/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
flotte bagrunde??
Fra : Annehvid
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 14-03-05 01:13

nogle der ved hvor jeg kan hente flotte baggrunde til mi hjemmeside? helst animated.
venlig hilsen Anne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 01:16
Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 14-03-05 01:20

evt levende bagrunde tak

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-03-05 01:25

Her er en side, der måske er værd at checke :
http://www.gilau.dk/teknikogsjov/animationer/favoritter/animationer_mine_favoritter.asp
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 01:34

Jeg bruger ikke selv animeret baggrunde da det kan virke forstyrrende i forhold til en hjemmeside. Så det kan jeg ikke hjælpe dig med Anne, bare smid det link væk jeg har lagt

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 01:59

Her er en række animerede baggrunde http://www.all26.dk/ i menuen vælger du "Gifcenter" og herinde vælger du "Baggrunde Gif" der er flere side og du kan bladre i siderne nederst.
og nu skal jeg altså i seng

//bentjuul

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 14-03-05 02:02

bentjuul Flot man kan bare ikke højre klikke på nogen af dem?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-05 02:15

Nej men hun skriver på siden at det fordi mange linker til animationerne så derfor det med højreklik, du kan skrive en mail og så får du animationer tilsendt.

Hvis du har været inde på en af sidene så ligger elementerne fra siden på din harddisk i mappen "Temponary Internet Files" dvs at alle de animerede baggrunde ligger der og der kan du bare hente dem.
Hvis du har XP så finder du mappen i "Documents and Settings" og videre til "Anne Hvid"

//bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 14-03-05 02:24

Jeg har lige lavet et eksempel fra en gif jeg hentede i "Temponary Internet Files" så du kan se det kan lade sig gøre http://www.capricornus.dk/prover/baggrund.htm

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 14-03-05 08:14

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul