigtige forum til den slags, og at det måske ville være en god ide, at finde et mere egnet sted end et filosofi forum?

Jeg havde fluebenet i, for det kunne jo være, at der kom noget, der faktisk havde noget med filosofi at gøre. Jeg fjerner det nu...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 12:14

Romance?!

Gud skal der ikke mere til - før end du opfatter det som at folk har noget kørende.
Godt jeg ikke er din partner *G*

Nå men BAJ BAJ pmbruun *vinker til dig*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 12:18

Altså Creamygirl.

Jeg synes du til fulde har levet op til overskriften i filosofi "Sig noget klogt"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 12:27

Guuuud har jeg en romance..... Shit, så må jeg ud og gøre mig lækker (det kan tage lidt tid) LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 13:18

Tak Klumme
Jeg mener virkelig også selv, at jeg til fulde har levet op til det,
som spørgsmålet går ud på

Synd og skam, at mange mennesker ikke besidder humor!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 13:22

Ja - Jeg var heller ikke klar over, at humor var et fremmedord for så mange. Synd for dem, for livet er nu sjovere med humor LOOL

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 108 point
Dato : 05-04-05 13:36

Som man siger, skal livet leves indefra.
Bare ærgeligt, at nogle er født på vrangen så

Hov! det var da filosofisk *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 13:39

Creamy altså..... du er hamrende filosofisk. Sørme glad for at jeg har en romance med dig Jubiiiiiiii

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 13:44

Be My Guest! Jeg er åbenbart god til det med romancer

Mit næste motto må blive:

Hellere et par forhold end parforhold *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 13:52

LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 21:20

Jeg blir' virkelig total opbragt, når jeg bliver beskyldt for at være din "tro væbner"
Sig mig, er folk da total blinde?! Det er jo dig der er min væbner

Nej, seriøst! Det pisser mig blot af, at nogen virkelig ikke kan se, at fordi man tilfældigvis har samme holdning til en enkeltstående problematik, så behøver det ikke betyde, at man er enig i alt andet

Blev faktisk ret sur tidligere idag, og det er sq da træls!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 21:25

Op med humøret Creamy. Gu er jeg da din væbner. Kan jeg ikke blive din morgenbolle, så lad mig i det mindste være din røvs karbidlygte (Gl.sømands et eller andet.... tror jeg nok LOOL)

Og så forøvrigt op i pedersen med hvad andre mener og tror. Du er dig og jeg er mig, og så er den såmænd ikke længere.

Skal vi separeres Piwwwww for at glæde hoben LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 21:37

Jeg smutter igen. Har ikke lavet en dyt i dag.... Skide dejligt, så skal man ikke betale så meget i skat.

Jeg vil ud og lave noget sort... hmmmm.... kunne jo banke en neger.....ham "Jaguaren" med motorsaven. Det er da sort arbejde. der vil noget LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 21:41

Jamen god tur Klumme. Jeg vil gå i seng.
Er godt nok kun halvsøvnig, men så kan jeg jo nøjes med at tage pyjamasjakken på - og gemme bukserne til en dag hvor jeg er dødtræt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 21:46

Guud sover du med Py....... LOOOL...... Rød og hvid stribet hihi

Sov godt og drøm sødt...

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 22:10

Ja vel sover jeg da med py. Man er vel en anstændig kvinde *G*
Og den er bestemt ikke med røde og hvide striber, men derimod med et
motiv af Peter Plys

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-04-05 08:49

God morgen Creamy.

Er på vej i seng, uden Peter Plys *SS* men ville lige sige hej. Den der bertoxelegi gider jeg ikke mere. Den er for tynd og ligegyldig og uanset hvad han/hun skriver, så er dette monstrum AJ en pestilens, som er en skamplet på Kandu. Og sån er det. LOOL

Kan du ha en rar dag.....

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-04-05 08:52

PS

Mit arbejde er normalt.. LOOL Nej, det ved gud det ikke er, men ind i mellem skide sjovt og man lærer meget om mennesket i specielle situationer. Blir stadig dybt overrasket og rystet

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-04-05 08:57

LOOL
Jeg har lige fået en mail med en noget fantastisk historie. Jeg ved ikke rigtig om man skal tro på den eller ej, men nu kan du få den og selv vurdere LOOOOOOOOOL
************************************************************

Subject: En lille historie fra det virkelige liv......

>Hermed en oversættelse af en artikel trykt i L A Times:
>
>"I efterklogskabens lys, var det at tænde tændstikken,
>den største fejl,men jeg måtte jo prøve at få hamsteren
>ud."
>
>Dette fortalte Eric Tomazewski til den chokerede læge
>på Salt Lake City's brandskadeafd. Erik og hans
>homoseksuelle partner, Andrew "Kiki" Farnum blev
>indlagt akut efter, at en seksuel leg var gået
>frygteligt galt.
>
>"Jeg satte et paprør i hans anus, og sendte vor hamster
>"Raggot" ind," fortalte Eric. "Ganske som sædvanligt,
>råbte Kiki "Armageddon" som var vores signal til, at nu
>havde han fået nok. Jeg prøvede at få Raggot ud igen,
>men han ville
>ikke ud. Jeg kiggede ind i røret og tændte en tændstik.
>Jeg tænkte at lyset ville lokke hamsteren ud igen."
>
>Til en pressekonference forklarer en talsmand for
>sygehuset hvad der videre skete: "Tændstikken fik
>antændt en lille lomme af tarmgas. Flammen fra denne
>antændelse skød ud af røret med det resultat, at der
>gik ild i Eric's hår samtidig med, at han fik forbrændt
>sit ansigt. Antændelsen af gassen satte også ild i
>hamsterens pelsværk. Dette antændte igen en ny og
>større gaslomme længere op i tarmen. Trykket fra denne
>nye brand sendte så hamsteren ud igennem paprøret
>som skudt ud af en kanon. Eric fik
>andengradsforbrændinger af ilden samt brækkede næsen,
>da hamsteren kom flyvende ud. Kikki fik første- og
>andengrads forbrændinger i anus og den nedre del af
>endetarmen."
>
>Redaktørens kommentarer:
>"De mest skræmmende ting ved denne historie:
>
>1.: Jeg satte et paprør i hans anus.
>
>2.: Jeg kiggede ind i røret..(det må have været som at
>kigge ind i helvede med en kikkert)
>
>3.: Stakkels hamster der bliver skudt ud af en manderøv
>
>4.: Tænk at brække næsen p.g.a. at en hamster bliver
>skudt ud af en anden mands røv og træffer dig i
>ansigtet.
>
>5.: Tænk at folk gør sådant noget og samtidig indrømmer
>det overfor folkene på akutmodtagelsen. Jeg tror nu
>nok, at jeg
>havde fundet på en historie om en pyromanisk
>voldtægtsforbryder, som var brudt ind i mit hus og
>havde voldtaget mig med lighterbenzin
>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-04-05 09:07

Aner ikke hvad jeg skal skrive. Er nærmest i chok, og kan slet ikke ramme tasterne..LOL

Skal på job, og det tror jeg bliver afvekslende for en gang skyld *G*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-04-05 00:35

Hej Klumme

Jeg har lige lånt din mail til et spørgsmål i smalltalk. Håber ikke det gør noget!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-04-05 05:13

Nej Nej... Det er helt ok. Når vi har en romance, så har vi da osse "formuefællesskab" LOOL

Kommentar
Fra : MThuroe

Dato : 13-04-05 15:04

MHT moral, og hvad det er, så er der vist lige så mange bud, som der er mennesker på vor globe. Et af de sjovere bud kommer fra de logiske positivister. nok mest indirekte. Men at forsøge at formalisere moral er sgu da morsomt. Utilitarismen kan også være ganske underholdende.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 14-04-05 09:21

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:05

Hold op, hvor jeg dog savner dig Klumme

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:11

Jamen sødeste Creamygirl... Jeg er her jo...... bare ikke så udfarende og tit.

Jeg gider simpelthen ikke den skvadderøv... du ved - selv om det kribler lidt for at gi ham en svingtur og klaske ham i hans ækle fysiognomi med hans eget crap og løgn.

Jeg kan da heller ikke undvære dig, og jeg følger dig da osse nøje fra kulissen *SS*

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:13

Så til hest. Nu blir jeg kørt på rø... og albuer derud af. Jeg købte mit eget sp. og fik 10 returpoint...LOOOL

Bare fordi jeg ikke gad logge af og på igen. F A R V E L.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:14

Det er skam heller ikke din 'arnefærden' jeg savner.
Jeg savner din dejlige humor for pokker *G* ..Øv den mangler altså på kandu nu - og jeg har sq mest lyst til at holde mig helt væk!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:15

hehe, du er godt nok jordens største nød Klumme

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:16

Nej for fanden. Det gør du ikke - Uden dig er Kandu stort set fuldstændig humorforladt og røvkedelig - Din humor og dit skarpe vid er uerstatteligt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:19

Jeg hænger KUN på hvis du gør!! Hvad tror du Oktanarne siger, når han opdager, at jeg rettet lidt i min profilbeskrivelse?!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:20

Alvorlig talt, så skal jeg lige lægge en distance til dette arnevanvid. Manden er uhelbredelig syg i hovedet, og jeg orker ikke disse ligegyldige diskussioner med ham, som ingen steder fører, samt de enkelte der øffer med i hans kølvand. Man kan bare håbe, at Kandu en dag vågner op og konsekvent drøner ham af helvede til

Så derfor bruger jeg "psykoteknisk" Krummen.... LOOOL Primitivt, men hvad fanden... kan jeg narre mig selv og hjælper det, så er det vel ok.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:24

Jamen søde Creamygirl. Vi blir.

