/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Cd-drev reagerer ikke
Fra : vaxen
Vist : 506 gange
200 point
Dato : 16-01-05 18:28

Hejsa!

Jeg har installeret antivirus, firewall og anti-spyware programmer på en vens computer. Kørt alle programmerne og fundet en del spyware... Desuden har jeg slettet enkelte programmer på computeren som f.eks. Incredimail...

Nu er problemet så, at da jeg er færdig med det hele, reagerer cd-drevet ikke længere... Jeg kan se det, men den gør ingenting, når jeg putter en cd i...

Hvad er mon gået galt?

Vaxen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-01-05 18:36

prøv at tjekke om stikkene sider rigtigt/ordenligt i

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-01-05 18:37

prøv også at opdater driveren

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 16-01-05 18:38

Gå i eenhåndshåndtering -fjern driver-genstart

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-05 22:13

Kontrolpanel system hardware enhedshåndtering under dvd cdrom drev klikker du på dit drev med højreknappen og vælger egenskaber Der kan du aktiverer drevet eller kører fejlfinding
Mvh Sune

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 17-01-05 11:51

Tak indtil videre.... Er der mon nogen, der kan fortælle mig sammenhængen? Hvordan filen går det til, at drevet "forsvinder" under virusscan mm. ?

Vaxen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-05 12:02

Hvor mange forskellige antivirusprogrammer mm har du ???Forskellige programmer kan jo godt gå i konflikt med hinanden
Mvh Sune

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 17-01-05 12:08

På computeren er der installeret Etrust antivirus og jeg kørte Stinger. Installeret Zonealarm, Spybot S&D og Ad-aware.

Alle undtagen Etrust har jeg ikke erfaring med kommer i konflikt. - Kender ikke selv Etrust, så måske er det den, der laver numre? Men i så fald, hvordan dog?

Vaxen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-05 21:25

Jae det er lige spørgsmålet Men er dit drev kommet til at virke??

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 17-01-05 21:37

Det er ikke min computer og sidder ikke ved den lige nu... Men jeg tester det ved først kommende lejlighed

vaxen