/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ingen emails igen hahaha - og sne igen ;~
Fra : miritdk
Vist : 636 gange
1 point
Dato : 23-02-05 11:38

jaja jeg ved det godt - kan bare ikke lade være med at blive lidt irriteret over at man skal lede efter spørgsmålene man er igang med når der ikke kommer kandu-emails. Har det nu ramt alle - eller kun visse steder i landet???

Er i forberedt på en omgang sne igen igen ???? ÆV - jeg er træt af vinteren - men holder vejrudsigten stik så går mange af os ikke fri jo. (vil forsøge med alt - del - ctrl over det vejr - men tror ikke den holder)

hvordan er det med e-mails fra kandu og sne hos jer ?????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-02-05 11:41

Ingen mails og ingen sne, men begge dele kan jo komme senere

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 23-02-05 11:42

Tjah, jeg har ikke fået mails fra Kandu i flere måneder, men til gengæld svarer de heller ikke på mine forespørgsler, så jeg har vænnet mig til at kigge i min profil og se hvad je gfølger med i

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-02-05 11:44

Hej Miritdk

Her er det ren nedtur.....ingen mails men masse af sne, faktisk så meget at jeg er sneet inde ;-( skulle ellers til Roskilde og besøge min mor der er kommet på sygehuset.....skal nu finde ud af om togene køre)

// Toupie
Slagelse

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-02-05 11:48

Følger samme princip som Better_Preformance... kigger tit og ofte, men svipser nok en eller to ind imm.
Emilerne udebliver, så mon ikke vi skulle splejse til en kasse brevduer
Der på Djursland var der sne i går, men ikke i dag. Temperaturen = Koldt (godt husene er hule) -1,5 C

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-02-05 11:48

Melding fra Greve og omegn.
0 sne
0 mails
0 sol
0 grader

Vinteren skal være kold og med sne, så vi rigtigt kan glæde os til foråret, sommeren og efteråret.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-02-05 11:56

Silkeborgegnen: Minus 3,8 gr. Lidt snevejr, kraftig blæst og fygning

Mails?? Fravælger altid mails, så det er ikke noget problem, bortset fra to spørgsmål hvor jeg glemte at fjerne flueben, så der var 18 mails i aftes, så systemet virker godt nok her.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 11:57

det er nok pga sne og fygning hos dig dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-02-05 11:59

Vejle, Horsens mv

Styg snefygning og griiiiiimt vejr. Har lige snakket i mobilos med en sneplov-chauffør. Han siger bliv hjemme. Og skal du absolut ud, hold dig til de store veje. De små har de opgivet.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-02-05 12:02

Dova> Du har sikkert ikke fået post efter kl. 18 i går aftes, og slet ikke hvis vejret er som du beskriver.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 12:06

Hallo - Masser af sne - halvvejs stormvejr - og skidekoldt
--------------------------------
Jeg ved ikke rigtigt med de mails, i aftes væltede de ind men indtil nu har jeg ikke fået nogen, ikke fra kandu. i alt fald, i dag altså
--------------------------------
Det fyger meget kraftigt her Nord 55,11 / Øst 10,47 (østfyn 12 km syd Nyborg)

Nu bliver jeg inde i varmen, i hvert fald de næste par timer

I ønskes en god dag
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 12:18

Toupie - ÆV hvor surt - og god bedring med din mor

ans - her er der heller ikke sne endnu men chilling effekten - brrrrrr !!!!

jakjoe - ventede ikke lige et optimist her - men dejligt

Better_Performance - joohhh det kan man jo blive nødt til

3773 - ufff

dova - tror du har en snemaskine

Benny - også uheldig haha - bliv du bare inde i varmen så længe du kan

migselv - uheldig igen - varmen er stået af for en tid pga reperation så her flokkes pingviner og isbjørne

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-02-05 12:34

Republikken Als :
Rigtigt deligt vejr ! (Endelig).
Hvidt så langt øjet rækker. FLOT !
Temperature :
CPU : 31* Motherboard : 25* Case : 16*
Har dog lige lukket vinduet (Det trak en anelse).
Gambrinus
Der er intet i verden så stille som sne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 12:40

Gambrinus

ps.. synes ikke sne er stille - men lusket

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-02-05 12:42

Drivhusblomst !
Gambrinus

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-02-05 12:43

København, nærmere betegnet Tingbjerg.
Vinden suser og det er svært at holde sig fast, når og hvis man bevæger sig udenfor. Skraldecontainerne kører rundt i deres indhegning, som var de levende.
Deres udsendte rapporter, vil foreslå alle at blive indendøre!! Læs en god bog, spil et spil eller smalltalk på kandu!