Knold og Tot / Gøg & Gokke / Røvhullet & Hæmoriden.... de kan kalde os hvad de vil LOOL vi gir ikke op, fordi en tosse løber frit omkring.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-04-05 17:33

Ok Krummen jeg vidste simpelthen, at selv den dummeste kvinde kan ordne den dygtigste mand..Det er vist det, som lige skete her

Ses vi ikke inden weekenden, så ha' en rigtig god ferie - og pas for Gud skyld på Klumme. Han har sq halvdelen af mine penge med *L*

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 17:38

HEHEHEHEHE

Ja gu kan du det.... og det føles ikke engang slemt, og så er du altså ikke den dummeste...... laaaaangt fra. Men du er nok osse den eneste der kunne.....ahhhh måske een til *GG* Meeen det blir nu ikke som før, hvad den der psykodims angår.

Og tak for dit ønske. Jeg skal nok holde ham Klumme i både kroner og ørerne, så han ikke klatter din formue væk på spil, druk, og vamle kvinder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-04-05 12:27

Uden at være 100% sikker, så er der noget der siger mig, at det er idag du rejser til varmere himmelstrøg.
Kan du og sønnike ha' en rigtig god tur søde Klumme

Jeg ville ønske det var mig, men jeg har travlt, da jeg jo flyttede i denne weekend - og nu bor hos moar (forhåbentlig kun for en kort bemærkning)..

Jeg starter i mit nye job næste mandag (et forsorgshjem for blandingsmisbrugere), hvilket unægteligt er noget ganske andet end børnehavebørn*G* - og dog!!!

See You Soon! ...Jeg passer på kandu så længe du er væk

//Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-04-05 12:42

Tak kære Creamy.LOOL

Jeg havde faktisk skrevet en lille hilsen til dig, men så gik der ged i Kandu, og så blev jeg sgu sur.

Ville dog ha' skrevet inden jeg smuttede, men nu kom du mig i forkøbet. Ja vi skal hygge os i en lille uge, og jeg har lånt en bog "Stakkels Einstein" af Ove Nathan, som jeg glæder mig til at læse nede ved stranden. Jeg vil skide på om det regner... så blir det i oilskin og sydvest LOOL

Det er noget af en udfordring du har påtaget dig med det arbejde. Du vil få rigtig mange "nederlag", men til gengæld er glæden så meget størrre når det lykkes. Jeg har jo tidligere arbejdet med børnene tíl den slags "patienter", og de er fandme hårdt ramt (børnene). Jeg kan i hvert tilfælde ikke holde til det mere. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke

Hav det rigtig dejligt og hold lige øje med ham psykosen du ved Rotten skal jo ikke spille moderne, fordi den ene af kattene er væk

Knus fra
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-04-05 13:13

I know Klumme, at målgruppen jeg skal arbejde med kan være vanskelige, men jeg har været ansat på stedet før i tre år, så jeg ved hvad jeg går ind til..

Jeg er såmænd bare lykkelig for at være "hjemme" igen. Århus er sikkert en ok by, men jeg trives bedst et mindre sted - og savnede min familie helt forfærdeligt!

Bogen du omtaler kender jeg ikke, men så kan du jo passende fortælle mig om en uges tid, om det er en bog der er værd at se lidt nærmere på..

Og tag så lige lidt godt vejr med hjem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-04-05 13:26

Godt vejr.... Du skal få, så dine baller branker *GG*

Kan sagtens følge dig i savnet. Foruden familien er der jo osse venner(inder) som du forståeligt savner.

Så er der Take off om lige snart.... Cu later - Hmmm sender dig sgu et postkort LOOL believe me

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-04-05 13:39

Ja det er godt Klumme. Bare skriv "Creamy Danmark" på kortet, så finder postvæsenet mig med garanti

Have a Nice Flight *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-04-05 13:44

Postdanmark er udelukkende besat med overbegavede væsener, så de skal nok finde dig.

Mødte forresten en ung pige fra Herning i nat. Hun var sød at snakke med, men da jeg spurgte hende om hun tilfældigvis kendte arne jakobsen, svampe eksperten fra Herning... blev hun noget spids og klappede helt i.Så var den hyggelige samtale overstået. Gud ved hvad der gik galt. LOOOl

SLUT

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-04-05 13:48

Stakkels pige, ikke en gang når hun er hjemmefra kan hun blive fri for monsteret*G*

Og se så lige at få lettet røven Klumme*G* det ender sq med, at du kommer for sent til take off..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-04-05 20:34

hehe, 'rotten' spiller allerede moderne *G* Her har du lidt at muntre dig med, når du engang kommer hjem til Danmark

http://www.kandu.dk/dk/tip/11215

http://www.kandu.dk/dk/spg/65537

http://www.kandu.dk/dk/tip/11216

http://www.kandu.dk/dk/spg/65539

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-04-05 07:56

Hejsa Creamygirl.

Fandt lige en PC med netadgang i et stövet rum paa hotellet. Den bliver ikke brugt, da gennemsnitsalderen bl.a gästerne er omkring de 70.......og de har allesammen leddegigt. Det er sönnen og mig der hiver den ned.

Sönnen spurgte om jeg havde booket paa et hospice LOOOL. Naaa skidt med det. Der er dejligt ro om aftenen og de tisser ikke i poolen. De er alle inkontinente og bruger ble.

Vi fik et skod värelse da vi ankom, men efter et mindre slagsmaal i receptionen hvor jeg brugte alle de udtryk jeg har lärt af AJ, gav de op og flyttede os op paa toppen med front vue over havet LOOL - det er godt at kunne lidt sprog LOOL Og de kan jo ikke se hvordan jeg staver paa udenbysk naar jeg kalder Direktören for en halvhjernet fissehög LOOOL

Vejret er KANON. Pisse koldt om aftenen og natten, men skyfrit og 28 - 30 gr. om dagen.

Ellers gar tiden med dejlig afslapning, läsning svömning, koldt öl, dejlig vin, og masser af god mad. I dag staar den pa shopping efter lunch, og i morgen en tur op i bjergene.

Post Danmark er paa overarbejde.... leder efter en Creamygirl..... DK LOOL - Men de skal nok klare det.LOOL

Tak for de päne ord i den "rosetraad" (flovmand)

Knus fra
Klumme....globetrotter

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-05 19:31

hehehe... for filan Klumme, hvor blev jeg både overrasket og glad, da jeg opdagede, at du havde taget dig tid til at skrive en hilsen fra sydens sol

Skide være med at hotellets gæster er skindøde. Det giver jo den fordel, at de ikke drikker alt hotellets kolde humle - og som du selv er inde på, så tisser de heller ikke i poolen*L*..

Som du ser kører kandu fuldstændigt som det plejer..Nogle vælger at åbne en svinetråd, og andre (Toupie ) vælger i stedet en kvalmende rosetråd. Jeg synes faktisk, at en sådan kvalmende rosetråd - er langt værre at forholde sig til - end en tråd, hvor man sagligt går ind og giver en forklaring på ens utilfredshed..

Er det bare mig, eller lugter Toupies tråd af muggen munk - og "jeg er bare så god, dejlig og vellidt her på kandu" ?! ...sorry, men jeg falder bare ikke for den slags. Det er åhh så kvalmt og ikke mindst latterligt, at sidde og rose mennesker man alligevel ikke kender en skid til, bortset fra, hvad disse mennesker ud af til "tror" at de selv signalerer!! ....hehe, jeg kunne heller ikke lade være med lige at påtale, at man skal passe på ikke at tro, at man er som andre "tror" at man er...Gu ved om nogen af disse rosende mennesker overhovedet fattede denne lille reminder?!...NÆPPE!!

Klart at du får ros af mig Klumme. Du er efterhånden den eneste herinde, bortset fra mig selv, 3773, Ans og til dels Dova, der tør stå ved dine meninger, uanset hvad andre måtte tænke og mene om denne holdning..Det er noget jeg sætter stor pris på, selvom vi ikke altid er enige..
Jeg HADER holdningsløse individer, og de findes i overflod herinde *G*

Ha' det godt - hils sønnike og pas på jer selv Jeg glæder mig til du kommer hjem!

Knus fra Creamy..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-04-05 09:06

Du faar lige et morgenknus inden jeg atter og for sidste gang i denne omgang kyler min späde drengekrop ud under vort solsystems eneste stjerne, som med sine fussionsprocesser branker mig til uimodstaaelig ukendelighed.

Rosetraad ...muggen munk LOOOL. Gammel skunkduft og propsur vin BVADRRR. Den tar jeg lige naar jeg er tilbage. Kender du den: " Jeg vil ha en himmelseng, en himmelseng med spejl i, saa jeg kan ligge og spejle mig, for ihhhhh hvor er jeg dejlig. Det er vist det tema, der huserer i rosetraaden LOOOL

Knus fra
Klumme den brankede

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-04-05 01:00

Yes Yes, du har fuldkommen ret Klumme
Det er præcis hvad tråden handler om. "Findes der virkelig nogen bedre end
jeg selv" ?! .... - og i så fald, så fortæl hvordan og hvorfor!!

Op i røven med den slags mennesker. Sig lige til i tråden her, når du er hjemme igen!

Knus fra Creamy ( som har været i biografen og se 'Der Untergang' med min gode veninde)... Den må du endelig ikke gå glip af Klumme!!

Knus fra Creamy.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-04-05 01:42

Det må være den dårlige rødvin, der får mig til at "knuse dig" to gange

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-04-05 15:39

Hejsa Creamy.

Så er det hverdag igen... næsten. Lidt af et kulturchok rent vejrmæssigt, men sådan er det jo. Sommeren dukker nok op her, det plejer den jo.

