/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Illegal downlodning
Fra : Industri
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 05-12-04 09:28

Hvis man nu er "kommet til" at hente lidt musik, der ikke er tilladt. hvordan kommer man ud af den klemme??, eller skal man gå og frygte APG banker på døren? Hjælper det at skifte netudbyder?. På forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-12-04 09:34

hvem tror du køber at man "kommer til" *GGG*

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 05-12-04 09:34

Hvis det bare er lidt så har du intet at frygte.
Min vurdering er, at du skal hente en helt del for at APG vil gøre noget ved det.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-04 09:34

Læs på http://piratgruppen.org/index.php3
Ikke at forveksle med APG.
Gambrinus

Kommentar
Fra : t2o_acid

Dato : 05-12-04 10:29

Du kan vel købe det musik du har hentet på Orginal CD'er. Så hvis APG en dag banker på din dør kan du vise at du har købt musikken, og så må du gerne have en "backup" på din computer

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 05-12-04 10:48

Ingen IP til APG!!!
Skrevet af Hell , 9.sep.2003, kl.18:59

SOL må ikke uden videre udlevere en IP adresse
gør de det - har de virkelig et problem!!!
APG er en privat org, IKKE en politimyndighed!!!

Gå lidt stille med dørene,sådan et sted som Kandu skal der nok være nogen der ikke føler sig for gode til en note til APG

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-04 10:51

Her er der en debat om det,men lad os lige slå fast--forkert er det!!
http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=10&conference=122&posting=4476

Godkendelse af svar
Fra : Industri

Dato : 05-12-04 11:23

Tak for svaret olepost.