Og iøvrigt, heller ingen emiler her.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 12:48

mirit > se at få slået et par trækasser sammen
-----------------------------------------
..... isbjørne er jo en mangelvare, så der kunne være penge i det

så skal du bare have en annonce i dagbladet

Citat
ISBJØRNE BILLIGT TIL AFHENTNING PÅ NORDSJÆLLAND !!!

god fornøjelse (det er squ da surt at undvære varme i dette vejr)

<\\Benny

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-02-05 12:49

Daws! Ja hernede Sy'på (Langeland) vælter sneen og fygningen rundt i en pærevælling... Det blæser en halv pelikan og temperaturen er omkring -1... BRRRRRR!!!
Vejene er lige så stille og roligt begyndt at lukke sig til, så jeg glæder mig over min varme brændeovn og fine udsigt over de hvide marker..

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 12:54

Hvor er du henne på Langeland vaxen ? Jeg har kun et par kilometer ned til Klintholm, det er jo lige ud for nordspidsen, så jeg er måske lige ved at kunne kikke over til dig ?
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 12:56

Det med at kikke over Langelandsbælt, det gælder altså kun når det IKKE er snevejr og fyger som lige nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-05 12:56

Ama'r = Nul sne, nul øl, nul emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-05 12:57

..men kandu.dk er dejlig hurtig når emil-serveren ikke er hjemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 12:58

Ama´r = jævnt kedeligt

<\\Benny

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-02-05 12:58

Det er lige før, Bennymanden - jeg bor ca ti km syd for nordspidsen på vestsiden af øen... så hvis jeg vinker rigtig højt, kan du måske se mig

Vaxen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 13:00

- ja det må være lige før vaxen - det må være nogenlunde ud for Lundeborg ?
------------------------------
Så kan vi jo mødes dernede til sommer, jeg mener, hvis vi skulle få sorg i sinde

<\\Benny

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-02-05 13:07

Glemte lige..
Ikke så meget som ET enkelt snefnug er landet i Tingbjerg idag. Gudsketakoglov!!!
Og det må meget gerne holde op med at blæse en stiv pelikan inden jeg skal ned og handle! Godt nok har gravide kvinder det med varme, men så varmt har jeg det altså heller not!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-02-05 13:07

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 14:21

Hvis de får gang i den emil-server i løbet af dagen derinde på kandu. - så går der delme` godt nok koks i den
Så vælter det ind sådan en times tid eller mere
--------------------------------
Man kunne jo også bare holde sin kæft lidt mere - men det er jo svært

<\\Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 14:29

Langebæk Sydsjælland:

Snestorm, 0,0 grader, ingen emiler, skorstensbrand der er gået ud, men skorstenen er stadig varm,

jeg stinker af sod, alt stinker af sod, jeg kan smage sod, men ellers, så går det godt så går det godt.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 23-02-05 14:50

Ølstykke:
Blæst, ingen sne, mails ? vi sner nok ikke inde i denne omgang ØV.. Så er der ingen undslyldning for at gå på arbejde i morgen...

Memuel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 15:10

Hmmmmmmm lyder jo ikke godt for alle jer der allerede har sneen på nakken - her endnu ingen sne - hård blæst - øv - stadig ingen varme i rørere brrrrrr !!!!!!!! Ser ud på tunge truende skyer og håber de render den anden vej
(hvorfor smed man nu den grimme men effektive termodragt ud ??????)

Keldd - hvad med lidt ristet brød ???????? ( eller brændt kærlighed) - godt du er i live da

Calista.. hvornår venter du dig ?????????? WOUW nyhed

Kvææææææler (vistnok) de vvs´er hvis de ikke snart får gang i varmen her - bortset fra vinden så er her allerede ligeså koldt herinde som derude

Memuel ????? behøver du en undskyldning for at gå på arbejde imorgen ????????

såtak - vinden tog til så dækslet røg af ventilations systemet i køkkenet - haha.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 15:25

Keldd > NU BLIR DU INDE - vi vil ikke have flere ulykker på den kant
..... jeg hørte for et øjeblik siden på Sky Radio, at politiet fraråder al udkørsel på sydsjælland i området omkring Præstø og Langebæk - og så er et itte engang løvn

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-02-05 15:32

calista -> Der ka' man bare se (..høre ...læse) ;

Stort tillykke herfra med familieforøgelsen (..hvornår det så end er ?)

Stadig ingen sne her, men jeg har hørt det kan skaffes i Istedgade på Wester Bronx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 15:35

HAH.. benny - tror du ikke keldd skal op og skære æbletræer ????