Hvis dårlig rødvin kaster 2 knus af sig til mig, så sender jeg dig sgu en kasse Chateau Migræne LOOL

Creamygirl... når et knus fra Vestkysten er rart, så er 2 da dobbelt så rart, uanset om de kommer som et fra to, eller to fra een. (filursmiley)

Skal lige ha det store forkromede overblik, og en slapper. Køleskabet ligner et polsk supermarked, så der skal osse rives lidt ned af hylderne. Skal osse lige forholde mig til noget som er dukket op, så jeg ved ikke præcist, hvornår jeg kigger ind igen.

Men vi ses.....

2 Knus fra Klumme. Tag dem begge, eller forær et væk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-04-05 15:59

PS.

Der Untergang er på programmet, som en af dem der skal ses.

Forresten er der mere end een stjerne i MIT solsystem.. Du er een af dem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-05-05 22:25

Hej Klumme - og velkommen hjem

Hvor sødt, at du skriver jeg er én af stjernerne i DIT solsystem! ..Ved skisme ikke om jeg kan leve op til at være en stjerne, men vil gøre mit bedste

Har du oplevet noget jeg skal 'høre' om?! ..Jeg selv har ikke oplevet en skid, bortset fra en 'lille' brandert forleden, som det tog mig knap to døgn at komme over. Jeg synes ellers ikke, at jeg plejer at blive så hundesyg! ..føj for en gummiged, hvor jeg dog har kastet op - og det er sq ikke videre spændende, når man har indtaget rigelige mængder ag Gajol shots. Eneste plus var, at jeg slap for en dårlig ånde*L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 22:43

Hej Creamygirl.

Velkommen tilbage til det virkelige liv. Var lige på vej i posen, men kan da lige nå at give dig et lille råd med på vejen.

Nu må du sgu sa at growe up Creamy. Lad være at drikke dig mere end fuld. Det betyder på dansk.... Du ankommer til gerningsstedet - Kører rimeligt hurtigt en promille op der matcher de andre, men ikke højere end at din mund ikke overhaler hjernen inden om. Så slapper du af, og napper en spæder.... dvs. een genstand i timen derefter...... og kun den ene, og hold dig for guds skyld fra det Gajol shitshot og andre underlige fluida (fluidiumser).

Så kører du kontinuerligt på et godt klogskiderniveu. Du skal huske at stoppe spædningen et par timer inden du daffer hjem, da de 2 sidste kun giver dig en urolig søvn. Nap dig et stort glas mælk og en spegepølsemad når du er hjemme. Børst dine tænder og træk i din bamse py og skrup i din seng.

Oplevet noget... Jooooo jaaa . Var ved at blive anholdt i et stormagasin i det store udland LOOL - De er krafteddermanemig dummere end snot, når man kommer syd for Schwartzwald. Men jeg mestrer jo dette sprog til ufuldkommenhed, og en af mine bemærkninger til en harnisk beklædt og håndjernsudrustet narrøv var: "A tomar por culo".

Der knækkede filmen, og det gik helt galt.... Jeg vidste ikke lige hvor slemt det åbenabrt var at sige sådan. Men jeg slap for videre tiltale, men kunne sgu da ikke købe noget den dag LOOOL Jeg fik vist karantæne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 23:19

PS

Ang. din stjernestatus, så er der ikke noget at leve op til Creamy. Din status er beseglet, så du skal bare fortsætte som det 13 tal du er.

Jeg er død søvnig nu, men du kan lige få hele historien senere om den "næsten anholdelse". Jeg skulle i al sin enkelhed bare pakke noget grød købt i Fakta i Danmark ind, og havde ikke noget gavepapir, og så udviklede det sig. LOOOOL Idioter er hvad de er

Klumme sir go' nat (er forresten ret brun *ss*)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-05-05 23:41

Øv, nu er jeg blevet nysgerrig Klumme *L*
Hvad i alverden betyder A tomar por culo?! - og hvorfor hulen pakker du grød fra Fakta ind i fint gavepapir?!

Hmm, det er jo mors dag på søndag! ..Det forholder sig vel ikke sådan, at du pønser på at forære din kære mor en pakke æblegrød?! (pegefinger smiley) *L*

Min søn kan være ret så opfindsom hvad gaver angår, men æblegrød har jeg alligevel aldrig modtaget..Tror sq også, at jeg ville kigge lidt, hvis jeg fik en fin indpakket pakke grød

Jamen sov godt søde (brune) klummermikkel. Din ros mht. min stjernestatus kommenterer jeg ikke. Jeg bliver sq så flov, når jeg får ros og bliver som regel mundlam*S*

Knus fra Creamy

ps. Tak for alkorådene Gajolshitshot kan jeg ikke love at holde mig fra!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 23:49

Du får resten i morgen.

Klumremikkelen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 16:33

ejjjj Klumme... din lille nød Hvordan hulen fandt du mig?!
Mange tusinde millioner tak for det 'fine' kort *SS* - Det er modtaget idag - og er allerede sat ind i et helt specielt Klummealbum ..og var jeg mundlam før, så er jeg da totalt lam nu - hvilket måske medfører store stave/taste fejl. Der tog du godt nok fusen på mig!

Knus fra en rørt Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 16:34

Og nu går den altså ikke længere...Jeg er ved at sprænges ang. den Fakta grød, så kom nu med historien....Hele historien

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 16:37

Hi HI HI - Er jeg lidt go???

Jeg vender tilbage til sagen om æblegrøden senere - Har lige en Diner transportable LOOL

Klumme, der elsker en rørt Creamy....at røre Creamy æhhh en rørende Creamy piww det kan jeg sgu ikke finde ud af. så du vælger selv

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 16:50

hehe, NEJ du er sq ikke lidt go - Du er helt kanon god Klumme

Æv, øv, muggen munk og ?%&#%?!.... alt muligt andet. Så må jeg jo vente lidt endnu med historien.
Du elsker vist at sætte pigerne på pinebænken *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 18:59

Nå det var det.

Nu skal jeg indfri din nysgerrighed. Desværre er gassen nok gået lidt af ballonen, som det jo så ofte sker, når man trækker det lidt for længe. Og det med at holde pigerne hen, tjaee - det kan vel være meget godt til en vis grænse, og oven i købet forhøje nydelsen for det fysiske klimaks, eller som her, det abstrakte, men man skal vist ikke overspille.

Den korte version er blot at min gode ven gennem mange år fylde 60 år d. 26 ds. Han ÆÆÆÆLSKER den færdiglavede grød fra Danisco, Fakta, Netto what ever, og skulle selvfølgelig bl.a. have et sortiment i fødselsdagsgave. I tidnød som jeg selvfølgelig var, fik jeg ikke købt gavepapir og havde ikke noget på lager. Pyt tænkte jeg, det køber jeg dernede.

Men goddaw min bare røv. For det første aner jeg ikke hvad gavepapir hedder på spansk, og jeg kunne ikke få øjenkontakt med noget nogen steder. På vejen ud til selve fødselsdagen var gode råd dyre. Jeg havde været i 1000 forretninger og prøvet, men de kiggede alle bare på mig, og så lidt medlidende ud. Endelig røg vi ind i et spansk Illum og fandt i parfumeafdelingen nogle ruller hængt op til fri afbenyttelse. At der stod Dior på var jeg bedøvende ligeglad med og der var osse alt tilbehøret, bånd , saks, tape. Jubiiii.

Men som med så megen anden lykke, så kom den til vare alt alt for kort. Et 100 kg's eksemplar af den lokale hunkønsrace nærmede sig faretruende. Hun lignede en krydsning mellem en tidlig Salvador Dali og Jens Jørgen Thorsen, og jeg fornemmede straks at min operation var tæt på at blive saboteret. Hun fyrede en lang historie af i hendes lokale kode, og det var ganske tydeligt, selvom jeg ikke fattede en brik, at dette jeg var i gang med, straks skulle bringes til ophør.

Jeg satsede på overraskelsesmomentet og viklede febrilsk papir om den famøse grød, men kom derved til at trække for hårdt i rullen, som hoppede ud af stativet og begyndte at rulle sig ud i fuld længde i forretningen (300 m. formoder jeg).

Hun gik til angreb og tilkaldte en gigantiske vagt, som bevæbnet med en tromlepistol kal. 12,7 (mener jeg) knippel og håndjern, kom til stede og tog fat i mig. Jeg vred mig løs, og snerrede de famøse ord: ”A tomar por culo (Du kan rende mig i røven eller på eng. Fuck your ass) hvilket fik hans kuglerunde øjne til at ligne noget på en spillemaskine der gav Jackpot. Han tog igen fat i min arm, så hårdt at jeg næsten ikke kunne få luft, og uden at røre gulvet blev jeg med min skide grød kylet ud af forretningen, og jeg tror bestemt de sagde noget med, at jeg ikke skulle komme igen.

Slukøret og dybt deprimeret måtte jeg se i øjnene, at jeg måtte aflevere den famøse grød uindpakket. Jeg slaskede videre sammen med sønnen. Jeg glemte måske lige at fortælle, at han stadig havde kramper af grin.

Pludselig i en lille tobakssnask får jeg øje på noget ”gavepapir” med motiver af Fedtmule og køber straks en rulle. Bevæbnet med denne indtog vi en lille hyggelig café, hvor jeg på flydende spansk bestilte en øl, en kaffe, en saks og en rulle tape. Han gloede åndssvagt på mig og kom kun med øllet og kaffen. Jeg fik dog en rulle tape udleveret ved kassen, og skulle ikke engang betale depositum.

Jeg startede min indpakning, og da jeg så ofte i Magasin ved juletid har set hvordan de gør, regnede jeg ikke dette for noget særligt. Jeg rev den af på bordkanten…..altså rullen med gavepapir, og det blev lidt flosset og skævt, men jeg regnede med at kunne camouflere dette.

Det viste sig at papiret havde samme alder som Dødehavsrullerne og var derfor meget mørt, så der røg det meste af en rulle tape efterhånden som Fedtmule revnede. Pakken var efterhånden viklet ind i 100 m. tape, og lignede noget en seks års dreng havde pakket ind i børnehaven til en mors dags gave. Hold kæft det så pinligt ud.

