/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mp3afs&MaxtorHD skiftes til at åbne
Fra : xsly
Vist : 193 gange
20 point
Dato : 30-11-04 20:02

Bærbar med Kun 1,0 usb. Når haddisken er tilsluttet ingen problem, hvis jeg så tilslutter mp3 afs. bytter de plads mellem E: og F: De skiftes til at åbne og lukke ned igen. Jeg er bekendt med at kunne tilføje en værtscontroller med usb-højhastighed. Jeg er dog i tvivl om det er løsningen, da haddisken fungere fint alene.Hvad gør jeg for at pc'en acceptere begger medier på samme tid?

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 30-11-04 21:26

Der er kun en USB 1 port ? og du bruger en USB hub ?

Kommentar
Fra : xsly

Dato : 02-12-04 19:08

ja en usb udgang og bruger en usb slim hub til at køre ekstern haddish, tastatur og så også gerne min mp3 afspiller.