/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
hurtig hjælp til kopi af en cd
Fra : 10.Totti
Vist : 246 gange
175 point
Dato : 22-03-05 16:37

har et computer spil jeg ska brænde over...men er det ik noget med der er koder på de nye..er der et program jeg ska bruge?

Kommentar
Fra : AhHaIC

Dato : 22-03-05 16:50

Hmmm... er ikke sikker at all - men tror kun det er når du brander direkte fra cd til cd det er et problem.. tror ikke hvis du først ligger filerne fra spillet over på harddisken og der fra brander det over på cden.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 22-03-05 16:51

jamen er det ik noget med der er nogen som er skjult.? har hvertfald prøvet den bar siger indset the original cd

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 22-03-05 16:58

10.Totti.
Du kan bruge eksempelvis Nero eller et andet brænderprogram.
Vælg menupunktet CD-kopiering.
Mange spil har indlagte koder eller kopisikring. En del af dem er dog crackede (filerne kan findes på nettet).
Hvis CDen er beskyttet med det dansk udviklede CDCops, ligger landet straks noget tungere.
Så kan dulige så godt opgive.
VH
Leif

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-05 18:00

Clone-CD eller Clone-DVD bryder de fleste beskyttelsesfiler, men dog ikke alle.
Der er visse CD/DVDer der er næsten umulige at kopiere.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 22-03-05 19:59

jeg tror du kan bruge dvd shrink 3,2 som kan hentes på nettet