/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nero express/WinXP
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 17-11-04 01:12

Jeg har installeret XP pro og Nero express 5. Når jeg brænder en cd (div. dokumenter) på en pc med Nero expresss, er det ikke det der kommer frem når den åbnes på den pc med XP og samme version Nero express. Så er indholdet: files, autorun, openhtml. Efter mange forsøg kan jeg måske få de rigtige dokumenter frem (jeg ved ikke hvad jeg gør), men når jeg så prøver at flytte/trække dem over på harddisken booter maskinen. Er brænderen evt. forbundet forkert?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-11-04 06:30

Du skal bruge version 5.5.

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 17-11-04 06:42

Jeg har fundet ud af, at maskine 1 skriver i mrw-format. Jeg har slettet alt hvad der hedder brænderprogrammer på maskine 2, men har fået den til at læse mrw-formatet. Jeg kan derfor nu se hvad der ligger på den cd som maskine 1 har brændt. Men når jeg vil flytte dokumenterne til harddisken på maskine 2, lukker og genstarter den.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 17-11-04 07:44

Brug et andet brænder pogram

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 17-11-04 08:43

Du kan prøve at opdatere til(gratis)>
Free Nero 5.5 Update
http://www.nero.com/en/nero-up_vor.php
fungerer det ikke så hent og installer dette program på maskinen der ikke vil læse formatet>
(vis du ikke har det i forvejen)
Nero InCD EasyWrite Reader 4.0.0.10
det vil gøre det muligt for systemer/hardware der ikke kan læse
formatet kan læse det>

http://fileforum.betanews.com/detail/1049410845/1
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-11-04 08:45

sprog pakker,til opdatering>
http://www.nero.com/en/sp_file_previous.php

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 17-11-04 11:00

Hej

En autorun fil! Gad vide om du brænder en bootable disk, istedet fr en almindelig data disc???

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 15-03-06 22:19

Tak for svaret Manse9933.