Hva´filan laver vvs´ere når man har brug for dem - så vidt jeg ved går de hjem lige om lidt og så kan jeg sidde her og være misundelig på isbjørnene med den dejlige pels

nå - om ikke andet så er bamser jo søde

www.suesmor.webbyen.dk

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-02-05 15:57

September, mirit
Og det ikke spor sjovt, at være med rogn, selvom jeg efterhånden har klaret det mange gange...

Stadig ingen sne eller emiler. Kun en sur mand og den der stive pelikan, der truer med at blæse havedøren ind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 16:06

calista - glæd dig så til september ( hvad i alverden foretog du dig mon nytårsaften) ........... sikke travlt du får efterår og vinter så haha - men held og lykke med det
Sur mand ???? Find på en passende straf
OG... flyt den stive pelikan til nærmeste lufthavn ... eller stil den på den anden side så den puster døren ud i stedet for

heller ingen sne her endnu - og heller ingen emiler

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 23-02-05 16:13

Waiting
for the snow,
hører The Doors imens,
og tænker på hvad slog Jim Morrisson ihjel?!
Jeg har set filmen af Oliver Stone,
jeg har set den officielle hjemmeside og jeg har set nogen sider med forskellige meninger om det:
1)Selvmord kunne ikke længere leve op til forventningerne
2) En konspiration, han vidste for meget,(UFO) og var ved at afsløre det,
3) Han var psykisk syg og plaget hele livet, hvilket drev ham ud i misbrug, der gjorde udslaget.
4)Hans veninde dræbte ham.
5)På hans døsdattest står : Hjertetilfælde
Vidste han at han skulle dø inden han tog til Paris.
Han blev kun 27 år.
Der er mange berømtheder og politikere, der er blevet dræbt på mystisk vis, folk der havde mulighed for at viderebringe budskaber til almindelig mennsker.
Undrer mig bare en hel del.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 16:24

tjahhh mulberry - på en eller anden måde måtte der jo stå hjertetilfælde når intet andet er kendt
du har ret - det er underligt !!!!!!!! - meget endda - men de mange kendte der bliver dræbt eller forsvinder. ( din sidste sætning)

hah !!! - fik lige nogle tæpper osv tørre pga den hårde vind - herligt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-02-05 16:28

Konspirationsteorier er altid spændende mulberry, men ofte skal man passe på med at lægge alt for meget i det
Jim Morrison > 2 - 3 flasker whisky og lidt til næsen + en ukendt antal joins - og så hver dag, hvem kan klare det ? - i længden mener jeg
mirit - den hjemmeside er under opbygning

<\\Benny

ps: her blæser det stadig en halv pellikan og "finsner" - men det fyger, himmel og hav står i eet
Godt husene er hule, og der er ild i kakkleovnen

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 16:32

benny - det var den ikke da jeg klikkede på linket midlertidig !

hmmmm - hvad nytter det med et hus der er hult når varmen står af ????? ( ingen isolering heller sååhhhh)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 23-02-05 17:19

Øvs da Mirit!! Vi har heldigvis en brændeovn så vi kan få varme i stuen - men resten af huset er lige nu 14 grader og det er tilgengæld ikke fedt!!!
Sådan er det med de go'e gamle bondehuse...

Nå men, sneen falder mindre hårdt - men fyger rundt stadig... Det er lige før, jeg er fristet til at tage ud og lure lidt på det... Meeen må hellere blive hjemme - bare for en sikkerheds skyld.

Hvad bliver det ellers til med den vvs'er der??? Kommer han eller kommer han ikke? Det er jo held uholdbart i det ruskevejr....

Vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-02-05 18:02

mirit:
Ikke noget med at genere vvs'erne, gå istedet for efter de projekterende ingeniører.

Vvv'serne kan ikke få et anlæg til at køre, der ikke er beregnet ordentlig. Hver gang det blæser eller er koldt er det

galt, så spark ud efter de rigtige. De (vvs'erne) kan få det til at køre et øjeblik, men når automatikken griber ind,

er det det samme igen.

calista:
Det var jo nu du skulle have taget til de varme lande, og tillykke med det du har gang i.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-02-05 18:45

Jamen jeg er jo lige kommet hjem fra de varme lande!! Eller lige og lige.
Vi kom hjem fra Ægypten i sidste uge, øv til højt lag sne og hvad ved jeg!