Vi kom frem til fødselsdagen, og til min store lettelse så pakker man ikke ud dernede successivt, men deponerer blot gaven i den bunke der i forvejen er. Jeg sneg mig med pakken i tasken hen i nærheden og efter et hurtigt kig omkring fik jeg den listet ind i den bunke der var i forvejen, og startede straks en lille fløjtemelodi, for ligesom at virke helt naturlig.

Jeg har ikke hørt fra ham siden, men han har en god humor, så jeg kigger da forbi næste gang, men det bliver fandme uden grød. Jeg kan lære ham selv at koge sit lort, og så kan han for min skyld pakke det ind som det passer ham.

Hold da op en lang gang ævl. Sorry hvis jeg har spildt din tid, men sådan skete det altså.

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 19:42

Spildt min tid?!.. No way, jeg elsker dine historier
Hold da kæft Klumme...din nød! Du er en knald hamrende god forfatter - og burde kunne gøre det til dit levebrød

Jeg kan lige se både din søn og dig for mig, da rullen med gavepapir smutter de 300 meter hen af gulvet Sønnike er ved at brække sig af grin - og du er lamslået samt lettere frustreret over den der krydsning mellem en tidlig Salvador Dali og Jens Jørgen Thorsen, der puster sig op *lol*..

Forøvrigt fik jeg lige et flash back til juleaften, hvor min kære moder fik en meget grim indpakket gave i hånden - og med det samme udbrød: "Gad vide hvad mormors lille Patrick (min søn) overrasker mig med i år"?!
Det var så ikke lige Patrick, der stod for denne rædsel af en gave, men derimod min far, der for første gang nogensinde - selv havde forsøgt sig med den svære kunst at pakke en gave ind. Hvad tænker I mænd dog på, når I uden tanke på anledning, højtid osv, bare griber til det nærmeste gavepapir - og kyler julepapir rundt om en sommerpakke, eller fedtmule motivet til en mand på 60 år*LMAO*

hehehehe, jeg går sq helt i selvsving her - og har lige nu garanteret ligeså meget krampe af grin, som din søn havde på jeres indkøbstur

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 19:49

a tomar por culo

Forfatter hihi - det blir sgu noget af en slankekur, hvis det skal være levebrødet, men dette var da værd at overveje. Man kan jo altid stoppe når idealvægten er nået LOOL

Jamen jeg kan da godt pakke ind når jeg har remedierne, syns jeg selv, og ikke er tidspresset. Ahhh helt ærligt - jeg er ikke skide god til det, men jeg er dælme god til at pakke ud LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 19:56

Kiggede forresten efter en kænguru til Pat dernede, men det dyr er ikke til at drive op i den verdensdel.

I øvrigt et skønt syn når jeg forklarer dem, at jeg skal se på en kanguru. De fatter ikke en skid, så jeg hopper lidt rundt med hænderne i den indbildte lommen foran og ligner den røde kæmpekanguru

Jeg kunne skaffe en Delfin, men det kræver jo en del (vand)plads

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 19:59

lol...Jeg er også bedre, og meget meget hurtigere til at pakke ud

Kommer i tanke om min veninde, som ret ofte fik gaver tilsendt fra sin tidligere kæreste..
èn af gangene, hvor hun modtog en sådan pakke var jeg på besøg, og vi havde sq nær aldrig fået alt det skide tape af, som kæresten møjsommeligt havde monteret i rigelige mængder af - rundt og rundt og rundt

Ikke en gang en saks kunne vi tvinge ind under tapen - så stramt havde han klistret det stads fast.
Mener det endte med, at vi hentede naboens hækkeklipper

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 20:01

Hvor er du bare cute

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 20:06

He He kender godt tapetypen.

Når endelig det går skide godt med at rulle tape på, så er det næsten ikke til at stoppe igen, og så stolede han vel heller ikke på Postdanmark.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 20:08

NEJ DET GJORDE HAN IKKE
Og så var han vel også bange for at sovsen skulle rende ud*L*

Yes Klumme - han sendte hende hjemmelavet mad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 20:12

Det ER løgn - Så åndsvagt forelsket kan ingen være...... Sovs LOOOL

Enten må han ha været skide go til madlavning, eller osse er hun håbløs med gryderne.

Men det kan man da kalde ud af huset LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 20:18

hehe! .. Nøh det tænkte jeg også i lang tid, men forelsket det var han altså. Han vidste hun var håbløs i et køkken og til tider levede af popcorn og biksemad, hvis ikke han tog affære*S*

Om han kunne lave mad!! Er du da vimmer?!
Jeg elskede at være på besøg, når pakkerne ankom

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 20:22

LOOOOOOOOOL Hold kæft du er go Creamy.

Hun skulle fandme være et godt hug og et dejligt menneske, hvis jeg skulle poste fiskefrikadeller med remouladesovs med Postdanmark, for at råde bod på hendes manglende evner/lyster til køkkenarbejde, meeeen så ville jeg måske overveje det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 20:26

Jeg har f.eks. her til aften været ude med en scoremiddag hvor menuen var:
"Papadelle m. Sugo Puttanesca, m.friskrevet Parmesan og frisk Basilikum". Derefter Jordbær m. fløde. Det var vist en succes, men er ganske uegnet til Postdanmark LOOL.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 20:29

Ejjj Klumme, glem de fiskefrikadeller med remouladesovs*L*
Vi levede sq da meget finere end som så. Næ du, skal man gøre virkelig indtryk på veninderne, så skal kæresten sende retter tilsat etellerandet fint trøffelshit

yummi yummi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 20:31

Hvad fanø! Laver du scoremiddage

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 20:39

Ja ja - Jeg laver da hvad som helst - Kan da osse producere en skilsmisseanretning LOOL

Det andet du snakker om må være trøffelolie. DET er godt, rigtig godt, men skide dyrt - En god kvalitet koster ca. 1000 kr. literen (så jeg lige på flasken ude på ingredienshylden (Klumme blærerøv))

Men glem ikke Balsamico fra Modena - både den lyse og den mørke. Det er alt afgørende ingredienser i det italienske køkken....foruden så meget andet, ikke mindst kærligheden til håndværket. Mamma mia................

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 20:42

hehe, du har sq ikke det dersens trøffelsnask *S*

Har ellers ofte tænkt på, hvad man bruger den lyse og mørke Balsamico til!

Øhh, hjælp mig lige hva?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 20:58

Skal vi vædde. Ganske vist ikke i 1 liters spande, men den fås hos Irma i en 55 ml. udgave fra Umbrien, og koster omkring en 50,- (pr. flaske lol)

Den mørke og lyse Balsamico.... hmmm De kan bruges til mange forskellige ting. Den lyse er vildt lækker blandet med en god olie til salater.

En hurtig lille nem forrets opskrift:

Køb et par Berberi andebryster og steg dem lyserøde. Køl dem af. Køb en god salat....evt Iceberg, men jeg foretrækker en Frisé ‘Lollo Rossa’ som er så pæn rødlig i kanten. Riv den i stykker og drej den rundt i en blanding af hvisd balsamico og god olivenolie. Anret salaten på en tallerken, og smid lidt ananas stykker oven på. Skær Andebrystet i tynde skiver på den korte led og drappér disse i en vifteform ud over salaten.

Den mørke Balsamico findes i en indkogt udgave, ellers skal du selv koge den ind, til den har en sirupsagtig konsistens, men pas på det går stærkt til sidst *loool*
Træk en ½ cm. tyk ring af den indkogte Balsamoco rundt om kødet, og server det som en forret, med et stykke lækkert lunt Ciabatta brød til.

Drikkevarer: En lyserød bøsset kølig Lambrusco er guf.

Sådan Creamy.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 21:06

Wow! ...Sig mig er du kok?!
Det lyder vildt lækkert med det andebryst - det skal dælme prøves*S*

Jeg har vist aldrig smagt den indkogte balsamico. Bare rundt om kødet siger du!
Ja ja, mon ikke jeg kan lave en 'Creamy' Balsamico. Det tror jeg

Det er møghyggeligt at kævle med dig Klumme, men nu skal jeg altså tisse*L*

Knus fra Creamy..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 21:17

Guud virker jeg osse vanddrivende LOOl

Nej jeg er ikke kok, hvis du med det mener uddannet - Men jeg er udannet *lol* kok, og kan godt li at få noget i hovedet, der er rigtig godt, samtidig med at de mennesker der vover at indtage det jeg laver ser glade ud i hovedet.

Ja og det er lige så hyggeligt at kævle med dig. Du kan lige i dagens anledning få en nem, forholdsvis billig, fedtfattig og velsmagende ret, som jeg for noget siden sammensatte til en jeg gerne ville gøre indtryk på. (Hun kunne godt li den er jeg sikker på*ss*) Den er opkaldt efter hende, men jeg laver lige navnet lidt om, af diskretionshensyn.
***************************
Pollo a la Creamy (Creamys Kyllingebryst)

Ingredienser til 2 pers.

2 stk. eller 4 stk. Kyllingebryst u. skind (stor portion = 4 stk. )
Tomatsauce (pasta sauce.. Dolomio f.eks, hvis man ikke selv gider lave grundsaucen
Olivenolie
Capers
Benfri sild
Sorte oliven u sten
Soltørrede tomater
½ Løg
1 – 4 fed Hvidløg
Hvid Balsamico
Hønsebouillon
Salt
Peber
½ tsk. knust Chili (hvis man kan li det)
Pinjekerner
Salathoved (Lollo Rossa / Lollo Bionda / Frillice el. Iceberg)
Parmasanost el Grano Padana
Ciabatta brød eller Fillone
Pasta Tagliatelle - Fettuchine eller lignende – Helst frisk

Fremgangsmåde.

