/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Billige kufferter
Fra : hightowernr1
Vist : 18569 gange
50 point
Dato : 02-03-05 14:51

Jeg skal med min familie ud at rejse til sommer, og skal have købt nogle kufferter, jeg har søgt på nettet, men kan ikke rigtig finde nogle sider. Jeg skal bruge 3-4 stk, og de må gerne være billige, altså er jeg fuldstændig ligeglad med mærket.... Er der nogle der kender nogle gode sider???

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 60 point
Dato : 02-03-05 15:04

Hvis du prøver at kigge på denne side:

http://www.rejse-kufferten.dk/

Man finder ikke noget hvis man kun søger efter kuffert.

Hvis du søger på ordet "samsonite" og samtidig vælger danske sider, kommer der en masse steder som gerne vil sælge dig rejsekuifferte.
Ved godt at du sikkert ikke lige vil købe en Samsonite, men det er indbegrebet af en god rejse kuffert, så sælger man kufferter sælger man også samsonite.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 02-03-05 15:09

Du SKAL kigge på
http://www.dba.dk

søg efter kuffert, her finder du Samsonite (som er verdens bedst kuffert til flyrejser, hvis du spørger mig) til halv pris eller billigere.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 02-03-05 16:08

Hej!

Der er tit tilbud på kufferter i: Netto, Føtex, Kvickly m.fl.

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 03-03-05 15:55

Tak for svaret thulin.
Jeg vil prøve denne side, har ellers været på QXL, og DBA, men der var ikke lige noget, men jeg holder selvfølgelig øje....Samsonite er da et lækkert mærke, og hvis pengene var til det, var det også et af de mærker jeg købte.

Kommentar
Fra : backb

Dato : 07-07-11 11:13

Hej hvis der er andre som skal bruge billige kufferter, kan jeg anbefale jer at tage et kig på amazon.co.uk
Der er temmelig mange penge at spare derinde på kufferter, fordi der lige nu er stort udvalg. Tjek http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=suitcase&x=0&y=0

eller også kan du tage et kig på http://lans.dk/billig-kuffert-tilbud