/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er her ikke dødsygt i aften??
Fra : Keldd
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 04-03-05 21:01

Men jeg har en STOR stavl DVD'er liggende, dog ville jeg hellere komme med interessante, og kloge

kommentarer her i Smalltalk, men her i tråden kan i skrive nøjagtigt hvad der passer jer, for det, der er i fjerneren

er da totalt hjerneblæst, og jeg er altså snart ligeglad, så i må godt bruge bandeord.

Og tak for gaverne allesammen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-03-05 21:05

Folk kommer nok efter Scenen er din

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-05 21:06

Og du kan bare bytte dem der ikke passer i farven.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-03-05 21:07

Hvorfor fa'n snakker du om flødechokolade, når lofter er meget pænere ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-05 21:07

Fik du så en stor kuvert med penge

Ja, jeg ville også være kommet forbi, men hoveddøren frøs fast, så jeg måtte blive hjemme.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 21:08

Scenen er din,

TV2's svar på Hollywood.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 21:12

Ja, velkommen, nu skal vi så finde en at rakke ned på,

som er grim, dum, bruger briller og har dårlig ånde, det er så satans kedeligt at være pæn og ordentlig hele tiden.

Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 21:16

Og Gambrinus, hold dig fra de hårde stoffer.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 21:26

En mand var ved at lave en forretning, han satte hylder op tilhøjre, og til venstre, midtfor, faktisk allevegne hvor der kunne være hylder.

Så satte han poser med salt op, 1 kg salt stod der uden på hver pose, pænt ved siden af hinanden på alle hylderne.

En dag kom der en dame ind i forretningen, manden gik hen til hende og sagde: Hvad skulle det være frue?

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-05 21:26

Jeg skulle lige prøve min nye linux Fedora med mozilla på nettet

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-03-05 21:43

Fulde høns med rene perler i munden skal ikke blæses over åen af brændte bagerbørn der har sovet en time i et glashus for at finde blinde svin der gør i nælderne.
Mubgranis

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 21:46

Jeg vil se en film i fjerneren, hvis jeg kan.

Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-03-05 21:52

En singlekvinde sidder på en bar og får øjenkontakt med en mand. Efter en del flirten begynder de at snakke og senere kysse. De bliver enige om at gå hjem til ham og fortsætte dér. De ankommer og han viser hende pænt rund i huset og han bor ganske pænt.
Da de når til soveværelset, studser hun lidt! På den ene væg er der 3 hylder med bamser. På den øverste hylde sad der udelukkende store bamser. På den miderste hylde stod der mellemstore bamser og på den nederste hylde stod der små bamser.
Hun undrede sig over dette men kunne alligevel ikke lide at spørge, og syntes nok et eller andet sted at det var ganske hyggeligt.
Hun når ikke at tænke længere før han begynder at kysse hende i nakken og stille klæder hende af. De ender i hed elskov på sengen og falder til sidst udmattede i søvn.
Om morgenen vågner hun med et veltilfreds smil på læberne, putter sig ind til ham og spørger sukkersødt:
Hvordan var jeg så??
Han svarer: århh....du kan tage en bamse på den nederste hylde!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 21:52

Nåhh - nu skal keldd nok sove i stolen igen

troede ellers der var kandufest hos dig keldd - låste du døren eller byggede en snemur så ingen kunne komme ind ???

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 22:00

Hej Keldd.
I kan da bare rakke ned på mig. AJ har ikke skældt mig ud i lang tid, så jeg er lige ved at glemme, hvordan det føles.