Drys kyllingebrystet på begge sider med salt og peber, steg dem på begge sider i 5 min. i alt. Tag kyllingebrystet af panden og læg dem til side overdækket.

Tag panden af varmen. Hak det ½ løg ganske fint og knus hvidløget - Hak 4-6 benfri sild – skær oliven i skiver – tag 1 stor spsk. Capers – skær de soltørrede tomater i passende strimler. Varm panden op igen med lidt olie på. Løg og hvidløg varmes så løget er ”gennemsigtigt” klart, men IKKE brunstegt. Hæld pastasaucen på panden, og smid ¾ hønsebouillonterning i. Tilsæt sild, capers, soltørrede tomater, oliven, en spsk. Balsamico, og ½ tsk. knust chili. Lad saucen koge i 1 minut under omrøring. Læg kyllingebrystet i saucen og dæk det med sauce. Skru ned for varmen, og læg låg på. ”Snur” videre i 15 min.

Salat skylles og rives i stykker i en skål. Tilsættes 1-1½ spsk. olie og 1-1½ spsk. Hvid Balsamico. Salaten drejes rundt med marinaden.

Pasta koges og skal være færdig samtidig med kyllingen. Vandet hældes fra og der dryppes 8 – 10 dråber Trøffelolie på pastaen og den ”rystes”.

Salaten anrettes på serveringstallerken, og drysses med reven ost – pyntes med strimmelskårede soltørrede tomater og pinjekerner.

Passende portion pasta lægges ved siden af salaten og et kyllingebryst lægges på toppen – Pasta og bryst overhældes med saucen. Der serveres med det samme med lunt brød til.

Ekstra reven ost sættes på bordet

Vin: Salento Primitivo (Netto – Ca. 30 kr.) + koldt isvand

En fedtfattig, hurtig, nem, billig ret 

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 21:35

hehe, det vælter jo ind med knald gode opskrifter. Tak min ven

Øbbedøbbe, jeg opdagede lige i den anden tråd, at der var en deltager jeg absolut ikke har lyst til at kævle med, så jeg spørger i stedet her, hvad hulen alt det 'Usted es una muchacha muy mala cremosa' betyder ?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 21:37

Frit oversat:

Du er en meget slem pige Creamy LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 21:44

De opskrifter var affødt af, at du lige spurgte om anvendelsen af Balsamico.

Du kan osse lave en helt helt enkel sauce til et godt stykke kokød eller grissebassemørbrad.

Men.......Creamy den er ikke særlig slankende *lool*

Steg kødet næsten færdigt og læg det tilside overdækket og varme videre til det er som du kan li det. Kog panden af med piskefløde, og hæld en passende mængde mørk indkogt Balsamico på panden Tilsæt en ½ hønsebouillonterning og lad det koge ind for svag varme. Når den er Creamyet..... hi hi så er den færdig.

Frem med bøffen, en sjov kartoffel lidt grøntsager og v æ l t saucen over kødet. Bagefter løber du 10 km. *lool* men det smager ret godt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 21:48

Nåååå, jamen det skal nok passe *L*

Må hellere se at komme i min seng. Startede på mit nye job idag - og skal lige have alle de nye indtryk til at bundfælde..

Sov godt Klumme...din nød

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 21:52

Oijj, den sidste opskrift lyder ellers vild *L*
Prøver den i morgen

Nat nat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 21:55

Okay... Det er hårdt at starte et nyt sted. Tak for i dag.

Sov dejligt og drøm sødt.

Go nat knus fra
Klumme "Overnød"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 22:04

hehehe Klumme 'overnød' (fra min mund er det en kompliment)

Ved godt jeg er en lovely slim girl ---> lovlig slem pige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 22:08

Skrup så i din seng - Sidder sgu da her og synger go'nat sang for dig.

Ved godt at det er en kompliment og nyder det.

Lovely slim girl.. Hvis du napper den sauce i morgen er det da slut LOOL - Men dejlig slem det er du sgu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-05-05 22:10

Det er sq da fordi du sidder der og skråler godnatsang, at jeg ikke er gået i seng.
Du synger så kønt Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-05-05 22:17

Syns du? Ku du høre at det var: "Der er en usædvanlig dejlig pige" (Gustav Winkler) Jeg ka ikke rigtig teksten og forresten heller ikke melodien, men den er vist go *LOOL*

Go så nat Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-05-05 21:11

Sig mig... Hvor fan.. er du henne af? Nu har jeg ikke tid mere ØVVV

Er jo ikke meget for at indrømme, at jeg savner dig.

CU

Klumpen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-05 21:13

Jamen jeg er sq da lige her

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-05-05 21:18

Nååå så er jeg mere rolig. Jeg kunne jo osse bare ha givet lyd tidligere *SS*

Skal jo ha min daglige Cream.... hi hi

Jeg er bare nødt til at smutte nu. Vi ses Creamy.

Take care

Knus
Klumpen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-05 21:38

Du er dælme ikke til at styre

Selvfølgelig 'ses' vi Klump (hvorfor nu pludselig en klump?!) ..NØD passer altså meget bedre til dig søde Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 13:34

Hej Creamygirl.

Har du fri i dag, eller er du på hjemmearbejde? Så lige du var inde og rode med noget forhud *lol* Pilfinger

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 19:23

hehe! ..Ja ja Klumme, jeg havde en fridag - og tænkte: 'hvorfor ikke rode med noget forhud'?! Det er vel lige så godt at rode med/i, som så meget andet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 20:38

Hej kære Creamygirl.

Godt med en fridag. Håber du er rigtig sød ved dig selv... det fortjener du!! I know. *SS*

Har hørt, at der i gl. dage på Niveadåsen stod "For hudens pleje". Det blev ofte misforstået og nu skriver de "Til hudens pleje". Der kunne jo hurtigt ryge en ½ kg's spand Nivea Cream. LOOL

Klumme der powernapper lidt.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 22:38

Hej Klumme!

Mon ikke jeg er træt. Mutter Sip hyrede mig i formiddag til en gang flyttehjælp.
OG JEG ER FØRST LIGE KOMMET HJEM!!!
Hun er æ klog *L* ...Jeg har sq aldrig set en lejlighed blive ryddet på så kort tid.

Hvorfor er du hjemme?! Du plejer da at rode ude om natten, eller hvordan er det nu at det er?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 22:40

Øh, hvad betyder det at powernappe?!?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 22:43

Hi Hi - Er hun effektiv *lool*

Ja jeg er hjemme, men er ved at tage mig gevaldigt sammen til at komme aftsted igen. Noget sir mig, at den halve by vil drikke hjernen i stumper og stykker i nat - De unge kan ikke administrere, at der er en fridag i morgen.

Men jeg sir dig, at der var andet jeg hellere ville........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 22:45

Powernappe LOOL - Sove uden at sove helt - bare lade op Men jeg glemte det vist, og faldt lidt for godt hen. Sov ikke så meget sidste nat.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 22:50

Effektiv er ikke ordet*L* ..Tænk dig Klumme - på hendes loft dukkede der først et solarie op, dernæst en motionscykel - og efterfølgende en masse shit fra TV shop, som ingen af os kunne finde ud af hvordan og hvad det skulle bruges til *L*

Powernappe *lol* jeg troede det var noget der gjorde ondt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 22:58

Det er da utroligt hvad sån' et ordensmenneske kan have i sine gemmer lool

Hende kunne jeg fandme godt tænke mig at møde. Kan være hun kunne bringe orden i mit "rodede" liv *SS* På den anden side, vil der jo ikke være meget skæg i at få en plads på et loft sammen med et solarium og en kondicykel

Powernappe gøre ondt Ikke før den slutter lool

Fidusen er, at man IKKE må falde helt i søvn, og det må ikke tage mere end højst 30 min. Men det kan jo kikse det skidt, når man er lidt bagud.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 23:04

Du må sørge for at få din skønhedssøvn Klumremikkel. Er der en speciel grund til at du er bagud?! ..For lidt søvn og for mange bajere i Spanien

Du vil passe dårligt til et støvet loft*L* ..Du skal helt klart lyse op i solen.
Er jeg en fedterøv nu?! *S*

Kommentar
Fra : wannabee

Dato : 04-05-05 23:05

Det er da utroligt som i to kan kagle.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 23:12

Skønhedssøvn - så skal jeg vist sove et ½ års tid LOOL hvis det skal være synligt.

Ja der er en grund til det - sån en blanding af + Det river lige som i hver sin retning i sjælen og gør ondt, men det fører vist for vidt at komme nærmere ind på her -Nogen på Kandu skulle jo nødig tro, at man har et blødt punkt *SS*

Du fedter ikke... du er bare sød ved mig, og det varmer.

Og dig wannabee.. du holder bare din kæft - Hvad Creamy og jeg har sammen, vil forever ligge ude over din fatteevne. You got it??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 23:12

Ja og?! ..Du kan da bare kigge den anden vej Wannabee

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 23:14

Nå det kiksede - der skulle have stået. +

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 23:18

Hvor er det bare skide irriterende, at der pludselig dukker en wannabee op med en dum bemærkning! - Du har IKKE deltaget i tråden tidligere - og tråden ER LUKKET for længst, så jeg fatter ikke at du ikke bare holder din bøtte

Hvorfor kan folk ikke udholde at andre hygger sig...ØV

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-05 23:24

Op i rø.... med den wannabeefnatmide - Den er bare pissejaloux over at du og jeg hygger os.

Jeg er desværre nødt til at smutte. Har en VIP (sorte penge lol) kl. 23.40.

Hav det rigtig godt Creamy, og sov sødt når du har fået din Bamse og Kylling på. Jeg tænker på dig i nattens mulm og mørke. Giv lige den der Sip et varmt knus fra mig. Hendes personlighed drager mig...... indrømmet. Og du tar selvfølgelig osse selv et.

Go'nat
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-05 23:30

Ok, så lader jeg være med at irriteres over andres jalousi
Sorte penge?! - uha, det lyder fælt*L* - men mange tak Klumme, jeg snupper et knus og sender et videre til tante Møghes datter Misse

Creamy

ps. Min py er sq ikke med bamse og kylling*L* ..Det er Peter Plys!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-05-05 03:40

Heyyy.... *SS* shhhhh.... creamy sover

Du snorksover forhåbentlig sødt sammen med Peter Plys hi hi - Jeg trængte bare til en kop kaffe efter at have hørt på hvad alkohol gør ved unge menneskers hjerner *

I guder sikke noget lort de kan lukke ud LOOL Skulle tage dem på bånd en dag - Du ville græde eller brække dig af grin.

Det med de sorte penge er bare alm. lønglidning - Jeg kompenserer med måde "Systemets" overgreb på vores alt for lille fremmødegodtgørelse. Løn får man jo for at arbejde.... uha arbejde..... sikke et ord BVADRRR

"Den" der fnatmide....... til wannabee skal du fandme ikke tage dig af - Jeg skal personligt tvære "den" ud med en ½ AJ, hvis "den" vover at gylpe mere i min lukkede tråd.

Men jeg kan nu godt forstå hvis "den" er misundelig - Du er en dejlig og sød mate at snakke med, og jeg er ikke meget for at dele dig med nogen.

Forrersten Creamy....Nu husker du vel at få noget ordentlig føde ...ik? så du ikke skrumper ind til ingenting.

Misse med de fodformede hi hi hi Det er et godt lille nick til hende. LOOOL - Jeg tror hun er en dejlig pige, når hun er din gode veninde.

Jeg har planlagt at være rar ved mig selv på mandag, så den står på 1 times afslapningsmassage - frokost i Magasin og derefter Der Untergang.

Lyder det ikke som en ok idé. Først fik jeg anvist en Hanmassør, hva mener du... men under vilde protester fik jeg en damemassør LOOL - En hanmassør..... hold da kæft, hvor min urimelige bøssofobi blussede op. Tænk hvis man var skabsbøsse og bare ikke vidste det LOOL Nææ den går sgu ikke

Nå lille du.. jeg napper lige en tusse mere, så er det slut for denne gang. Vi snakkes ved.

Knus
Klumme (Natdyret)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-05 21:37

Ja jeg sover når det er midt nat. Kan ikke rigtig finde på andet lave (lige for øjeblikket*L*)

Har forøvrigt lige sovet i tre timer - og er lige nu i hopla. Hvad med dig?!
Hjalp lige Misse med det sidste i lejligheden - og da vi stod og skulle låse den tomme rengjorte lejlighed af, så sagde gimpen sq: 'hvor ser her dejligt ud. Jeg får helt lyst til at flytte ind igen' ..Hun er skingrende skør *L*

Hvad mener du med, at jeg huske at få noget ordenligt føde?! Jeg spiser da mindst én gang om dagen. Til gengæld voldæder jeg så - til jeg er ved at sprække*L* ..De overflødige kulhydrater kan løbes væk Klumme - og jeg er da ikke overvægtig...endnu!!

En skam jeg bor så langt fra dig. Jeg gad da godt give dig en gang afslapningsmassage ..Hvor meget afslapning du vil få er uvist. Jeg snakker nemlig temmelig meget *lol*

Nu vil jeg vide det Klumme. Er du politimand?! .. Du roder rundt om natten - og møder unge, gamle, drankere, ludere, misbrugere, lommetyve og alverdens revl og krat*lol*
Ja det er du..BASTA!!

Du skal sq da ikke dele mig nogen*S* - jeg er DIN

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-05-05 21:58

Hmm, du er sikkert på patrulje. Jamen jeg håber du fanger banditterne*L*

CU søde Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 00:19

Hej du kære.

Glæder mig du får noget føde, du skulle meget nødig skrumpe ind til ingenting, selv om nogen sir at det er flot

Langt væk... Du kan sgu da bare daffe op i et futtog. Så gir du massage, og jeg laver lidt lækker gastronomi, så du vender det hvid ud af øwnene, med noget ønologisk korrekt og passende til. Bagefter løber....... DU en tur (jeg skal nok ta opvsken)

Bagefter er der kaffe og hjemmebag m. portvin og slesk tale LOOL - Tag bare Misse med, hvis hun skal luftes *SS*

Politimand he he, lad os bare sige det (det hemmelige, og det er så hemmeligt at jeg ikke engang selv ved ret meget om det) LOOL I nat er jeg i sædeligheden og skal tage stikprøver på massageklinikker

Skam at Misse flytter, men hun blir vel i pastoratet Bøvlingbjerg, så du ikke skal savne hende. Det er rædsomt, hæsligt, modbydeligt, væmmeligt, ondt, at savne en man holder af, og det ønsker jeg ikke for dig, eller for nogen andre.

Hvor er jeg glad for ikke at skulle dele dig med nogen. Tak * Jeg er ikke særlig god til at dele noget der har emotionel karakter med andre, og forøvrigt er du vel osse udelelig. *SS*

Den der wannabee-nar er åbenbart allerede banket på plads. Det var sgu da rart, at der er een der fatter det første gang LOOL

Take care søde Creamy.

Knus
Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 00:38

Nå du sover sikkert sammen med Peter Plys - Den heldige bamse. Sweet dreams...

Jeg stikker ud, og ser om pigerne passer deres arbejde

Du får sgu lige et soveknus *LOL*

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-05 06:17

Stikprøver på massageklinikker?! ..Du er en uforbederlig Klumremikkel..

Øij det er tidligt - men jeg må hellere tage på job idag. Nyansatte får tilsyneladende skodvagterne ..Det skal Creamy her snart få lavet om på *S*

Jeg er ellers cute. Sidder i min py og tøfler med morgenhår - og har svært ved at tage mig sammen til det daglige douce! - bliver jo helt sulten når jeg ser dit tilbud om lidt lækker gastronomi..
Tror sq jeg kunne æde en bøf lige nu*L* ..Mange siger jeg har dårlige vaner hvad mad angår, og jeg har aldrig rigtig fattet, hvorfor mange lader morgenmaden bestå af en skål müsli, hvis man få en T-bone steak ..

Nå badet kalder - CU Klumme - og tak for knusene*S*

Knus fra Creamy!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 14:04

Hej Creamygirl

Hvor er det dejligt at få sån' en morgenhilsen fra dig ;) Vi snax senere, hvis du er i nærheden. Har lige lidt at se til nu.

Ang. massage klinikker, så er der kommet en ny kategori fandt jeg ud af. Nu tilbydes foruden fransk, svensk, græsk, spansk og hvad det ellers alt sammen hedder, når de tilbyder at få det til at snurre i spidsen af kalorius LOOL - Der tilbydes gensidig onani på grønlandsk, hvilket foregår i en kummefryser. Hvad gør de dog ikke for de stakkels grønlændere er strandet Danmark. v

Knus fra
Klumme, der ikke tror han kan li det på grønlandsk - for koldt uha uha

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-05-05 14:28

Pas på dig selv og Misse i aften

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 12:53

Øv jeg er blevet forkølet - og kan ikke holde det ud!! ..Tror snart jeg tager på skadestuen..
Hmm, snot! hvor spændende er det lige?! ..Jeg HADER det - og ser så herre dum ud, når jeg bare sidder her med åben mund, fordi min ellers så yndige næse (horn) pt ikke kan levere ilt nok til mit forbrug

Tro nu ikke at mit overforbrug af kleenex skyldes gensidig onani på
grønlandsk - i en kummefryser*lol* ..Tror sq det skyldes stress!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 12:54

leverstress

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 14:24

Come on Creamy - Du ved da, at man ikke blir' forkølet af stress, men måske svækket, så snottilitis nemmere har adgang til dit spæde legeme.

Jeg burde pusle om dig med varme omslag, varme drikke og balsamisk massage - Ikke fordi det hjælper en skid, men så er det rarere at være "syg". *SS*
Du kan vel selv overkommee at bære dit i Kleenex indpakkede fluidium væk
Jeg er jo ikke snotbærer. BVADRRR

Har du set, at jeg er en god Kanduer.. Jeg fik 500 skarpe i dette sp. http://www.kandu.dk/dk/spg/66012 - Gu ved om det irriterer nogen LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 14:35

Det er sq da ikke 500, men 50 point du fik*L* - men godt gået Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 14:36

Er du IKKE snotbærer?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 14:39

Har desværre et ærinde, men håber vi lige 'ses' senere på dagen/aftenen

Take Care!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 14:40

Nååå for fanden LOOL - Jeg er lige vågnet, så jeg så det som 500 - Skie med det Bare det at være en god kanduer, som man er når man får point, så er jeg glad og kan fortælle om det.

Snotbærer hmmmm nej helst ikke. Ahhh hvis DU var i virkelig nød, så kunne jeg vel, men ellers NAJ LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 14:42

Det gør vi nok - Jeg vil osse gå i gang med at vågne helt - Det kan godt tage lidt tid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 15:26

Hej igen Creamy.

Gu ved hvor mange der følger med i denne tråd LOOL - Nå det er de jo selv ude om Men skulle du vove det *SS*, og have lyst, som jeg selv af og til har, så giv mig et bip på rubio_397@hotmail.com.

Jeg har lige været til konference med min ryggrad, og bemærkede at den i dag var som en regneorm opløst i kakaomælk, så jeg tar' en fridag. LOOL

En virkelig kunstner kan ikke arb. når inspirationen mangler Så jeg vil søge inspiration på Knolden (Bakken), og se om noget hæmningsopløsende kan få gang i inspirationen. Nogen gange er livet som en bjergvandring, men jeg synes jeg er kommet ned i en laaaang dal og vil gerne se lidt horisont.

