/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det ikke en stille Lørdagaften?
Fra : Keldd
Vist : 910 gange
51 point
Dato : 19-02-05 18:32

Vi må altså til at gøre noget ved det.Jeg sætter 1 point på højkant, og forhøjer
henad vejen, hvis der er nogen der tør skrive i tråden her.
Alt er tilladt som sædvanlig, dog helst ingen grimme ord.
Fortæl eet eller andet, vær ikke bange, det vil blive læst af kyndige øjne,
og man vil ikke blive gjort til grin, ahr, der er nogen stykker, nu vil jeg ikke nævne, åh jo,
benny, BjarneD, natmaden, samt Vaxen, der også er begyndt at føre sig frem på det sidste,
skal have en særdeles god undskyldning for ikke at skrive her,og hvis molo er i nærheden
af computeren, er han velkommen til at gøre eet eller andet.
Og ikke tedd's sædvanlige sætninger på 4-6 ord, gerne lidt længere i aften
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 19-02-05 18:34

Hi hi -

Jo her er al for stille - selv står jeg lige her og laver aftensmad - med pcén åben - i håb om at der kommer en super indlæg jeg bare MÅ svare på ----- øhhh.... det har jeg vist lige fundet

/sprit

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 18:37

Faen Keldd,er du ikke på turnee med molokyle??
Langt oppleg her
Your a n00b!!!
yOur a n00b!!!
yoUr a n00b!!!
youR a n00b!!!
your A n00b!!!
your a N00b!!!
your a no0b!!!
your a n0ob!!!
your a n00B!!!
Your a n00b!!!
yOur a n00b!!!
yoUr a n00b!!!
youR a n00b!!!
your A n00b!!!
your a N00b!!!
your a no0b!!!
your a n0ob!!!
your a n00B!!!
Your a n00b!!!
yOur a n00b!!!
yoUr a n00b!!!
youR a n00b!!!
your A n00b!!!
your a N00b!!!
your a no0b!!!
your a n0ob!!!
your a n00B!!!
Your a n00b!!!
yOur a n00b!!!
yoUr a n00b!!!
youR a n00b!!!
your A n00b!!!
your a N00b!!!
your a no0b!!!
your a n0ob!!!
your a n00B!!!
Your a n00b!!!
yOur a n00b!!!
yoUr a n00b!!!
youR a n00b!!!
your A n00b!!!
your a N00b!!!
your a no0b!!!
your a n0ob!!!
your a n00B!!!
Your a n00b!!!
yOur a n00b!!!
yoUr a n00b!!!
youR a n00b!!!
your A n00b!!!
your a N00b!!!
your a no0b!!!
your a n0ob!!!
your a n00B!!!
Your a n00b!!!
yOur a n00b!!!
yoUr a n00b!!!
your a n00b!!!
your A n00b!!!
your a N00b!!!
your a no0b!!!
your a n0ob!!!
your a n00B!!!

HA HA,Lang nokk Keldd?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-02-05 18:37

Hvad er grimme ord
Det er jo svært at vurdere, det afhænger i høj grad af hvem der læser det

Og hvorfor skal det være lange indlæg?

Nogen kan sige lige så meget med 4-6 ord, som andre kan med 100

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 18:38

Nej Keld, der er ikke stille. Der er gang i adskillige tråde i emnet vittigheder. Se dem.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 18:40

Sorry men ku ikke la vær,en væmmelighet jeg fikk på msn jo

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 18:42

Absolut ikke stille... skænker liiige et glas rødvin mere
Go' weekend til jer alle
Søren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 18:45

Dova:
Det er jo kun til tedd, den med de lange indlæg.
Ok, det kunne misforstås, det gjorde Holger jo også. Bande ord må KUN bruges af trådejeren.
Sprit73.
Lad os høre hvad du laver til aftensmad.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-05 18:45

øh, godaften - skal det handle om noget, for jeg er godt gal i skralden på min puter - hvor grafikkortet lige er steget af men heldigvis havde jeg et andet

Sker der ellers noget dernede på sydsjælland keldd ? eller sidder du bare og nyder dine chokoladecigarer.
Og der er ikke helt stille keldd, den gønne er her jo.

//bentjuul

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-02-05 18:46

Haaaarj Keldd..... Må jo blande mig, nu hvor jeg ligefrem bliver inviteret

Står lige og vender hakkebøfferne.... - men er da altid frisk på hygge foran puteren.