Der er stadig ingen sne i Kbh, heller ingen emiler...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 19:10

Keldd jeg generer ski lige dem jeg vil hvad det her angår - har snakket meget højt med deres chef - der for i øvrigt var uforskammet - og hertil aften er der kommet en smule varme - og jeg mener en smule - nogen steder men ikke h er -så det er ikke godt nok !!!! (det er ikke automatikken men et eller andet der er i udu undervejs)

vaxen - ja det er ski uheldigt - det blæser jo a h til og kan mærkes BRRRRRR ! Hvis man så bare havde varme i det ene rum var det ok - men sådan er det bare ikke - øv.

calista - ufff hvor underligt for jer at komme hjem fra pyramider og skulle slås med sne da
heller ingen sne her endnu - og heller ingen emiler- Naboerne er så småt begyndt at småvædde for sjov om der i det hele taget kommer sne - dem med børn synes jo det er ok - de andre stort set ikke. (har blandet mig udenom - lol )

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 1 point
Dato : 23-02-05 22:57

mirit........ i får ingen sne, eller kun meget lidt i denne omgang, det er for langt nordpå - men os hernede ved Sydhavet vi har fået hele dagen
--------------------------------------------
Det sner kun ganske lidt og ganske fint lige nu, men det blæser stadig helt godt og der ligger vel 10 - 12 cm hvor der er lidt læ, ellers flyver det jo rundt og laver osse lidt driver, jeg har mødt driver heromme bag haven i dag på 80 - 100 cm.
De fynske børn, eller i alt fald nogen af dem holder jo osse Vinterferie i denne uge.
hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-02-05 23:18

benny hvis du lover det så tror jeg selvfølgelig på dig - men kommer efter dig hvis jeg vågner og ser mere end det der ligger fra sidst - så er du advaret

Åhh gid man var barn så kunne det sne og sne og lykken var gjort

øhhh - vandrer dine driver i baghaven siden du har mødt dem ??????

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 08:57

Tak for svaret bennymanden. Det ser ud til at du har ret i at vi ikke får noget her - og det er jeg faktisk rigtig glad for

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 09:59

Hej mirit

Stadig ingen mails. Godt at jeg opdagede at du havde lukket tråden, så nu kan jeg fjerne fluebenet.
Håber så at jeg ikke får mails fra denne tråd, når kandu sender igen.

Dejligt at være sluppet for sne denne gang. Nu kan jeg se vintergækker i haven.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 10:05

Jeg nåede lige at skrive før spørgsmålet blev lukket, da jeg så havde trykket på send, måtte jeg købe mig til spørgsmålet for at se om mit indlæg var kommet med og det var det.

Nu har du tjent 100% på dit spørgsmål

Kandus ur er nu 10 minutter foran.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 17:21

Jeg måtte også af med 1 påæng lige nu og hér

..men der er da kommet emiler igen !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 17:22

...altså 200% !

Flot gået miritdk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 18:54

Hej mirit > Jeg bukker og takker
---------------------------------------
godt gået, jeg kan jo få lov at kikke uden at skulle betale

ans og molo har jo godt og vel dækket dit udlæg - meeen de har råd til det !

mange hilsener
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 18:55

Molo, når spørgsmålet er på 1 point, får man kun 1 point retur uanset hvor mange der køber spørgsmålet.

Det er blevet testet, så mirit må nøjes med de 100%

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 18:56

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 18:58

bennymanden du kan da ikke vide om vi har råd, det er de ledige point, der skal bruges.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-02-05 19:03

Nå nej, selvfølgelig ans, men et godt gæt

mvh
<\\BennyBeliever

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 19:10

ledige point = overskydende point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 20:31

ans -> Det er muligt, men jeg er altså blevet afkrævet 1 påæng (..som jeg naturligvis betalte !) for at stille min nysgerrighed

Før : 1363 ledige påæng - 1362 nuværende ledige påæng = 1 påæng

Det vælter iøvrigt ind i en lind strøm med 'Gamle Emiler'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 20:47

Molo

Alle, der de næste 2 mdr. køber sig til dette spørgsmål vil blive afkrævet 1 point, men mirit får kun 1 returpoint ialt.

Om 2 mdr. er spørgsmålet frit, det har jeg også testet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 20:53

Molo før du kommer med en bemærkning, så er det ikke dette spørgsmål, der er testet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 20:59

ans = kanduvogter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-02-05 21:18

[hør] Bemærk lige :

Jo, flere Gamle Emil'er der vælter ind af brevsprækken, jo langsommere kandu ..dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 21:19

nej, "tester"

Hvis det ikke er til at læse nogle steder, må det jo testes ikk'

Og der er stor forskel på vogter og tester.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 21:27

okok godt ord igen - skrev jo ikke vægter vel ???

pyyyyyyyyyh - tror kandu sender alt for mange mails - men så kan vi jo klage over det også

(ikke godt med tester tænk lige på fårevogter/tester

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-02-05 22:25

Mener du at det er en samling får, der er på kandu ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-02-05 23:41

ans for hulen - får er jo hundyr -

næææææ det mener jeg nu ikke - det var bare lige noget der faldt mig ind