/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
kan ik få rejsning..nogen som kan hjælpe
Fra : janemli
Vist : 763 gange
240 point
Dato : 09-01-05 23:31

er en fyr på 17år..ryger ik og har aldrig taget stoffer.......når jeg ligger og ska til og ha sex med min kæreste så mister jeg altid min rejsning....hver gang jeg ska til og op på hende og stik den ind så blir den slap,,,,tænker altid...okay gider den nu...og uanset hvad kan jeg ik la være med og tænke på det

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 23:38

Kun dig og din kæreste kan hjælpe. Slap af og hyg jer.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 09-01-05 23:39

Det er fordi du tænker over det og er nervøs...
Har du "kunnet" før?
I starten da jeg ikke kunne, sad min kæreste oven på mig og det gik åbenbart bedre...
Da jeg så var blevet mere selvsikker, kunne jeg selv...

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 09-01-05 23:40

ja første gang jeg sku prøve sex..havde jeg samme problem...men så tog jeg viagra et par gange...og så kom det af sig selv..men kan ik få fat på det igen

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 250 point
Dato : 09-01-05 23:41

Du skal bare slappe af og lokke hende til at lege lidt. Aller helst når du mindst venter det. For når først man er besat af tanken om at man ikke kan, så går det helt galt. Og netop der bliver forspillet meget vigtigt - hvis det er romantisk nok kan "han" slet ikke lade være

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 09-01-05 23:44

hmm..har prøvet hvor jeg bar ligger..og så kysser hun in krop og ned af..og giver mig et blowjob til sidst...og der går det os fint nok...men så når hun vender sig om igen og jeg ska til og gør det så kommer jeg i tanke om det igen....og siger altid jeg ik har lyst til og gør det og jeg hellere vil gør ting på hende istedet..og er bange for hun ik tror hun tænder mig...:S men sån er det ik for hun er rigtig køn og er ik noget jeg hellere vil end og gør det med hende

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 00:11

Ved du hvad janemli?! jeg tror du er en 'joker' men har du virkelig så meget ballade med din tissemand, så opsøg dog din læge. Du får ikke løst dit problem ved at informere et forum om detaljer vedrørende dit sexliv. Du vil erfare at den kære doktormand har forstand på dette formeringsorgan - og sikkert kan hjælpe dig på en eller måde.

17 år og viagra første gang du har sex?! helt ærlig bette ven-
Det er sq for langt ude til at jeg kan tage dig seriøs

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 10-01-05 00:12

var 15 første gang,,,,,min kærestes far havde nogen så vi tog en pak med 4 i...så nej joker ik

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 00:14

NEJ, det ses tydeligt 10.Totti

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:15

yep har en til bruger..men har brug for hjælp så sku bruge en del point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:15

Startede du ikke med at hedde janemli?? Nu hedder du 10.Totti. Hmm er der noget jeg har overset??

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:16

nej det er omvendt:P men bruger janemli.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:16

Creamygirl LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Jeg gir sgu en pose vingummibamser

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 00:18

Fedt
Køb fire poser - og tag de røde fra til mig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:20

10.Totte / janemli.

Et gammelt råd fra indianerne er at dríkke ganske alm. amerikansk olie. Du kan købe det på apoteket, og skal tage det dobbelte af det der står på flasken. Det lyder mærkeligt, men det affedter neuronerne, som via tranmittersubstansen sender besked til dendritten, og dermed får du en stådreng på str. med Eifeltårnet. Og den kan holde sig i et par timer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:21

Creamygirl. Aftale

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:21

hmmm...ved ik liiige hva der sker...men syntes dig og creamygirl er ved og pjatte lidt for meget...så ved ik hvor meget jeg stoler på det der

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 00:22

tranmitter og dendritter?! hold kæft det lyder indviklet...Sikke meget man skal vide, bare for at få noget på den dumme..

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-01-05 00:23

Hmmm, ud fra dette tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/10205
Så bør du måske lade være med at spille med musklerne, hvis du vil spille med på andre områder...
Hvis du forstår

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:24

hehe ja den forstår jeg godt...men vil ik være dårligt og ku gøre begge dele :P

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 00:27

Så lav armbøjninger med kæresten under dig Argh, maybe not, på den måde kommer alt blodet jo til tissemandens hoved - og du/den risikerer at blive både svimmel og forstyrre alle de der transmitter og dendritter.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:28

:P

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:32

Prøv med Mikrolax. Så tænker du ikke på den humørkæp den første times tid LOOOL God nat

Det er bare for meget det her GGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-01-05 00:35

Det er sq da et afførringsmiddel...lol -
men du har ret Klumme - det er for useriøst, så godnat - også til dig hotte Totti

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:38

Ja gu er det, men mens han skider , så tænker han da ikke på kæppen, og så kan det jo være at den vågner.

Og så er det nu...... Godnat og slut

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 00:45

Find en nye pige til begge dine profiler!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 00:46

Det kan selvfølig osse være du er bøsse uden at vide det?

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:46

ahhhh har gjort det mange gange...og har banket mange fordi de er bøsse...så nej

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 00:49

17 år og ingen rejsning sammen med en pige!! Du har alvorlige problemer min dreng!! Kunne være du tænker for meget! Har hørt at mænd ikke har blod nok til begge hoveder på en gang. Kan det være det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 00:50

banket mange bøsser? Hjalp det på rejsningen?

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:50

ja sikkert hehe....tænker jo hele tiden på om den vil...kan sagtens få den op og stå...men når det kommer til stykket så "tænker" jeg ja...og så forsvinder den

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:51

øhh det ved jeg ik..men de er så klamme sååå

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 00:53

Har du en bøsse radar?? Man kan da ikke se på folk om de er bøsser, med mindre det er fiseletter!

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 00:54

jo når de kommer der med deres løse håndled og deres måde og snak på........men det har ik noget med det andet og gøre....er ik bøsse...hader dem..og har kun været sammen med piger..såå

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 01:01

men du har sikkert ret i jeg tænker for meget..men hva kan jeg lige gør ved det....kan ik la være med og spekulere på om den falder igen

Kommentar
Fra : babee

Dato : 10-01-05 01:01

ja man kan godt se du ikke er så gammel bliv dog voksen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-01-05 01:03

Ja men er du sikker på at det er al den døje værd??
Vi andre ville da aldrig være kommet igang, hvis ikke vi havde været nød til at løbe bag efter den?
Jeg tror du efterhånden må indse at alt det er lukket land for dig

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 10-01-05 01:08

Jeg kan huske fra jeg var ung, Jeg var omtrent omvendt (Lyn kineser). Jeg skul tænke på matematik, det var det mest usexet jeg sådan lige kun tænke på, og det virkede. Dit problem er at du tænker på et problem som kun eksistere når du tænker på det. Hvis du er rigtig vild med hende, så se hen i øjnene og iagttag hendes lidenskab. En kvindes lidenskab kan få en til at tænke på ingen ting.

Her hjælper en slukket lampe ikke.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 01:09

du har sikkert ret :) hun kommer imorgen sååå....er da godt og se der er nogen som kan være lidt seriøs

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-05 01:16

Drik en flaske ?vin? med hende først, en times tid før . det kan fjerne hæmningerne og afslappelse i sindet giver styrke i penslen.
PS. Kun en flaske.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-01-05 09:27

Dit syn på bøsser tyder på, at du selv er i tvivl om din egen seksualitet.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 10-01-05 09:57

Thanks to Freddy I’m a sexual spastic.
(Frank Zappa)
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 10:51

Du kan jo lade din kæreste stå på hænder, så kan du hælde den i. På den måde slipper du for at indtage div. underlige kemiske stoffer.