Har du ikke flere "tohjulede" at sætte i stand/pudse på.
(de er forøvrigt meget flotte).
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-05 22:03

Vi er her alle sammen, og prøver at male Keldd's skorsten med noget coconut iblandet lidt baily.
Der er lidt trængsel, men jeg var heldig og få en plads på bagagebageren af en Wooler,

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 22:06

Hey, gem noget baily til mig - og en masse "små grå" også, hvis der er noget.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 22:07

Jernladyen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ((((((((((((((spark))))))))))))))))))) - og husk det nu

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 04-03-05 22:09

Har I hørt det, Keldd har været her i et år og nu vil han sgu pludselig til at komme med kloge ord.....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 22:11

Jeg kan ligeså godt sætte mig ud og glo på vaskemaskinen,når tøjet farer rundt,

som at se på det møgfjernsyn.
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 22:13

AAAAAAAAAAAVvvvvvvvvv for den da. (((((((((((lussing))))))))))

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-05 22:15

Kom et par rødbeder ned i sæbeskålen - så det bliver i farver.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-03-05 22:15

Godaften i stuen
Nå Keldd, hvordan føles det ???

<\\Benny

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 22:17

Så kan du da altid se "skum", Keldd
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 22:17

Øh, Jette kom du bare,
de andre er gået, men vi skal nok finde på noget, der skal ikke mangle noget,

ej heller de våde varer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 22:22

NUL... Jette må ikke - basta !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 22:25

Ah mirit, bare i aften.
keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-03-05 22:26

Så sku fan##@¤3#@yxzpzttt"3@# da osse
-----------------------------------------
Du har selv givet lov Keldd

............. er der ikke en der lige ved hvordan ? http://www.kandu.dk/dk/spg/61942

Emesen - tedd - Keldd - Jette .......... alle i kloge folk giv mig lige forklaringen, så jeg kan gå over til ham i morgen formiddag og briliere lidt

<\\Benny

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-05 22:28

NUL keldd - så bliver Jette meget blå i bagdelen har jeg lovet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 22:29

Benny, det var godt du kom.

Mit liv er en Soup, jeg er bange for, jeg er ved at gå til bunds

i en malstrøm af håbløshed.
Red mig op af hængedyndet.
Hilsen
Keldd....................Pusher, jeg så den i biografen i går.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-03-05 22:30

Keldd

Så er jeg her igen......

Og jeg er såååå glad for det lille trick du lærte mig forleden aften

Mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-03-05 22:35

Keldd > det mest irriterende er når de klapper og griner inden der er sket noget som helst
...... er det ikke "Sæbe-opera" man siger ?

Hvis du beholder bukserne på bliver de jo vasket med det samme

Du skal bare ikke gå udenfor, så bliver de også stive (bukserne)

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 22:38

mirit,jeg skal nok sige hun skal gå når hun kommer.
Keldd.

Du må ikke komme Jette, så kommer mirit efter mig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-03-05 22:43

Alle er ikke gået, for mit bukseben hænger fast i kæden på Wooleren.
Jeg skulle nok ikke ha' taget de lyse sommerbukser på.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 22:45

Daaaavs dova, jaaaaa,jeg synes da også det var sjovt,

vi fandt ud af, at du godt kunne tilsidst, det var slet ikke så anstrengende vel??

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-03-05 22:48

Eyvind > de lyse sommerbukser - nej
-----------------------------------
... kæden på Wooleren ligger da i posen ved siden af, hvordan har du fået buksebenet i den ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-03-05 22:51

Eyvind > her mangler kun posen

http://www.keldd.webbyen.dk/ > Ny knallert ha - ha

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-03-05 23:09

Hov hov dova. Hvad for nogle tricks lærer du af Keldd??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-03-05 23:14

Ja, Jette, det er jo lige det......

Men lad os sige, at det var en ting jeg IKKE kunne

mvh dova

ps. Det var nogen tricks med computeren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 23:25

Hov hov Jette, hvad insiminerer du?

Jeg er skam yderst rèel.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 23:28

hmmm - så trykker alderen vist da keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-03-05 23:31

mirit:
Næh, men det er der noget andet der gør.

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 23:32

tænkte jeg jo nok men ville da ikke skrive DET *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 23:36

du kan forresten også bare lade være med at være så meget ude i sne og kulde

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-03-05 23:41

Apropos sne og kulde:

En sen aftenstund, i frostvejr, ser Jensen naboen jokke rundt ude i haven, kun iført skjorte og intet andet.
Jensen spørger: "Hva' pokker har du gang i".

