/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Selvstændige forhandler søges
Fra : ghostrider111
Vist : 3533 gange
20 point
Dato : 28-02-05 16:00

Vi er et forholdsvis nystartet firma, der søger selvstændige forhandler af vores maskiner.

I øjeblikket søger vi folk, der skal starte deres egen salgsafdeling op på, sjælland, sønderjylland og nordjylland.

I kan se mere om vores maskine på vores hjemmeside. www.roboclean.dk

Har dette jeres interresse, så send mig en mail. dnj@city.dk

I kommer på et salgskursus og kursus i produkt kendskab.

Lad mig hører fra jer.

Venlig hilsen

david Jensen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 16:19

Accepteret svar
Fra : me67

Modtaget 30 point
Dato : 28-02-05 16:24

Godkendelse af svar
Fra : ghostrider111

Dato : 28-02-05 16:36

Tak for svaret me67.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 28-02-05 16:39

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 28-02-05 16:41

Jeg kan ikke se at du skriver noget i dit svar me67???????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-02-05 16:50

(((((( )))))) = "ryste-på-hovedet-smiley"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 16:56

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 28-02-05 16:57

fatter minus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 17:08

Prøv at søge på firmaet eller tlf. nummer ..............det hænger vist ikke sammen.
Eller er min søgning forkert ??

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 28-02-05 17:14

Hvad er det der ikke hænger sammen emesen?????

Det tlfnummer der er på vores hjemmeside, det er der jeg er i dagstimerne. Og amaligegade det er der mit firma står tilmeldt..

hvad er der underligt i det???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-02-05 17:19

Nåe sådan - men det så bare pussigt ud med de 2 adresser langt fra hinanden.

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 28-02-05 17:22

Jeg er i sønderjylland i dagstimerne..Det er derfor vi har det tlfnummer på hjemmesiden.

Når vi har åbnet en salgsafdeling hernede, så opdatere vi vores hjemmeside. Vi er igang med at åbne salgsafdelinger over hele landet.

Jeg har firmaet tilmeldt på vores hjemadresse.

VH

David

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 28-02-05 21:22

Jeg kan tilføje, at der snart vil komme et opslag på Arbejdsformidlingen. Så hvis der er nogen der er lidt skeptisk over vi søger forhandler her på kandu, så er de meget velkommen til at kigge forbi AF.

så kan vi altid tage en snak der fra.

På gensyn til et forhåbentlig godt samarbejde.

VH

Roboclean Danmark v/David Jensen

Kommentar
Fra : studebaker

Dato : 28-02-05 22:05

Søger man på cvr.dk er der 3 firmaer - en læge - en maler og et holdingselskab på adressen Amaliegade 16, Horsens.
Søger man på cvr.dk efter et firma med navnet roboclean - er der intet match.
Søger man på eogs.dk efter et firma med navnet roboclean - er der intet match.
Det er forretningsmæssig sædvane, at registrere sit firma under samme navn som det markedsføres - det gør du
ikke! Undrer det dig stadig - at nogle er lidt kritiske - her skal jeg undlade at kommentere dit webdesign, som minder om Herbashit osv.
MVH
Studebaker Danmark Inc.

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 28-02-05 22:27

Hej studebaker....

Hvad mener du med vores webdesign ligner herbashit???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-03-05 16:45

studebaker - så er jeg måske ikke så tosset endda.

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 01-03-05 17:47

Vi får opdateret vores hjemmeside inden mandag.

Så er det hele som det skal være...

Men jeg syntes ærligt talt, at når man som firma med rent mel i posen, prøver at få nogen ud af arbejdsløsheden, så bliver man "svinet" til her på siden.

Det troede jeg ikke Kandu var til for...? Men jeg har åbenbart taget fejl..?

Sådan kan det jo gå...

Men vi finder vores nye medarbejdere andre steder. Til vores firma, der ikke ulmer i kanten.

Så til jer der bare har store ord i munden og sviner folk til, gå efter dem der snyder folk og lad de ærlige være i fred..

VH

David

Kommentar
Fra : ghostrider111

Dato : 01-03-05 17:49

Og til dig Studebaker....

Det skulle ikke undre mig, om du var ansat ved vores konkurrent...?

Hvis ikke kan klare konkurrencen på andre måder, så har jeg ondt af jer...

Kommentar
Fra : rwr20

Dato : 30-03-08 09:32

har nu læst flere indlæg, både her og på andre debatsider om RoboClean, jeg synes ærlig talt at folk skulle sætte sig ind i emnet inden de skriver om det, folk snakker jo om maskiner og priser som overhovedet ikke har noget at gøre med den RoboClean hele debatten handler om. Spekulerer på om folk bare skriver for at skrive eller de bare er nogen sure brokkehoveder.