Forresten en underlig mentalitet at stjæle kærestens fars Viagra - Hvad skal den stakkels mand så gøre, når han tror han har et lager af "stilladsmedicin" liggende ,og så har du bøffet det for at spille "Ståldreng". Skam dig

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-01-05 12:22

Klumme: den minder mig om:

Moderen tager sin søn til læge, fordi hun er bekymret over hans underudviklede pik. - Det skal De ikke bekymre Dem om, frue, bare giv ham godt med tørkost. Næste morgen ved morgenbordet. Mor, jeg kan altså ikke spise 22 skiver toast. - Bare spis de øverste to, resten er til din far..!

- Sorry for the spam

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 12:45

LOOOOL - Den er bare kanon!!!!!!!!!!!!!!!

Fandme utroligt hvad 512.400.000 km. pik kan være årsag til.

(hurtigt overslag m. fordeling 1/1 og selvfølgelig erigeret m. gns. længde på 16 cm.)

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 10-01-05 23:08

ahh gik ik så godt iaftes :( ku ik la være med og tænke

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 11-01-05 00:14

gir snart op:S

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-01-05 00:27

Det kan du roligt gøre - alt det der er lukket land for dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-01-05 06:18

Hold nu op janemli.
Lad i stedet Totti komme til 'roret' - måske har han held i sprøjten

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-05 10:15

Nååå ja Creamygirl. Det er der problemet ligger. Hvis de er to om en tissetrold, så er der jo ikke en hel til hver. Så tro pokker den kun blir halvstiv. lol

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-05 21:08

hehe
Ja undskyld nemli, men Klumme er inde på noget der

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-01-05 09:12

Golfregler til soveværelset.
Citat
1. Hver spiller skal medbringe sit eget udstyr, sædvanligvis en kølle og 2 bolde.

2. Spil på banen skal godkendes af ejeren af hullet.

3. I modsætning til udendørs golf, skal man forsøge at få køllen i hullet og holde boldene udenfor.

4. For at spille så effektivt som muligt, bør køllen have et stift skaft. Ejeren af banen forbeholder sig retten til at undersøge skaftets stivhed inden spillet begynder.

5. Ejeren af banen har ret til at begrænse køllens længde for at undgå skader i hullet.

6. Ideen med spillet er at støde så mange gange som muligt og indtil ejeren af banen er tilfreds og spillet er fuldbyrdet. Mislykkes dette kan man nægtes adgang til at spille på banen igen.

7. Det anses for dårlig opførsel at spille i hullet, så snart man er kommet på banen. Mere rutinerede spillere tager sig tid til at beundre banen med speciel opmærksomhed på former og kurver.

8. Spillere advares mod at nævne navne på andre baner, de har spillet på, eller som de regelmæssig spiller på, til ejeren af den aktuelle bane. Gale baneejere har i denne forbindelse skadet flere spilleres udstyr.

9. Spillere anbefales at medbringe ordentligt regntøj for en sikkerheds skyld.

10. Spillere bør sikre sig at deres match er reserveret og bekræftet, specielt når en ny bane skal spilles for første gang. Mange spillere er blevet gale, når de har opdaget en anden spiller på den bane de betragter, som deres hjemmebane.

11. Langsomt spil anbefales, men spillerne bør være forberedt på at forsætte i et hurtigere tempo, i hvert tilfælde delvis, hvis baneejeren skulle ønske det.

12. Det opfattes som en enestående præstation at spille på samme hul flere gange under en match.

Prøv det sammen, efter at de første grin er faldet, går du nok lige i hul og scorer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-05 09:53

LOOOOL

Som en ven til mig, der arbejdede i Cirkusrevyen engang svarede på spørgsmålet: "Hvorfor har I altid noget småsjofelt med i forestillingen"? Jamen så snart vi hopper ned under bæltestedet, så har vi 98 % af publikum med. De resterende 2 % blir dybt forargede, og kommer aldrig mere. Og ærlig talt, pyt med dem - Vi klarer os foruden, og har moret langt flertallet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-01-05 01:30

Teksten er lånt fra en Nyhedsmail,'http://www.vistedudet.dk',som jeg fik i dag.

