/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Agent
Fra : ladywear
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 26-01-05 18:28

Jeg søger en agent i Danmark som vil handle med et kanon produkt som vi selger i usa og kanada med stor lykke.
Er der nogen der ved hvordan vi faar kontakt med en saadan.saa send mig venligs en mail paa bigguyxl@bigguyxl.com

Med venlig hilsen

Leo

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 26-01-05 18:41

Halløj

Hvorfor laver du ikke et opslag på arbejdsformidlingen,det ka du vist også gøre fra Thailand...

-ellers en hot nissepige på jeres side..

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 26-01-05 18:53

Hvorfor har du ikke svaret på mine seriøse spørgsmål i en tidligere tråd ??????????????
Sendte mails til dig, men hvorfor intet svar ?
/PG

Accepteret svar
Fra : michaelmoeslund

Modtaget 210 point
Dato : 26-01-05 19:03

-Han er nok på date med nissepigen...

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 26-01-05 19:06

Jeg har aldrig modtaget en mail fra dig saa ville jeg have svaret og det har ikke noget med tøj og gøre.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 26-01-05 19:45

-Er det nissepiger??

Så vil jeg gerne være med...har altid godt kunne li julen hihi

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-01-05 06:48

Tja...hvad skal jeg sige...
http://www.kandu.dk/dk/spg/59278

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : ladywear

Dato : 22-02-05 10:31

Tak for svaret michaelmoeslund.