Skam du ikke er i nærheden - Ville gerne vise dig Knolden (indefra). Der er mange hyggelige teltholdere, bl.a. Muddi i Hulen. En gang sidste år da jeg var deroppe med en kær veninde, overhørte vi en samtale mellem en kunde og ham, som forløb som følger.

Kunden ber om en øl, og Muddi bemærker at han ikke har set ham før, hvortil kunden svarer, jamen jeg er osse fra Sydafrika. Nååå... sir Muddi med et meget indforstået ansigtsudtryk, så har du skiftet tog i Hellerup.

Tror du min veninde brækkede sig af grin. Han er bare tør ham Muddi, og veninden har en udsøgt humoristisk sans.... ellers var jeg vel heller ikke hendes ven

Knus fra Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 17:08

Hej Miss. Kleenex *SS*
How goes??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 17:19

Stadig snottet

Øbbedøbbe! Det med rubio hotmail vover jeg sq nok ikke Klumme..
Jeg er meget mere en kylling - end jeg er en kælling men mange tak for tilbudet. Det fortæller mig, at du er en sød og rar fyr..

Tror du der er nogen, der følger med her i tråden. Det håber jeg i hvert fald ikke*lol* ..Nå jo wannabee var lige inde og bøvse, men det var jo ganske kort..

Fed humor ham Muddi har og hvorfor er du ikke på knolden (funny betegnelse for bakken )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 17:28

Det er jeg lidt (meget) ked af, men du bestemmer det jo. Af og til synes jeg ikke at Kandu skal være sidelinjetilskuer til vores snak, men..... snøfffft - Og ja... Gu er jeg da sød og rar, og det er ikke for at snakke kontroversielle ting (hmmm med garanti), og det bliver IKKE lagt på Kandu, hvis vi skulle blive uenige LOOL

Den der wannabee blev vist skræmt forever LOOL

Knolden.. Hmmm efter jeg og min ryggrad besluttede at regenerere kunstneren i mig, hoppede den lige ned i 1 gear, men nu skal jeg fandme osse tage mig sammen.

Klumme der håber kællingen får overtaget på kyllingen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 17:35

hehe, du lokker Klumme*L* - og du har da også ret i, at kandu kan betegnes som sidelinjetilskuer, men det har også den fordel, at vi så må begrænse vores snak til ikke at blive for (hvad skal man kalde det?!) .. privat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 18:26

Hmmm Har da skrevet efter dette, men det er åbenbart forsvundet.

Nå jeg skrev, at det ikke lyder så pænt at lokke, men klart jeg forsøger at ovetale dig, da jeg synes vi har mere end blot Kanduting at snakke om.

Men som jeg skrev, så er det jo dig der bestemmer....håber jeg da... og blir glad når der dukker en mail op.

Knus fra
Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-05-05 18:42

Nå jeg smutter - Vi ses....

Knus
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-05-05 06:53

Godmorgen Klumme (til vores 'hemmelige' tråd.. hehe!)

Ha en dejlig dag - og nyd endelig massagen (med alt hvad dertil tilhører) ..spis en formidabel frokost - og tag så ind og se "Der Untergang" med din søn.
Cyklen kan du vente med at købe til i morgen*SS*

Knus fra Creamy (der liiige napper to dages kursus)..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 10:59

Sig mig Klumme, er du sur, syg eller gider du bare ikke hyggesnakke længere her på kandu?!

Det kommer slet ikke mig ved - men kan dog ikke lade være med lige at fortælle, at jeg har pinseferie nu - helt til på tirsdag

Mit kursus har bevirket, at jeg nu kan forsvare mig selv i tilfælde af vold*S*
En af teknikkerne for at undgå en optrapning af en voldsepisode er at tale...og tale....og tale. hehe! fint, det er jeg nemlig skide god til *L*

Ha en rar dag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 12:09

Hej Creamy.

Nej jeg er hverken syg eller sur *SS* Men du har jo været væk nogle dage, og der er ikke så mange andre man kan hyggesnakke med. Jeg har været lidt inde og daske til fjolset Aj og en enkelt flad til den der klæbende sag franksp, og ellers er der ikke rigtig sket noget.

Det er da fint at du kan forsvare dig selv. Så kan du måske få lov at beholde din barstol LOOL Ellers gør som jeg altid har gjort...... Vurder hvor stor modstanderen er, og hvor hurtigt den kan løbe. Er dine odds i orden, så knald den een og løb LOOL

Er lige kommet hjem, og skal ha et par stykker smørebrød, og så du var her. Jeg kunne da ikke lade dig vente *SS*

CU
Knus
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 12:16

Du er sød

Klik på medarbejdere i venstre side http://www.inet.dk/
Og fortæl om du tror at mennesket der udvikler pc programmer, er den samme som 'eksperten' i så meget andet *L* ...
inet.dk passer i hvert fald meget godt med den mailadresse jeg er i besiddelse af - og som jeg har blokeret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 12:23

Sød......hmmm det kan du sæl være - Kram

LOOOOOL Du har sgu da ret med den mailadresse. Det er da åndsbollen for fuld udblæsning LOOOOL

Det må da være taget fo 20 år siden LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 12:26

Ikke meget 'Pitt Bull' over det billede *lol* - selv slipset er tyndt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 12:29

Han ligner en lurer fra et solarium LOOOL - Kan du se det for dig - Borer hul i væggen mellem kabinerne, og sidder med øjet klistret til hullet, mens han holder sit 500 prs. lem i den ene hånd og en la' gå klud i den anden BVADRRRRRR LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 12:33

Så behøves der vist ikke siges mere!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 12:33

Slipset.... LOOL Fandme godt observeret Creamy. Et slips er et fallotisk "orienteret" pynteklædningsstykke og der er ikke meget 500 pers. potens i den halsklud

500 LOOOOOOOOOOOOOOOOOL Hvordan kan man få sig selv til at sige det. Han mokker sikkert rundt i et eller andet. Det er nok en (stakkel) han har været på 500 gange

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 12:37

Har lige været så rådden at tage kopi af fjolset. Det må kunne misbruges til noget LOOOL - Efter forstørrelsen så jeg at "den" minder om en af dem fra inderkredsen fra Der Untergang. GYYYYYYYYYYYS

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 12:41

Dårlig dansk.

.......minder om en af dem fra inderkredsen i "Der Untergang"

Det var bedre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 12:41

Er jeg bare lidt kvik, eller hva?!

Lad nu være med at gå i stuben på manden. Han ser ud til at have det svært nok*L*

Hyggeligt lige at hilse på dig Klumme. Skrub ud og tilbered din frokost - så får jeg lige ordnet noget kedeligt imens

Knus fra Creamy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 12:44

Lidt kvik........ det er bare fornavnet. Stolt af at kende dig, og være din ven

Ok. Jeg lader ham være (men holder øje) LOOOOL

Har da spist, *SS* og skal lidt ud i byen og ordne småting.

Vi ses søde Creamy

Knus fra
Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 19:06

Hvor er duuuuuuuuuuu??????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 22:59

hehe, jeg er lige her! - hvor er duuuuuu?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 23:45

Jeg er her.....nu altså. Er lige kommet hjem, men nu sover du vel sødt...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 23:49

Nope, det gør jeg ikke*S* sidder og bliver noget vranten, fordi den 'ny' svampe.arne forsøger at imitere dig - ved at stjæle dit LOOOOOL

Sjovt at han altid taler om 'hurtige knallerter' - og 'den skarpeste kniv i skuffen'. Kan det være fordi, at han selv er den 'længste lort i kummen'?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 23:53

'længste lort i kummen'

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Du er GULD værd din lille skid

Der er sgu da copyrigth på LOOL - Jeg har selv efter megen overvejelse sammensat di bogstaver og det var da ikke lige til

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-05-05 23:56

Så fortæller jeg ham sq, at han kun må benytte LOOOL stavet bagfra

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-05-05 23:58

Ja sæt avekatten på plads.. LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:01

Gider ikke den skide rouladeRobert *L*
Vil meget hellere snakke fornuftigt med dig Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:04

Ved godt du sikkert bliver sur, men at tale med dig - er ligesom når jeg dyrker informationsirrelavant og tidsfordrivende kvindesladder med veninderne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:05

Hmmmm elsker smiger

Jeg er bare ikke så snaksagelig i aften - er træt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:07

Jeg blir da ikke sur LOOL Hvad betyder det?????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:07

Jamen så natter vi da bare. Er faktisk selv træt, men er god til at undertrykke

Sov dejligt Klumme!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:08

Jeg har da altid snakket godt med tøserne, men hold da kæft det går langsomt på Kandu i aften.......dræbende. Jeg kunne godt skrive til dig på en anden adresse, men det vil du jo ikke ha LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:10

Ahhhh nu ikke syrlig LOOL - Vi kan da godt nappe ½ times tid.... knus knus LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:10

Ja hvad betyder irrel(A)vant?! *L*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:11

hehe, ja det kunne vi jo Rubio *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:12

hehehehe - så den godt, men man er vel sjentlemand LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:15

Heyyy læs lige igen. Jeg skrev at JEG... (det er mig) kunne skrive til DIG.... (det er dig) på en anden adresse LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:16

Hmm, så må jeg være en sjentledame..rig(ht)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:18

Du har ikke min mailadresse

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:20

Skal vi vædde....... LOOL

Skal jeg sende dig et GODDAW ??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:24

De kan finde alt her..... http://www.pet.dk/ LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:24

Tror ikke på dig!