I oldtidens Indien blev seksualiteten lovprist og udforsket uden skam.
På et tidspunkt mellem første og fjerde århundrede e.Kr.
var der i Benares en vismand ved navn Vatsyauyana.
Man ved meget lidt om ham, men det var ham,
der nedskrev alt, hvad han kunne finde ud af om sine landsmænds seksuelle vaner.
Det blev til et grundigt gennemarbejdet værk - en vejledning i seksuel etikette, nemlig Kama Sutra.

Gammel kærlighed.
Ordet Kama kommer fra oldindisk og er over 6000 år gammelt.
Kama er navnet på hinduernes kærlighedsgud.
Nix pille.
Et af de gamle tantriske ritualer er en-times-reglen.
Den blev indført af de gamle læremestre og gik ud på,
at eleverne kun måtte røre ved hinanden den første hele time.
De skulle bevare tålmodigheden og derved opnå en længerevarende nydelse.
Yoga.
De fleste stillinger i Kama Sutra er inspireret af yoga.
Der er efter sigende to måder at opnå den ophøjede sindstilstand på.
Gennem yoga og gennem følelsesmæssigt engageret seksualitet, altså Kama Sutra.

Bogen kan fås her for 9,50kr.
http://www.vidstedudet.dk/micro/35/mbs/?newsletter%5fid=213&link%5fid=4677&recipient%5fid=72386

God week-end

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-01-05 16:35

Hold da helt kæft..lol
Anede slet ikke, at jeg er den lykkelige ejer af en golfbane - og har ret til at begrænse 'køllens' længde for at undgå skader i hullet.
For hulen da også...mere lol

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-01-05 17:02

Golfbane søges til testslag med ældre golfkølle med helt ny gummibelægning,
Banen skal være veltrimmet, for bedre test af gummibelægningen, er det et krav at banen, lånes en fugtig dag.
Dette er ikke tænkt som en langtids leje, da der kun ønskes test af en putter på 1. hul.

eller den korte.

Golfklub søger hul.
Der er tale om erfarende spillere, der tit laver hole in one !

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-05 08:15

Hmmmmm. Hvad er minigolf så i denne golfmetafor??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 12:02

Æhæm Krumme! aner det ikke, men måske ved natmaden det.
Kan det mon være to dværge?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 12:03

Shit! Du hedder jo slet ikke Krumme
Øv, det lyder ellers så sødt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-05 13:58

Du er bare sød Creamygirl - Jeg laver sgu da en Krummeprofil LOOOOL - For din skyld *SS*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 14:06

Vil du virkelig gøre det?!
Håber ikke nicket er optaget. Krumme og Creamy...Lyder sødt ikk?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-05 14:20

Ja.

Jo...... Cu *SS*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-01-05 14:25

Lyder som en flødeskumskage!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 14:28

lol...flyt dig Tedd.
Kan du ikke se, at der bliver 'bagt' her?!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 16-01-05 21:31

Hej Creamy.

Så er Bagermester Krummen på banen. Selvfølgelig var Krumme optaget, men Krummen er da tæt på.

Hørte du det Tedd.....Fis af, her bages LOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-01-05 21:51

Lad os 'bage' i din egen tråd...din knold
http://www.kandu.dk/dk/spg/57970

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-01-05 22:15

Man skal vel først fise af, hvis man ikke kan lide lugten i bageriet?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-05 04:50

Nååå okay Tedd - Du er med på en kigger

Godkendelse af svar
Fra : janemli

Dato : 30-01-05 23:57

Kommentar
Fra : hondaforever

Dato : 13-06-05 12:56

Janemli...
Søde ven! DU har et problem! Et stort problem, eller et lille hvis du tagerr det sådan!

Men jeg skulle hilse fra " lego-osten" og spørge om du er bøsse, for så vil han gerne have dit nummer!