Lad os da få en herlig aften.....

Vaxen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 18:46

Lidt PC forkortelser at "gumle" på...
(burde måske være under vittigheds-trådene... som er ved at trække laaange trævler)

Citat
FYI      Fuck - Yes Instantly
PCMCIA   People Can't Memorize Computer Industry Acronyms
ISDN      It Still Does Nothing
APPLE   Arrogance Produces Profit-Losing Entity
SCSI      System Can't See It
DOS      Defunct Operating System
BASIC   Bill's Attempt to Seize Industry Control
IBM      I Blame Microsoft
DEC      Do Expect Cuts
CD-ROM   Consumer Device, Rendered Obsolete in Months
OS/2      Obsolete Soon, Too.
WWW      World Wide Wait
MACINTOSH   Most Applications Crash; If Not, The Operating System Hangs

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 18:49

CLAN:
Lige meget hvad I siger, er al rødvin, noget surt rævepis.
Det er der vel ikke nogen der er kedsommelige nok til at modsige mig i.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 19-02-05 18:51

Stille HA, Jeg har et tilbagevendende fænomen : Sange på hjernen, -denne gang er det The Doors og det er ikke stille, nej, men det ku jo være værre, som fx, Molos : "En elefant kom marcherende, hen af edderkoppens fine spind..." eller svantes viser. ....så jeg vælger da at nyde det.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 18:53

Jeg tror ikke på den med rævepiss Keldd,men at der er surt er jeg fuldstændig enig med deg i

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-02-05 18:53

Giver Keldd helt ret i det med rødvin

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 19-02-05 18:54

Nåmen her på Fredriksberg er der ild i brændeovnen, der er gjort rent og ryddet op i hele hytten, der er lagt knitrende rent sengetøj på sengen, hunden er gået træt og ligger tilfreds på tæpppet foran brændovnen, der er lejet 5 gode dvd'er til de næste dage og i køkkenet dufter der godt af autentisk indisk ret med ris, som jeg er ved at tilberede. Skal indtages med stor fornøjelse af undertegnede og ægtefællen om ca. ½ time sammen med et stort glas iskoldt øl..... Det er ik' så ringe endda!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-05 18:54

arghhhhhhh mulberry det kunne du bare ikke være bekendt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-05 18:56

Har du prøvet at drikke rævepiss keldd - siden du sammenligner

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-05 18:56

synger: en elefant kom marcherende - henad landevejens... osv - vil i være med ???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 18:57

bent:
Så ser det ud til du har haft det sjovt,brug helst ikke noget mindre end:
Geforce FX5500 256MB, altså hvis du bruger Pentium.Men velkommen her...............lol.
Vaxen, lad os se hvad der sker, foreløbig ser det ud til at benny er lidt tung i det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-05 18:58

Min mening om vin:
Hvis jeg skal have eddike til min mad, er det til at dyppe mine stegte sild i--og så skal der ikke være alkohol eller frugtfarve i---BASTA.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 18:58

Er for tidligt med elefanter miritdk,men i natt engang er muligheten der,du vet kravlende op og ned af væggene

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-05 19:00

->holniels
Her i Danmark er elefanter noget man drikker

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 19:03

dabj... ja også kaldet "snabelvand"
For at berolige Keldd, så fandt jeg så'gu' to sneøl inde i hjørnet af køleskabet, så rødvinen er på standby

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 19:03

Vidste der var noe jeg havde misforstått dabj

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:06

dabj:
Det ser ud til at dova nok vil være enig med dig , jeg er i hvertfald.

Og til dem der har hjernespilleren igang (var det ikke dig dabj, der lancerede den)

synes jeg i skulle sætte Søren Banjomus på, kom så:

Skille malinka dinkadu, skillemalinkadu osv. osv. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-02-05 19:11

Hør på Søren Banjomus han spiller nemlig nu.
skillemadinkedinkedu skillemadinkedu
kom og syng og dans med os
det syn's vi at I sku'
Vi glæder os til juleaften så bli'r træet tændt
og vi får fine julegaver
Ih hvor er vi spændt
skillemadinkedinkedu skillemadinkede
bare det altså snart var NU

mvh dova

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 19:14

Ja nu sidder jeg sgu' og virre på hovedet og kigger ned i min ½ tomme sneøl - gu' ved om de er brygget med et ekko af jul?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:15

Ledelsen synes det var et pænt indslag fra frk. dova, og forhøjer med 50
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-02-05 19:15

Arrrgghhh..... I moooooormooors kolonihaaavehuuuus.......