Ahh, jeg er ikke god til den slags Klumme. Mails er bare helt yt - og selvom du sikkert tror jeg er den fødte MSN chatter, så bliver det nu ikke til så meget*S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:29

Det ved jeg da godt kære Creamy - Du er ikke den fødte chatter, og det er jeg egentlig heller ikke, men med meget specielt udvalgte gider jeg godt ind i mellem. Jeg har kun 2 jeg gider snakke med, og du er den ene...... LOOOL

Jeg sender dig et goddaw, - jeg kan ikke ha det siddende på mig, at du ikke tror mig. Men du skal ikke føle dig forpligtet af det, men må da gerne svare... meget gerne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:30

hehe! Du er sq en nød

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:31

Fuck!! Godaw do

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:32

Du er sød *SS* LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:35

Kan du så se at skrubbe i din seng*L*

Jeg er pludselig blevet træt - og har fået skrivekrampe

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 00:39

Kender jeg godt. Sov godt med Peter plys kære Creamygirl

CU

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 00:41

hehehehehehehe!

Sov sødt Klumme...din nød!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 09:38

Morgenstund har guld i mund ...lalalalalalala

Godmorgen Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 09:43

Har jeg fortalt dig, at sidst jeg hørte min søn bede aftenbøn (det GØR han sq) da bad han pænt: 'Kære Gud. Vær venlig at sende mig en hund. Jeg har aldrig bedt om noget før - og det kan du godt tjekke efter'..

Skal jeg gå til læge med ham?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 11:02

Skønt at høre at der stadig er rigtige småmænd til, som ber aftenbøn. Han skal ikke til læge. Hans bønner skal nok blive hørt, det er jeg sikker på, for jeg ber osse aftenbøn, og mig hører "han" ikke efter, så "Han" må ha tid til sønnen din.

Kan være "Han" kun tar en vis aldersgruppe. "Han" er jo ved at være en gammel mand *SS*

Han har nu været sød ved mig før i tiden. En aften jeg lå på mine knæ ved sengen, og med foldede hænder sagde: "Kære Gud. Jeg takker dig..... ups, jeg nåede ikke længere, så kom bulderbassen ind, og sagde. "Klummedreng, det er da mig der takker dig". Så han er helt menneskelig *SS*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 11:11

Øuvvv jeg glemte helt at sige god morgen til dig Creamy - Jg blev så optaget af den gutterdreng du har. Så GOD MORGEN du kære. Du lyder som om du er i perlehumør. Er der noget der er gået godt?? Hvordan kan det være *SS*

Klumme der kender Gud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 11:15

Hmm, Klumme ber aftenbøn?!
Underligt at jeg indtil nu har gået med fornemmelsen, at du er mad, bad and dangerous to know!

Du er jo et bette pus *S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 11:18

Næææ jeg helgarderer bare LOOOOL og een der kender Gud er IKKE ufarlig LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 11:19

Angående min søns ønske om en hund!.. ALDRIG i livet. Vi har kat..
Min veninde påstår godt nok, at lykken har halvdårlig ånde og fire poter - og jeg går ud fra det er hendes hund hun mener*L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 11:24

Hendes hund... LOOOL ja det må man da håbe for hende.

Sønnen kan vel starte med en lille soveputtehund. Den skider jo heller ikke alle steder.

Du fortalt engang at din kat sked megapøller på gulvet. Hvad med at lære den dette stunt:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=292375

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 11:29

Tillader mig lige at låne dit LOOOOOOL

Jeg vil fiseme ikke have Ludo til at sidde og lave pøller i MIN kumme *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 11:32

LOOOOL Du må da låne alt - har vi fælleseje eller hvad??

Nå så Ludo må ikke skide i din pølleskål. Jamen så må du jo leve med Ludos brugte mus på gulvet

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 11:39

Hold da kæft..din nød! - brugte mus

Jeg vil ud og bruge penge! som du sikker ved..
Shopping is to a woman what getting drunk is to a man

Der kan vist lige blive til en filur is

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 11:43

Go tur Creamy. Køb en stor og vulgær ispind. Jeg gir.....

Godt man ikke drikker (ret meget LOOL)

Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 14:52

Hej du pind is spiser.... sig det endelig ikke for hurtigt LOOOL
Vi snax måske senere i aften.

Skal lige ned og klippes, så min indre skønhed toner mere frem

Take care.
Klummeklip

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 20:09

http://www.bjergskoven.dk/irsk_ulvehund.htm

I guder en pølle den kan lave LOOOOOOOOOOOOOOOOL En 5 dobbelt Ludo

Klumme (drillepind)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-05-05 21:00

Min aftenbøn: 'Kære Gud, jeg synes, at den irske ulvehund er en af dine største opfindelser. Skulle min søn (Gud forbyde det*G) nogensinde få foræret ét sådant kræ, så vær lige venlig, at sørge for et større hus til os. Det kræver vist, at de får hvert deres værelse *lol*

Klumme, du er en knold

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-05-05 23:54

Han får den da fra hvalp af, og når den er halv voksen så er det bare en kogevask LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-05-05 00:20

Altså Klumme! Hvis det er fordi jeg ikke har kaldt dig et fjols endnu, så kan jeg da hurtigt rette op på det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-05-05 00:24

Jo mere jeg kigger på denne rædsel af en hund, jo mere fornemmer jeg hvor skummel den er!

Den ser ud til at sidde og tænke ' Look out - I´ve been eating a lot today - and I just farted. Silent but deadley'

Føj for den lede!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-05 00:25

Altså lille du. *SS*

Jeg troede du vidste, at du havde vide beføjelser i forhold til mig, incl. kalde mig et fjols. No hard feelings, men du behøver altså ikke gøre det når der nogen der lytter LOOOL.

Har lige fået en mega rejemad, og vil vælte i posen. Kan du hygge dig.

Pinseknus fra
Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-05 00:27

Dens daglige "farter" kan opvarme et alm. een familiehus LOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-05 00:29

Den vejer i gennemsnit fra 55 til 70 kg.

Du kan jo få den tonet, eller med lyse striber til promenadeture i Bøvlingbjerg. Så er der sgu ingen uønskede der lægger an på dig, eller napper din barstol LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-05-05 13:13

Hej Creamy.

Var lige inde og give dit tip ****** LOOL Godt tip, men det var vist ikke alle dine fans der afgav deres stemme.

Overvejer selv dette projekt. http://www.easyway.dk/default.asp?id=1803

Har talt med hende, og den med garantien skulle være 100 %. Skal bare lige tage mig sammen. Er PISHAMRENDE træt af cigaretter.

Smutter igen. Skal ned og hente min spritnye cykel

CU

Knus
Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-05-05 11:46

Så er det en kendsgerning, at i hvert fald profilen Wilduhr er med på en lytter i denne tråd. Gad vide hvad han/hun får ud af det?!

Vedkommende har det tilsyneladende svært med, at Backtee tilbød dig en gratis rygestop bog*L*
Du godeste, hvor jeg nogle gange forundres over menneskers besynderlige adfærd - og hvor er det sørgeligt, at Wilduer føler sig nødsaget til at vise han følger med i en så dybt godnat tråd som denne - blot for at besværliggøre, at du evt. skulle modtage en gratis bog! *L*

Creamy, der lige nu ligger flad af grin *ROFL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-05-05 12:58

Husk lige Klumme, at hvis du støder på profilen Wilduhr i anden sammenhæng, så er det den samme profil som Toupie

Sjovt, at hun gider "snage" rundt i gamle Klumme/Creamy tråde ik?!

*ROFL*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-05-05 13:41

Hej Creamy.

Jeg er lige vågnet, men skynder mig at sætte håret og tage passende tøj på, så Toupie ikke bliver forarget, som savlende følger med her LOOOL. Tak for oplysningen - Sad netop lige lige og var edder ondskabsfuld på denne wildur.

Hvad fanden har det med safen at gøre, at jeg overvejede dette rygestoip med easy før jeg oprettede den amden tråd. Gud fader i skuret. Skal lige ha lidt kaffe imden det slaskedyr til toupie får en i røven LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-05-05 13:57

Jamen så godmorgen Klumme

Op i rø... med hende*L*
En simpel søgning på profilnavnet Wilduhr...og op poppede denne tråd
http://www.kandu.dk/dk/spg/38197#388792

Synes faktisk det er hylende morsomt, at hun ikke bare går ind som Toupie i din tråd om rygeafvænning!

Det er det med den 'længste lort i kummen' ... du ved!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-05-05 14:03

Altså Klumme! ..
Er du vild en lækker lagkage jeg sidder og snasker rundt i lige nu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-05-05 14:10

Hmm, ærgeligt! Sad længe og gemte den sidste bid.
Du er for langsom...Den er VÆK nu *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-05-05 14:17

LOOL

Den var dig velundt, og du tåler den sikkert bedre end jeg. I øvrigt spiser jeg ikke lagkage om morgenen, men har lige fået et stykke med Karrysild til at vågne på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-05-05 15:35

Skulle vist have taget et stykke med karrysild i stedet
Har fiseme lige udviklet en bums!!

Damn, det lagekageshit

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-05-05 15:42

Nåååå dit lille skind.

Det må være enhurtigbumselagkage LOOOL Jeg ælsker karrysild. De har sån en glad farve

Har lige talt med Backtee, og får sgu bogen i dag - Jeg ryster allerede over hele kroppen ved tankenm om afsavnet piwwwwww

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-05-05 11:33

"God morgen Creamy.

En ny dag truer *GG* Fedt vejr.... lige til en cykeltur.

Hvordan har bumsen det?? *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-05-05 12:59

Nu fik du mig til at tage mig til panden (der sidder krapylet nemlig ) ..men det var vist blot en drillebums!

Den er væk i morgen

CU Klumme!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-05-05 13:13

Nåå det var godt.

Du skulle jo nødig ligne Quadimoso når du møder på arbejde LOOL Hvis han havde bumser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-05-05 09:59

God morgen kære Creamy. ( og dig toupie, samt de øvrige der lurer fra sidelinjen lol )

Sidste fridag.... så kører det igen. Jeg tror jeg lige napper en time til.

Knus
Klumme