"Joh", siger naboen "Det er konens ide. Forleden dag, havde jeg glemt halstørklædet da jeg var ude, og da blev jeg helt stiv i nakken"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-03-05 23:43

.......... og så låste hun ham ude

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 00:01

Jamen, jeg vil gerne være udenfor, og den dumme sne er snart væk, og det er tidligt lyst, man kan da ikke bare være

inde. Altså al respekt for dem der er det, men vi er jo nødt til at være forskellige, og jeg har det bedst når jeg har

været ude og hive i alt muligt. I dag har jeg jo været her et år, og jeg har siddet længe foran skærmen, jeg ved ikke

om, for længe, men hvis jeg synes det er godt, (altså for mig) så er det godt. Og sådan tænker i jo også Right?

Jeg har en jammerkomode af en nabo, uh siger hun, jeg bruger for meget tid foran computeren, så strit lortet i havnen

fortæller jeg hende, men det vil hun heller ikke.

Altså hvis man har dårlig samvittighed, fordi man bruger sin computer, så er det på tide at søge lægehjælp.

Men nu os her på Smalltalk, vi ved hvad det drejer sig om, vi sidder gerne oppe en hel nat, hvis der er en tråd

der fænger, se det kan jeg godt lide, og det kan I også, så derfor skider vi moralisterne en hatfuld.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-03-05 00:10

Keldd, jeg "insiminerer" da slet ingenting
Hvad er det dog, der trykker dig?????
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 00:18

Fuldstændig enig Keldd
Det skal være fordi det er sjovt ... at sprede og modtage glæde ...
Med en PC og internet kan man jo lave mange sjove ting, og at det mange gange er både sjovt og lærerigt at kikke indenfor her, gør jo at man af og til kikker forbi
-----------------------------------------------------
- at det så nogengange er så sløvt, at man hurtigt suser videre er egentligt lidt ærgeligt

Citat
Men nu os her på Smalltalk, vi ved hvad det drejer sig om, så derfor skider vi moralisterne en hatfuld.

hver sin mening til hver sin tid - i det rette selskab

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 00:26

Nemlig Benny.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 00:28

Jette:

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-03-05 00:51

Keldd, hvis du nu havde været en hun, så havde jeg noget, der kunne kurere det.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 00:58

Jette:
Jeg tør ikke tænke videre.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 01:02
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-03-05 01:03

Nej vel. Men sådan en kæmpeopvask kan tage hvad som helst. Og mænd er ikke meget for at tage dem. Sov godt og drøm PÆNE drømme
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 01:06

Det kan godt være det er alletiders kur mod "et eller andet" - men jeg kan ikke åbne linket bentjuul
<\\Benny

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 01:09
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 01:11

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 01:13

Opgiver, det er det sædvanlige med lange links her på kandu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 01:15

Jette:
Se der tager du meget fejl, de fleste både mænd og kvinder kan ikke vaske op.

Nogen køber så en unyttig ting som en opvaskemaskine.

Jeg har ikke noget mod en opvask, HVIS jeg selv har indrettet køkkenet.

Og med hensyn til mine drømme, de er altid pæne, men i min verden, har det pæne vide rammer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-03-05 01:23

Hvorfor mener du ikke, de fleste kan vaske op??? Eller mener du, at de bare ikke kan lide det?? I så fald har du nok fuldstændig ret.

Vores opvaskemaskine har det med at strejke. Men det er også en Jette-O-Matic. Upålidelig til det sidste, hvad angår opvask. Den kan finde på at den slet ikke vil i gang, hvis der er ret meget. Men uanset hvor lidt der er, ser det ud af meget, for vores køkken er ikke meget større end et frimærke. Og noget af det mest upraktiske, der nogensinde er lavet og skulle forestille et køkken.