Hader når det sker

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 19:17

Pas på med de sneøl Clan. Fik sq en med trevler i forleden dag. De kan altså godt blive for gamle, selvom man jo nødig indrømmer det

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 19:17

Keldd > mens jeg lige indtager min aftensmad kan du jo synge den her for dem:

http://home6.inet.tele.dk/svaap/text/blikkenslag.htm

.......... bare rolig - jeg vender straks tilbage

<\\Benny

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 19-02-05 19:22

holniels>Elefanterne du ser... er de lyserøde??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-05 19:22

og den her til holniels - æv de sætter sig fast !!!!!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:22

Clan:
Jeg købte 6 sneøl til jul, der er stadig 4 tilbage.
Faktisk synes jeg det er uæstetisk, at drikke sig beruset, øh jeg ved godt at molo og mig var stangstive før jul,
men øh............,det var bare noget vi kom til.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 19:23

Jammmmen creamygirl... så må jeg hellere få gjort kål på de sidste. Fandt lige en 6-pack ude i køleskabet i baggangen. Det ender nok med at lillemor opstiger af høkassen, i forundring over larmen inde i stuen... hvor hun kommer ind og finder mig med sølvglimmer i overskægget iført klaphat og den ene fod fast forankret i en tom pizzaæske, fablende rundt og brokker mig over ikke at ku' finde min anden snesko.
Gu' ved hvor den fantasi kommer fra... må være nede i de hersens flasker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-05 19:25

>Clan

lol...
Giv dog konen en chance for at undvige dit selskab. Tak skal du ellers have

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-02-05 19:26

hvor hulen blev mit link af ???????????????? (var da ikke anstødeligt) !!!!!

nå forsøger igen - altså så er denne her til holniels:

http://home6.inet.tele.dk/svaap/text/tuborg.htm

- en lørdag med musik på kandu og hjerne - ja hvorfor ikke - må hellere finde noget andet før jeg går til kort og sen middag

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-02-05 19:26

hmmm... Lad mig nu få en god kold Cola.... Et glas æblemost... Eller dejligt køligt postevand.... Det ved man da, hvad er!

Og så... yum yum... En god gang superpiratos... Så er lørdag aften reddet...

Vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:26

benny:
Hvor i alverden har du den fra??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-02-05 19:27

Bent - Den er ikke steget af, den er STEGT. HA ha. Endnu noget sprogligt sjov.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:35

vaxen:
Jeg kan godt lide den Græske Yogourt fra Netto, og så overdænge den med Akaciehonning.
Det kan man godt blive høj af.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 61 point
Dato : 19-02-05 19:35

a' pro pro sprogligt.... Det sødste norske ord, der findes: Hybelkanin..... (nullermand... egentlig ret sødt på dansk også )
Det sødeste engelske ord, der findes: Bellybotton...eller Roundabout
Det sødste færøske ord, der findes: musebroder (gærdesmutte)

Andre?

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-02-05 19:36

Wow! sikken misktur keldd!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-02-05 19:37

mikstur off course....

Det skulle jo nødig hedde sig

Vaxen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-02-05 19:38

En god side Benny og en ølsang til CLAN http://home6.inet.tele.dk/svaap/text/deroel.htm fra samme side

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-02-05 19:40

Hmmm, hmmmm, haaarkk,
De, Ri, Moooooo
Rooo, Miiii, Deeeeeee

Den lille Ole med paraplyen
Han kender alle små folk i byen
Hver lille pige, hver lille dreng
Der hviler sødt i hinandens seng

Gaaaaaambriiiiiinuuuus

Har du om dagen haft grimme lyster
Og drømt om hofter og lår og bryster
Han kommer til dig den lille fyr
Med sine slibrige eventyr

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:40

Vaxen:
Svensk skørtrossa...........Dansk gulvklud.
Første gang jeg skulle bruge en gulvklud i Sverrige, havde jeg et hyr, med at gøre mig forståelig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-05 19:41

->Keldd
yougurt med honning ???? føj for den
Hvad med havregrød med brun sovs???

