/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
DOS i XP igen
Fra : viskinge
Vist : 697 gange
200 point
Dato : 26-02-05 01:34

Så er den gal igen, se mit første spørgsmål her: http://www.kandu.dk/dk/spg/60618
Det virkede et par dage, og så ikke mere. Så prøvede jeg i går at starte programet i DOS prompten, og alt virkede.
I dag virker det ikke mere, dvs programmet starter fint op, og jeg kan bruge musen, men det reagere ikke på tastaturet.
Nu har jeg prøvet at lave en restore, tilbage til i går, hvor det virkede. Det gav ikke noget resultat.
Det er kun på denne bærbar problemet eksisterer, på alle andre XP computere virker det perfekt.
Nogle der har nogle foreslag, til hvad det er der sker????
Jeg giver gerne 500 point til det rigtige svar.
MVH

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 26-02-05 01:37

Nu er det vel ikke et trådløst tastetur du bruger og du har glemt at skifte batterier ?

Dydendak

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 26-02-05 01:44

Den var ellers god.
Nej, det er en bærbar vi snakker om.

MVH

Kommentar
Fra : Dr_Dydendak

Dato : 26-02-05 01:49

Har du prøvet at tilslutte et externt tastatur ?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 26-02-05 11:05

Rod i registreringsdatabasen ? Prøv at køre : http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html

VIGTIGT :

Læs først : http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/rstrui.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-02-05 07:19

Jeg kan ikke finde en tilslutning for ekstern tastatur.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 07-03-05 05:18

Seneste nyt i sagen: Programmet virker korrekt, Ca. hver tredje gang jeg starter det!!!!, Jeg ændre ikke noget i computeren, i mellem forsøgende.
Mystisk?????

MVH

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 17-06-06 07:28

Tak for svaret molokyle, desværre er fejlen der stadigt, og bliver nok aldrig fundet.

MVH