Jeg regner da også med, at du altid har pæne drømme. Det ved jeg så ikke om jeg har, for jeg kan som regel ikke huske, at jeg har drømt noget.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 01:24

Her er en side du kan lege med når der ikke er nogen opvask
http://www.veteran.dk/forening/motorcykler/index.php måske kender du den.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 01:25

Se, det er lige det Keldd - det gælder om at indse, at mange ting faktisk bliver pænere af at blive brugt, et godt stykke værktøj får patina
----------------------------------------------
En dejlig drøm blir´vel også slidt med tiden ......... og nogle går i opfyldelse
........ ............. ............ ............... .....
tja, og opvasken - størrelsen bestemmer man jo selv
........ 14 gæster til 3 retter ... så var maskinen måske rar nok.
til mig alene
Jeg kan bruge samme glas og kop hele dagen
-------------------------------------
Kniv og Gaffel har jeg i baglommen

<\\Benny

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-03-05 01:29

Benny, du er da også så praktisk. Men det er ikke altid, man selv bestemmer størrelsen på opvasken. Sidst jeg holdt en fødselsdag, var vi 33 mennesker til 3 retter + kaffe og natmad. Sikke en opvask.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 01:33

Jette:

Drømme har vi jo alle, og det er da også kun i glimt jeg husker dem, og sjældent ret længe, det gælder altså

når jeg sover. Sagen stiller sig så helt anderledes med de drømme jeg har når jeg er vågen, men det ville nok

være lidt for meget at komme ind på her.

En skam din Jette-O-Matic, er så upålidelig, men det kan der arbejdes med. Trust me.

Sov godt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 01:34

Hvis Jette-O-Matic´en klarede den, så kan jeg godt forstå at den ind imellem sætter lidt ud
..... men enhver maskine skal jo også have tilført en eller anden form for "brændstof"
og DET er vigtigt
... kan den andet end vaske op ? - den der Jette-O-Matic

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 01:37

go´nat Keldd

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 01:38

Benny:
Selvfølgelig kan den det.....................det er et godt mærke.

Hilsen
Keldd. ............

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-03-05 01:42

Helt sikkert Keldd -
De der ... O-Matic - modeller der udkom der fra først i halvtresserne til slutningen af halvfjerdserne det er virkelig gedigne sager
----------------------------------
...... de fås virkelig også i mange varianter

Benny\\>

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 05-03-05 02:26

Hej med jer.
Ja, i har ret. Den Jette-O-Matic kan en masse. Nogle siger, den kan alt det den vil. Men det er jeg nu ikke sikker på. Men jeg har set den luge ukrudt, save og flække brænde, gøre rent, vaske og hænge tøj op, lufte hunden, fodre den og kattene og købe ind, sådan lige hvad jeg kan huske den kan. Nåh jo, den kan også køre bil og pudse og polere. Og så er det lige meget om det er vinduer, kobber eller hvad!!! Desværre er den noget slidt, så den vil ikke være med til at slæbe store træstammer mere. Nu vil den absolut have hjul under, så den kan køres. Dovne apperat.
Men den har nu også knoklet i det, i den tid den har levet.

Benny, du har helt ret. Dem fra 53 er de bedste, har jeg hørt. Og så vidt jeg kan bedømme på dem jeg har set, så er det rigtigt Desværre larmer den meget, når den laver noget. Skuffen står simpelthen ikke stille på den. Nogle gange, så hviner den, når den arbejder. Kattene kommer hver gang for at se, hvad der er i vejen med den, og hunden vil ud. Den hvinen er vist temmelig slem at høre på. Måske får vi besøg af politiet, der vil arrestere min samlever, fordi de tror han mishandler den stakkels maskine. Ak ja, hvem skal så støvsuge og købe ind??