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 19:44

dabj,tror du havregrød med det er godt??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-02-05 19:47

Nej--men måske for Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:47

Gambrinus:
Han er altid efter mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 19:55

Dabj:
Næste gang du er i Netto; så kig i køleskranken med mælk og smør, der er der nogen bæger yougurt
Græsk med og uden honning, honningen i et lille rum for sig selv, dem uden honning, dem foretrækker jeg,
så kan man selv vælte litervis af honning nedover, det var grækerne der gav mig idèen, og nu vil jeg
hente en hel grydefuld, lige nu nemlig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 20:16

Velbekomme Keldd - nu har jeg det virkelig godt --- mmmmhhhh
en kæmpe "Pizza Mexicana" med extra pepperoni og dobbelt extra mozzarella, dertil 2 store glas rødvin:
Citat
Cascina Valpinota Barolo

Piemonte - Italien

....... det var virkelig et skønt måltid - det skal lige siges at Pizza´erne var hjemmelavede, og jeg vil i dette forum påpege, at det virkelig er arbejdet værd.
Jo tak, der kan lige blive et glas vin mere - så ild i en "Manne" og godt tilbage i stolen - hvem siger livet ikke er skønt

(spis du bare din "Honningyougurt" Keldd) -

<\\Benny

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-02-05 20:18

Jep, honning er IKKE godt til Græsk !
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 20:20

Hvorfor Gambrinus ? ...... er det for klistret ?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 20:20

Jeg har prøvet honningmeloner Keldd,de var gode

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 20:26

benny:
Jamen så velbekomme
Jeg har en svaghed for portvin, og helst:

Citat
DOW'S
Fine RUBY port

Og da det er lørdag, har jeg lige fyret op under en flaske.
Hvor lykken dog smiler til os.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 20:29

Nå - Keldd, hvordan går det med gryden ?

Her skal du se hvorfor der stadig er unge mennesker der vælger et rigtigt håndværk:

http://www.helldesk.dk/tegneserier/tegneserier/blikkenslager.htm

..... genkender du situationen (som gammel blikkenslager) - det ser da bekendt ud.

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 20:30

Jamen, jeg kan da også godt lide et glas portvin, men ikke lige til Pizza

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 20:35

Benny:
Hvorfor tror du jeg ville være blikkenslager??
Og som en mester jeg en gang havde yndede at sige:
Tilfredstil kunden og skrub af,men hvad fanden,jeg fik jo penge for det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 20:37

godt gået Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 20:39

Er der ellers noget man skal se i fjerneren i aften???
Keldd.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 20:54

Jankarkludandedam som drøner rundt i ørkenen og gemmer på en "sidste patron", Vist nok kl. 21:00 på TV3

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 20:59

I am in the mood for love.
Ikke det revolver lort. Noget med de kysser hinanden og det ender lykkeligt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-02-05 20:59

CLAN din lille gav.
Har dine sneøl fået gjort kål på dig. Igen ! Jeg hat lige delt en flasche rothwein mit min ssmmuchke hustu af første ægteskab. Det er som det plejer: vi skænker hvert eet glas og jeg drikker resten.!
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-02-05 21:50

Hwa' hulen... her kommer nin navnebroder fra Isla el Diablo susende ind
Jamen skål da... hvis du har mere i dunken

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 23:06

Joda Keldd,er blevet stille nu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 23:17

Hæ, sgu da ikke her Holger, de sidste 2 timer har jeg banket 5 højtalere op på tilsammen
1200 Watt, der er heldigvis ikke nogen naboer, men det er rart en gang imellem.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 23:22

Hva ska du bruke alle de watt til Keldd??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-02-05 23:22

Lad os så høre hvad der kom ud af de højtalere

Kandis, Jodle Birge, Pavarotti Mark Knopfler eller ????

