/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Playstation problemer
Fra : epidedymittis
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 28-01-05 19:14

Jeg har en playstation 2, med spil, og alt der hører til. Den er omkring et år gammel, og jeg har behandlet den godt. Problemet er, at den er begyndt at sige høje, sære lyde, når jeg spiller spil. Det er især i loadeprocessen, og (heldigvis) kun engang imellem. Ydermere holder den engang imellem op med at "tænke", og jeg må genstarte svinet, uden at kunne gemme spillet.
Hvad mon der er galt? Kan de være støv der er gået i systemet, og hvis det er, hvordan løses dette.

PFT Epi

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 110 point
Dato : 28-01-05 20:07

Nu bruger Du den vel ikke som dvd. afspiller. Hvis du gør slides den meget på aflæsnings værket (Det der får CD/DVD til snore rundt). Det er den ikke konstrueret til afspildning af dvd i længere tid.

Check garantien. "Vis Og Vis" På nogle produkter er der en reklamations periode på 4 år.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-01-05 21:24

Min datter og svigersøns PS2, gjorde det samme da den ikke var ret gammel.
Og til sidst kunne den slet ikke noget mere.
Fik ikke at vide hvad der var galt med den.
Den blev byttet på garantien.

mvh dova

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 29-01-05 20:51

ok.. det lyder meget opmuntrende! Jeg vil sandelig håbe at jeg stadig har garantibeviset.. tror jeg venter lidt, og ser hvad der sker. Kunne det eventuelt være fordi der er kommet støv i maskineriet?

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-02-05 21:12

TAK! min ps2 ser ud til at have forbedret sig, og volder ikke længere de store problemer.. Håber det er vedvarende.