Nu vil jeg lægge den gamle maskine i seng. Den har lavet nok for i dag siger den. Jeg har godt nok ikke opdaget, den har lavet noget særligt, men min samlever siger, at når han er gået i seng, så er det også på tide at lægge maskinen ned. Så det må jeg jo hellere gøre. Kan i sove rigtig godt, men ikke alt for længe. Det er ved at være ståoptid igen. Vækkeuret ringer kl. 7.00, men for mit vedkommende er det vist et signal om at vende mig og og tage en time til på den anden side. Det er jeg nærmest helt overbevist om. Nu vil jeg smutte ned under en kold dyne, jage isbjørne og pingviner væk og så lægge kattene rundt om, så jeg kan holde varmen. Hunden kan bruges til at varme fødde på, når jeg skal op. (bare hendes knogler holder til det) Og så lige på falderebet, vil jeg lige prale med, at jeg har tabt 4,6 kg på en uge. Ret fedt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-05 10:30

bentjuul -> Når du har fundet et billede via Google's Billedsearch, klikker du først på thumnail'en. Nu vælger du : 'Se billedet i fuldstørrelse'. Når billedet vises, kopierer du blot browserens adresselinje og lægger URL'en herind.

Det ved du da godt ik' ? Du havde bare lige glemt det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-05 10:52

Ps. bentjuul -> Hvis ikke lige jeg er i nærheden, så husk du altid kan spørge de kvindelige IT eksperter :

http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/experts.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-03-05 11:03

Molooo. Du sitter igen og snakker med dig selv.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 11:07

MOLOKYLE jeg vil fremover gøre brug af dit link til de kvindelige IT eksperter - som du har opdaget har jeg brug for det

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 11:15

molo:
Er det ikke dem henne fra gymnasiet du skal undervise??

Jeg giver gerne en hånd som gæstelærer, det skal vel ikke dreje sig om IT det hele.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-03-05 11:17

Nå det var ikke så galt endda.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-05 11:22

Gambrinus -> Yes yes

bentjuul -> Er du klar over det endelig og langt om længe er lykkedes en nørd at lave dropdown menuer UDEN hverken ; Javascript, VBscript eller Java, men har implementeret det i 'ren' CSS ved brug af XHTML og en tillempet !DOCTYPE.

Jeg har testet det og man kan sagtens benytte tricket i HTML også. I hvertfald hvis man bruger IE 6

Jeg har før brugt hans CSS menusystemer, men her forleden da jeg tøffede forbi sitet opdagede jeg; han havde finpudset designet på siderne og at denne fine ting var kommet på :

http://www.stunicholls.myby.co.uk/menus/dropdownfun.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 11:46

MOLOKYLE >Fed side, jeg har straks gemt linket - rart at der er nogen der kan lave det grove arbejde så alle vi andre kan nyde godt af det.

Jeg har lige købt to bøger fra forlaget Libris der var på udsalg "XML i praksis" og "XML til WWW" for en halvtredser stykket - nu må jeg se om jeg kan finde ud af det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 11:51

Gør I det, jeg skrubber gulvet
ude på badeværelset.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 12:02

Jeg gi'r en hånd med keldd http://www.cau.dk/cau/images/haand.jpg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-05 12:07

Du finder en udmærket guide til XML, XLS, XLST og andre XLM relaterede emner her : http://www.w3schools.com/

..men det link kender du garanteret bentjuul

Keldd -> Jeg har lige sendt Afskylia ned efter 2 kolde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-05 12:10

Lidt musik til arbejdet Keldd ?

http://www.midtonacrylics.co.uk/images/bath.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 12:11

Bent:
http://www.fbk.dk/Dpages/Dprod_1.html

molo:
2 ??????? , det er weekend, gi' den een på hatten.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 12:16

Ja, vi har talt om XML før - men fordelen er at bøgerne er på dansk og når jeg får tygget mig gennem dem forstår jeg det måske bedre på engelsk og vil gøre brug af det.

2 kolde til en hel weekend er du stadig på aftrapning MOLO

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-03-05 12:33

Afskylia har siden vi stod op ved 9 tiden bællet 2 'rør' med Fisherman's 2 FF'ere og 3 alm.

Dér ka' jeg sgu ik' følge med

Vi skulle ellers have været på Erotik-messe med the1best i Valby Hallen, men der gik kode og øl i den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 12:35

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 05-03-05 14:33

Tak for svaret miritdk:

Jeg er glad fodi du redder mig, hvergang jeg er ved at komme på gale veje.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-03-05 14:44

øv, jeg er aldrig heldig (god)