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 23:30

Holger, jeg var lige henne og kigge efter, baghøjtalernes udgang er 2 gange 60Watt plus højre150Watt center 150Watt
og venstre150Watt =520watt.
Så det var lige lovlig meget jeg fik skrevet før. Men det er der råd for,jeg må hellere kigge mig om på mandag,
det spiller ellers godt, men jeg vil jo nødig komme bagud, du ved, det er moden der dikterer den slags.Altså MIN mode.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 23:40

Jamen så må jeg hellere give et tilskud Keldd:

http://www.sunesen.net/Tegneserier/tegneserier%202/1000%20KR.gif

..... det kan jo hurtigt løbe op med alle de Watt

<\\Watt69

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 23:41

Dova:
Ja det vil jeg godt skrive lidt om.
Jeg startede med nogen af Big Fat Snake's nye, så fik den hele armen med Public Domaine, prøv lige dem
så kan vi tales ved bagefter,R.E.M. var der også lidt med, og din Hearthammer (Runrig),Tom Jones m.Jools Holland på Klaver, lige nu er det The Cliffters, jo ja, jeg tror klk. bliver mange i aften ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-02-05 23:44

Råd for det Keld,smid ett par spottpærer på 350watt på også,så får du litt diskolys samtidig jo,ha
Tror jeg nokk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-02-05 23:47

Ja Public Domaine kender jeg ikke, men resten lyder godt, måske lige med undtagelse af Tom Jones

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-02-05 23:52

Holger:
Det er rart med lidt styrke, jeg spiller jo ikke højt altid, og virkningsgraden på højtalerne er
lav, så de spiller godt selvom der ikke er skruet ret meget op,men jeg har da overvejet en rørforstærker,
men det bliver nok ved overvejelserne, det her må række.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-02-05 23:52

Nogen der fik set "Dybet" ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 23:54

Public Domaine - det er ikke en popgruppe, det er en Websearch.Agent - den kan fjernes med AdAware SE - hvis det ikke virker første gang, så skal du bare i "Fejlsikker tilstand" så klares den uden problemer

<\\Watt69

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 19-02-05 23:58

Gambrinus > jeg holdt med Dr. Doolittle & bjørnene

........ den er så sød

<\\Benny

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-02-05 23:58

Flot med alle de Watt.
Meen du skal jo også ha' noget at putte i dem.
Tror ikke din Addi gettoblaster kan trække dem.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-05 00:00

Ja, det kunne jeg nok regne ud, men derfor kender jeg det ikke alligevel bennymanden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 00:01

dova:
Nu må du lige følge lidt med ha ha ha ha , er det dig der spiller Kandis, og Jollebirger??
Hør nu Tom Jones's medspiller, Jools Holland, fyre op under It'l Be Mee, stærk lakrids,
Og Public Domaine skal man høre et par gange,så sidder de lige i leveren.
Hvis du nu havde været på Skype, kunne jeg have sendt dem til dig, på få minutter, men............
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 00:02

Ok dova - jeg ved det ikke, men jeg tror det er musik for børnebørnene
..... meeeen Keldd han er også langt yngre end han ser ud

<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 00:11

Hvor er </MOLOKYLE> egentlig blevet af ???
Han skrev i formiddags, at han skulle på Alkohol, og have "venindebesøg" - da det jo var week-end
...... men det har måske været FOR meget for ham stakkels Molo

<\\Benny

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 00:12

Jeg tror det er 10. gang jeg ser "Dybet".
Den er sgu' flot !
Det gjorde heller ikke noget, at jeg endelig har fået sat højttalere
op til min "Omkring" forstærker.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 00:14

- det her går squ FOR langsomt - keep up the good Spirit

--------- jeg finder lige på noget andet lidt !!!

<\\Utålmodige Benny

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 00:16

Gambrinus:
Onkyo: TX-525R = Kontinuerlig udgangseffekt 2 Gange 100Watt i 8 ohm.
Første gang jeg skrev data, skulle jeg have skrevet højtalernes belastning, ikke deres styrke.
Men ellers går det fint.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-05 00:17

Nej for f.... da Keldd, Jeg spiller ikke Jodle Birge og Kandis.

Det er ikke lige min stil, men derfor ku' det da godt tænkes at du gjorde

mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 00:20

du må jo sige hvad du ikke er fornøyd med Benny,så får vi Kandu til rette det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 00:22

Benny: Hov hov, hvis man er med i tråden skal man spørge trådejeren,
MIG, om tilladelse til at forlade den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 00:25

Så nogle 500W monotrin hos Hi-Fi klubben.
En 8-9 stykker af dem ku’ gøre det helt godt i et 7.1 system.
Og så kostede de kun 149k stykket. (Når man altså er medlem).
Projektet strandede dog på, at der sitter en 2000 VA trafo i hver og ESS nægtede mig et nyt kabel fra deres transformerstation.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 00:29

dova

Citat
men derfor ku' det da godt tænkes at du gjorde

Dette tangerer en irettesættelse dova, det kunne det aldeles ikke, må jeg være fri
for den slags insinuationer
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 00:32

