/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Sæger i underentreprise
Fra : 1hurra
Vist : 680 gange
220 point
Dato : 24-01-05 11:28

Jeg er ved at starte firma, og kunne godt tænke mig at have en sælger i underentreprise.

Jeg er ikke intressert i en ansat, da jeg ikke er sikker på at kunne aflønne ham/hende, hvis de ikke solgt noget.

Så har du et firma og lever af at sælge, eller er du selvstændig men godt kunne bruge nogen flere penge eller bare en samarbejdspartner.

Det der skal sælges er er telefonservice, forstået på den måde, at andre firmaer (små/håndværker) stiller deres telefoner om til mig når de er i marken, så i stedet for en telefonsvare eller en mobiltelefon ringer kunden til kontoret og få en fin behandling

Kommentar
Fra : 1hurra

Dato : 24-01-05 11:36

Det er også muligt at blive ansæt som sælger på ren provision, når det hele køre vil der være mulighed for fast løn + provision.

Du behøver ikke at arbejde 37 timer om ugen en enkelt dag, eller et par timer om dagen er også i orden, jeg laver gerne en frigørelses attest.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-01-05 13:15

Hej Måske er jeg lidt dum eller osse fatter jeg bare ikke en skid. Men hvad er det det hele går ud på? Hvad skal man sælge? Er det selve servicen eller er det noget i forbindelse med denne service?

Kommentar
Fra : jorren

Dato : 24-01-05 13:36

du bør nok lige uddybe dit oplæg.
Hvor i landet befinder du dig?
Hvordan kan du gøre en forskel i forhold til de mange andre små og større firmaer, der tilbyder det samme som dig: kontorservice?

Kommentar
Fra : 1hurra

Dato : 24-01-05 14:15

Firmaet ligger i Stor københavn.

Ja, det er del af kontorservice.

Det jeg og andre firmaer gør er:

Muremester Jessen, skal ud til kunder for at give tilbud eller lave et stykke håndværk.

Nu er der ingen på kontoret og man få en dum telefonsvare, mange nye kunder ringer så til den næste muremester.

Men Jessen kan så stille sin telefon om til mig, der svare med firmanavn osv, alt efter hvad Muremester Jessen ønsker.

Jeg kan så stille om til hans mobil, tage i mod en besked, eller hvad jeg nu aftaler med Jessen.

Der så få sine beskeder via mail, telefon eller fax.

Jeg tilbuder også andre service udovre telefonpasning
Adresseservice.
Bogføring/moms.
Pakke konvolutter.
Skrive faktura.
Samt hvad kunden måtte ønske inden for rimlighedens grænse.

Som standart har vi åben 7.30-17

Accepteret svar
Fra : jorren

Modtaget 220 point
Dato : 24-01-05 14:40

OK held og lykke med det. Der er masser af konkurrence om den slags, mange der gør det samme. Se f.x. www.konella.dk.
Og tillad et godt råd: Du skal da kunne stave korrekt, hvis du skal få nogen til at købe dine kontorserviceydelser.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-01-05 16:25

Ja det samme siger jeg herfra good luck. Godt råd: Brug stavekontrollen - hvis du skal andet en pakke kuverter.

Godkendelse af svar
Fra : 1hurra

Dato : 10-02-05 10:29

Tak for svaret jorren.