/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
fra publisher til Word
Fra : henrikls
Vist : 752 gange
200 point
Dato : 12-12-04 22:23

jeg har lavet et visit kort i Publisher, det visit kort's udseende, ville jeg gerne have over som brevpapir, er der nogen som, kan hjælpe mig med denne løsning.

På forhånd tak
henrikls

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-12-04 22:48

Desværre kan Publisher ikke tale med Word, af en eller anden årsag

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 12-12-04 23:48

Hvad med at kopierer visitkortet over i Word, via rediger -> kopier og rediger -> sæt ind (i word)?

Kommentar
Fra : Erik10

Dato : 12-12-04 23:53

Hej
Hvis du gemmer din publisher fil som en udvidet metafil kan du godt åbne den i Word. Jeg har lige lavet en prøve, jeg bruger Office 2003.

mvh
Erik

Kommentar
Fra : H2

Dato : 13-12-04 14:14

Jeg mener at publisher kan gemmer som JPG og når det er som billed kan word læse det.
Henrik