Skift til et andet selskab Gambrinus,enkelt og greit jo

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 00:36

Jamen, Svenskerne siger, for gud hvilken gang, at de er ved
at lukke ned for deres kogegryde.
Og i Nordmænd med jeres svagstrømsanlæg. Tjaaaa
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 00:38

Gambrinus:
Det er altså smadder uretfærdiget, jeg ville simpelthen ikke finde mig i det.
Men som jeg ser det, kan du ikke blive boende hvor du bor.
FLYT.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 00:41

Jadada Gambrinus men da må du jo prøve et Dansk KullKRAFTVÆRK,HA HA

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 20-02-05 00:42

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 00:45

This is the AVG E-mail Scanner program.

I'm sorry to have to inform you that the message returned below could not be delivered to one or more destinations.

-------------------------------------------------------------------
Cannot open smtp connection to '12.44.209.15'
Connect: En eksisterende forbindelse blev tvangsafbrudt af en ekstern v&#263;rt. (10054)

-------------------------------------------------------------------

Your e-mail message is being returned to you in the next part of this message. Try to send the message again.

Should you need assistance, please contact your administrator or your internet service provider.

Og så er der en vedhæftet fil : Exclusive Ppharmacy for u

Er det den der nye virus der tilbydes ?
De vælter ind lige nu.
Troede et øjeblik at Kandu var gået amok.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 00:49

Citat
Gambrinus:
Det er altså smadder uretfærdiget, jeg ville simpelthen ikke finde mig i det.
Men som jeg ser det, kan du ikke blive boende hvor du bor.
FLYT.

Du lyder som alle mine naboer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-02-05 00:52

Må opp tidligt i morgen og køre så slutt med drikking osv fra meg

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 00:57

Citat
Blandt de afslørende oplysninger i vidneudsagnet er, at Jackson i sit soveværelse har en stor afro-amerikansk dukke, der forestiller en pige.

Tjaa, ka’ de ikke få ham ned med nakken,
ka’ de jo altid anklage ham for racisme.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 01:01

Jeg kan også godt lide negerpiger.
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 01:05

Troede lige et øjeblik at jeg sad og snakkede med mig selv ?
Har du gode naboer eller må du vente til i morgen med at afprøve dine højttalere ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 01:10

Jeg kan ikke genere mine naboer lige meget hvad jeg gør, der er langt mellem husene her på landet hvor jeg bor.
Men jeg vil i seng, så sov godt hvis der er flere end Gambrinus der hænger på.
Keldd

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 01:12

Sov sødt alle sammen
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 01:15

Se glad ud gambrinus sådan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-05 01:15

Go'nat Keldd, og drøm om noget sødt.....mig

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 01:19

dova:
Det gør jeg altid, du er min eneste ene.
Godnat jeg skal nok drømme om dig så'n du ved nok.
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 01:23

Ok
Det der med de e-mails er altså rigtigt nok.
De kommer i stimer af 30 - 50 i minuttet.
Hva' fan' sker der ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 01:29

Jeg har ikke hørt om det Gambrinus, jeg ved sgu hvad der er gang i.
Jeg kan ikke hjælpe dig, jeg ved ikke en kæft om det der.
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 01:32

Det er ok.
Det går nok over.
ka' du så se at komme i seng !
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 01:50

Gambrinus > har du ikke en aktiv Firewall ?
---------------------------------------
De E-mails lyder som Spam Det er reklame for altmuligt "drugs" såsom Viagra -
men den der vedhæftede fil "Exclusive Ppharmacy for u" ---- den ville jeg IKKE åbne.
Du må igang med en "seriesletning" af ulæst mail - god fornøjelse

Efter jeg fik assistance med at "rense" min PC fuldstændig for alverdens "SNAVS" -
så har jeg konsekvent ikke åbnet den slags mail
Iøvrigt tillader mine indstillinger slet ikke den type mail adgang til min PC
Jeg var befængt med forskellige Trojanere og et par Websearch, som bl.a. gerne ville ændre min Startside - men med en kæmpehjælp fra "Spywarefri.dk" så blev min maskine helt FIN igen

