/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
DR Boogie hele sange?
Fra : Chrillemand
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 16-11-04 14:49

Na.

Jeg har ofte oplevet at sange inde på boogielisten er forkortet til 2 minutter alle sammen, andre gange hvor de er fuld længde?

Hvad skal jeg gøre få at få dem i fuld længde? (Pisse irriterende)

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 14:56

nu ved jeg ikke hvor du har været på deres side, men her kan du se og høre hele numret af dem der er på listen :)

http://www.dr.dk/skum/boogielisten/listen.asp

Men et kan også være der af og til er noget galt med din forbindelse. Så er der ikke andet at gøre end at prøve senere.
Eller få et hurtiger net ;)

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 15:03

Hmm...underligt...du har ret.
Man skulle næsten tror de havde ændret det, for der var der engang hvor man måtte høre hele nummert.
Jeg ved ellers ikke hvorfor den gør der.
Måske har de ment at det afholdte folk fra at købe musikken, hvis man bare kunne trykke sig ind og høre det.
Underligt er det ihvertfald :S

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 16-11-04 15:14

Jeg syntes også det er meget underligt. Har nemlig lige for et par dage sidne kunne høre hele sangen....

Accepteret svar
Fra : REAKTOR14

Modtaget 20 point
Dato : 19-11-04 23:12

hey,

grunden til at de forkorter numrerne, er delvist for at få folk til at købe kunstnernes cd'er og for at spare plads på serveren........

nogen af numrerne kan nok støves op her: www.mp3raid.com www.mp3search.com

god fornøjelse

- REAKTOR14

Godkendelse af svar
Fra : Chrillemand

Dato : 23-11-04 13:45

Tak for svaret REAKTOR14.

Det virker under for jeg har somdagt kunne høre det hele for ikke særlig lang tid siden.

Men jeg vil da gøre brug af dit link! Tak for det!