/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Utrolig langsom
Fra : lexusmerlot
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 21-11-04 13:29

Hvorfor er min computer blevet UTROLIG langsom til at starte op?
Har opdateret BIOS - uden at det hjælper en dyt.
AMIBIOS P4S5A 06/10/2002

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 21-11-04 13:39

Hejsa
Tja, det kan der være mange årsager til.... en af dem er spyware...... kig ude i venstre side lidt nede på dette link : www.arlet.dk
Kig i menuen efter: Langsom computer.....
Følg henvisningerne, og se om det hjælper...

VH
mrhan

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 21-11-04 14:24

Hej

Prøv at køre bootvis fra denne side: http://www.softpedia.com/public/cat/12/2/12-2-1.shtml

Den vil fange drivere som hænger i opsarten og i bedste fald "rette den til".

Når programmet (iøvrigt fra Microsoft, men af en eller anden grund fjernet fra deres download center", klikker du på "Trace" og "optimize system"

Maskine genstarter og du skal lade den være i fred en 5 minutters tid.

Hjælper dette ikke, så check for spyware: www.lavasoft.de

Mvh

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 21-11-04 14:26

Iøvrigt beklager mine stavefejl

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 21-11-04 17:17

www.arlet.dk nede til venstre"langsom comp"

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 21-11-04 17:18

mrhan
Undskyld