Lad os bekæmpe det "snavs"

mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 01:59

Go'aften Benny
Nu høre jeg ikke til den nervøse type med hensyn til Virus o.s.v.
Prøv lige at se her :
http://www.itsvar.dk/jcs/news/news.aspx?id=0500560c0e0444bd89de15470253461f
Noget ku' jo tyde på, at der er noget galt.
De bliver ved med at vælte ind.
Ved ikke om det er hos mig der er noget galt eller om jeg bliver bombaderet udefra.
Selvfølgelig kunne jeg aldrig finde på at åbne de vedhæftede filer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 05:59

--- jeg havde sendt et indlæg for 3½ time siden, det var også kommet på, men nu er det væk igen ............
ellers er det jo præcis som du beskriver det er hos dig Gambrinus, at dit link også fortæller om
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-02-05 06:07

Godmorgen

Nogen har visket mig i øret, at kandu. laver oprydning på deres servere mellem kl. 2.00 og 3.00 om natten - det er sikkert rigtigt, for netop i dette tidsrum bl.a. går det så langsomt her, hvis det overhovedet går
------------------------------
Nå, men hvad pokker - det er skidt med den forbandede "Spyware" - lad os alle bekæmpe det efter bedste evne

Undskyld Keldd, jeg blev sådan grebet af alle de problemer, at jeg slet ikke fik sagt standsmæssigt go´ nat, det skal ikke ske mere
-------------------------------------
Gambrinus > jeg har for tiden 7 E-adresser åben her på denne PC, og jeg har ikke modtaget et eneste af den slags mails
Har du slet ingen "filtre" på ???

skål og go´morgen

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-02-05 06:47

god søndag morgen (tror jeg nok )

Sikke I har hygget jer - herligt . til gengæld regner jeg med de fleste snorker hyggeligt i deres små senge nu

Vågnede ved en larm af den anden verden ude i haven - solsorte der hylede op - så en kat har nok været lidt for tæt på - har været hos bageren og for en gangs skyld ofret lidt ekstra godt til morgenkaffen - rigtig skønt - elvom det stadig føles som midt om natten om morgenen - men lysere tider er jo på vej spåes der

Fortsæt endelig en hyggelig tråd og vær søde ved hinanden (det lader jo næsten til at det kan lade sig gøre - wouw

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 09:42

Go'morn' Benny og andre.
Ja, det er lidt irriterende med Kandu, at ikke kan
køre deres oprydning, mens folk sover.
Spam mail'ene fortsætter i en lind strøm.
Køre lige en systemgenoprettelse.
Vender tilbage om 20 min.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-02-05 10:13

Se, det hjalp.
Et eller andet skidt må der jo ha' været.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 11:58

Tak for svaret vaxen:
Du får den store præmie.

Valget stod mellem dig og dova, men vi er sammenspiste, og hun er nok ligeglad med pointene.

Så næste gang der bliver trukket lod om en brødrister, vinder du nok.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 12:08

Godt du klarede den Gambrinus.

Tråden er lukket, og trådejeren takker for god ro og orden.

Ja der var lige Be..........nah, det er søndag, så jeg vil se gennem fingre med det.

I håb om at der er nogle Kanduer, med visioner, der indenfor en rimelig tid

vil åbne en ny tråd, byder jeg hermed alle en god søndag, undtagen ..............nå nej.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-05 12:32

Snyd, jeg var den eneste der havde fortjent poængerne men her kan man se at enevældet eksisterer endnu.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 12:38

bent:
Du fedtede ikke nok,og lidt mere smisken,
kunne også have hjulpet.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-02-05 12:45

Jeg må sende dig en kasse chokoladecigarer, måske hjælper det og fortsat god søndag

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 12:55

Ja, det vil hjælpe gevaldigt.
Og også god søndag herfra.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-02-05 13:35

Jeg takker ydmygt for den storslåede gestus

Og ha' en dejlig søndag - Det trækker op til lidt solskin.... Mon foråret nærmer sig?

Vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-02-05 14:42

vaxen:
Jeg skylder dig en undskyldning, det er først lige nu gået op for mig, at du er et damemenneske, .

Du vil så fremover blive behandlet med tilbørlig respekt fra min side.

Og jeg vil så sørge for vi får forår i en fart.
Hilsen
Keldd.........der er ret flov.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-02-05 16:31

Det skal da være dig tilgivet

Vaxen