/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hjælp til at brænde i nero
Fra : Wheel
Vist : 521 gange
100 point
Dato : 25-01-05 19:28

Har lige købt og installeret en brænder. Nu kommer så hvordan gør man så vil brænde med nero, jeg har behov hor at få det punkt for punkt mange tak

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-01-05 19:39

Hejsa

I nero er der en udmærket guide (nero wizard) som guider dig igennem om du vil kopier en cd eller kompiler en ny cd

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : kaypia

Modtaget 110 point
Dato : 25-01-05 20:30

Udover ovennævnte gode råd, synes jeg du skulle investere i et af de ganske udmærkede små hæfter om CD/dvd-brænding, Hæftet Cd/dvd-brænding med Nero 6 er en af dem (95 sider til 79 kr) fra forlaget Libris, skrevet af Jes Nyhus. Det er meget instruktivt og giver en udmærket støtte langt hen ad vejen. Der findes også andre af lignende karakter.
Det med punkt for punkt hjælp her på skærmen er lidt rigeligt forlangt. Der er så utrolig mange muligheder med Nero 6, at det bliver lidt i overkanten.
Køb og læs, hvis ikke wizard alene er nok for dig.
m.v.h.
kaypia

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 25-01-05 21:11

Biblioteket Cd/dvd-brænding med Nero 6 / Jes Nyhus. - 1. udgave. - Valby : Libris, 2004. - 95 sider : ill.

På omslaget: Sammensæt audio-cd'er, opret video-cd'er, lav dvd'er med med professionelle menuer
Tidligere: 1. udgave. 2003

Emne: Nero 6 * Nero (software) * cd'er * dvd'er * cd-brænding * dvd-brænding * brænding

Godkendelse af svar
Fra : Wheel

Dato : 25-01-05 21:53

Tak for svaret kaypia.